Toyota Aygo přichází se známou technikou [první jízdní dojmy]

29 komentářů

Petr
3. července • 9:28

Aygo jsem měl před pár lety) Vadil mi v ní hluk, ale ten jsem nakonec vyřešil odhlučněním https://www.2din.cz/odhlucneni-auta/... a zatím tp bylo nejlepší auto do města))

Jenda
25. června • 10:29

Nevim, co tu vsichni lamentujete nad designem Toyoty? Podle me je soucasny design Toyoty skvely. Auris je nadhernej jak kratkej tak kombik. Skodovacky vejblitky valcuje o parnik. O technicke kvalite se nema cenu bavit.

Rover623
23. června • 13:13

Otázka je jak to bude s korozí když jsou podběhy skoro bez ochrany. Minulý model na tom nebyl zrovna slavně, obzvlášť pokud se jezdilo často v zimě na našich přesolených silnicích

Sysel
23. června • 17:41

To je šumák. Japonci rezaví všichni s ochranou i bez ochrany.

Antiautomat
23. června • 8:59

Totalny dizajnovy grc...desbeshnus!!
Na druhej strane, velmi zaujimavy motor.

Petr K.
23. června • 9:59

Musíš si uvědomit, že na názor nějakého Čecha nebo Slováka ti každý kašle. Evropa je mrtvá co se týká prodejů aut a tak se design přizpůsobuje Asii a Americe. My Evropané jsme zvyklí nazývat vrcholem designu hranaté krabice a ještě nad tím onanovat. Jinak Fábie první generace byla hodně zvláštní a nakonec se nám líbí. Nikdy neříkej nikdy.

revan_21
23. června • 15:14

Mrtvá? Jak vysvětliš vrustající prodeje aut? Mrtvá je možná jen pro některé značky které nikdo nechce :)

Čechystán
23. června • 7:53

Mě se to líbí... je to neskutečný Xtrém :-P

JUDr. Dolfi
22. června • 9:34

B-] alespoň to vypadá líp než ten minulej model... to byl fakt hnus

George
22. června • 9:20

Ten designer,musel být řádně zhulený,když to kreslil :-)

John
23. června • 10:21

Ja som na to prisiel,ako vznikol ten dizajn. Dizajner si bol dat rybu Fugu, ale zostalo tam trochu toho neurotoxynu a toto chlapec vytvoril.:-D

Uj
22. června • 19:13

Dyzajner muze byt zhuleny jak chce, ale schvaluje to vedení. Tohle je ale vazne humus.

tofi
21. června • 20:40

to je tak hnusny az je to krasny :-D

John
21. června • 17:52

Ten dizajn je fakt ,,zvlastny". Europan ho iste neoceni co je vidiet na reakciach vacsiny tu diskutujucich. Toyota zrazila kojota.B-]:-D

Rampa
21. června • 12:20

Opravdu nepěkné, asi mám problém pochopit japonský designový jazyk posledních Toyot a třeba v Asii se to bude líbit, ale mě to nějak do oka nepasuje, není úhel, z kterého by se mi to auto líbilo.

revan_21
21. června • 15:28

Ono by stačilo eliminovat to divné cosi ve tvaru X na přední masce... :D

Quebe
21. června • 12:36

Jn, nový Auris, zvláště v kombíku je rovněž neforemný humus. Avensis se ještě dá, ale ten nejspíš bude končit bez náhrady...

Rampa
21. června • 12:59

Ano, Avensis, který podle mě pasuje evropskému vkusu nejvíce budou rušit a místo toho sem budou cpát tyhle hvězdolety. Myslím, že pro evropské modely by si měli najmout evropského designera jako to udělali Korejci. Auto nemusí být superkrásné, ale nemůže doslova odpuzovat.

Quebe
21. června • 11:40

Dle mého názoru jednoznačně nejhnusnější z celé spřízněné trojice

ACE
21. června • 10:26

Ta spotřeba je fakt zajímavá, já s tou úplně první jezdil s naloženou v pohodě do 4,5. Přes 5 nežrala snad nikdy, to by fakt muselo bejt brzda a plnej furt dokola, tak nevím v čem je problém, když tahle by měla bejt znatelně úspornější. Tuhle spotřebu mám s letitym Swiftem a to je 1.3 po střechu naloženej včetně dálnic při cestě na dovolenou. Je mi fakt záhadou, jak všichni novináři dokážou dosahovat daleko vyšší spotřebu na totožných nebo podobných autech.

Wartburg 353W
22. června • 22:46

Moje slova. Se stejnym autem jezdim vetsinou o 1-2l min nez novinar. A presne jak pisete, v podstate ani nedokazu tak vysokou spotrebu dosahnout. Navic u tak presne vyrobeneho motoru bude snizeni spotreby zabehem nepatrne. Ono i to, ze pan novinar povazuje tento zivy tocivy motor v lehkem vozitku za slaby, to neni nazor, to je psychiatricky nalez.

T.S.
21. června • 16:20

Pokud je dobre zajetej motor, tak neni problem...ja jezdim s litrovym yarisem 2014 kombinovane dle PP 4,4 - 4,6, v realu to je o dve desetinky max. vic dle dotankovani...dojizdim kratke trasy do mesta a poposkakovani ve meste.....u ayga s timto vylepsenym litrem a dobrym zajetim, bych to ocekaval na hranici 4 l/100 km...jsem na nej zvedavej ve ctvrtek 26..6 na aygo x-party :)

nekopa
22. června • 22:13

ja se bohuzel nezucastnim, na FB jsem prisel pozde a soutez o listky uz byla ukoncena... tak aspon gratuluju k listkum.

Ondrej
21. června • 14:24

Hlavne se ridi tim, co pise palubni pocitac. Dotankovat doplna a naucit se trojclenku, je pravdepodobne nadlidsky ukon, ktereho nikdy nebudou schopni.

EJdzej
21. června • 9:24

hnusne to auto vyzera, interier tiez :-/

i
21. června • 7:36

Bože, to je hnus. Z venku to vypadá, jak kdyby to bastlil někdo v garáži a chtěl mít "originální" vzhled. :-D

vw
20. června • 23:40

:-D to je ale hnus, velebnosti :-D

Mirda
21. června • 0:01

Ty jsi taky hnus!!!

vw
21. června • 1:10

muj nazor

Doporučujeme

Články odjinud