Toyota Aygo nově pod 200 000 Kč

Toyota Aygo nově pod 200 000 Kč

České zastoupení značky Toyota oznámilo cenovou změnu v nabídce modelu Aygo, který se vyrábí v kolínském výrobním závodě TPCA. Pro zvýšení atraktivity typu Aygo bylo přistoupeno ke snížení ceny v základní výbavě Base o 30 000 Kč. Nejnižší cena vozu Toyota Aygo ve třídveřové verzi s výbavou Base je tak nyní 199 900 Kč. V souvislosti s touto mimořádnou nabídkou lze nově také u výbavy Base (výhradně však v pětidveřové verzi) získat klimatizaci v ceně 15 000 Kč, cena takto vybaveného modelu Base A/C činí 219 900 Kč. Všechny ceny jsou uváděny včetně daně z přidané hodnoty.

České zastoupení Toyoty pochopitelně věří, že snížením ceny pod psychologickou mez 200 tisíc Kč se podaří získat pro Aygo více českých zákazníků, kteří se kolínským prckům spíše vyhýbají a přenechávají zájem o ně zahraničním zákazníkům.

Od začátku výroby v roce 2005 se vyrobilo v TPCA přes 350 tisíc těchto vozů a úspěch modelu Aygo potvrzuje také několikrát získaný titul „Motor roku“ pro roky 2007, 2008 a 2009 v kategorii motorů o objemu do 1000 cm3 pro zážehový tříválec o objemu 998 cm3 s výkonem 50 kW a kombinovanou spotřebou 4,5l na 100 km

Klepněte pro větší obrázek
Toyota Aygo
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků