Toyota Aygo: Poslední kolínské trojče je tady. Zatím ještě neoficiálně

Peugeot 108 i Citroën C1 nové generace mají svou premiéru za sebou.Obě automobilky zveřejnily základní fakta a především fotografie prozrazující design. Toyota si ale dává se svým Aygem na čas. Sice jsme si mohli již prohlédnout první video, ale to mnoho neřeklo a z oficiálních zdrojů stále nic dalšího nepřišlo.

Nový Citroën C1 oficiálně na prvních fotkách i na videu

Nový Citroën C1 oficiálně na prvních fotkách i na videu

Jenže internet (jak známo) si žije vlastním životem, takže navzdory plánům automobilky vám můžeme nabídnout už teď první neoficiální obrázky prozrazující vzhled celého auta. Zda se vám nový design líbí, to necháme na vás. Informace prozatím schází, ale to nevadí. Nelze čekat žádné překvapení. I pro Aygo můžeme počítat s litrovým tříválcem naladěným na 68 koní nebo větší jedna-dvojkou disponující výkonem 82 koní.

Peugeot 108 v nových snímcích a informacích, hmotnost od 840 kg

Peugeot 108 v nových snímcích a informacích, hmotnost od 840 kg

Vzhledem zítřejší výstavní premiéře je velmi pravděpodobné, že ještě během dneška dorazí oficiální materiály. Hned, jak se tak stane, očekávejte aktualizaci tohoto článku.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků