Toyota Aygo má po faceliftu. Kolínské mini neměnilo pouze design

10 komentářů

bzzz
23. února • 9:05

Emise a spotreba v laboratori asi fajn, ale s ohledem na udavanou dynamiky brzda mestskeho provozu (semafor-semafor) a tudiz ve finale dost neekologicke, nebo se pletu?

Joe Doe
23. února • 10:39

Je to atmosfera s vysokym kompresnym pomerom - takze je lahsie ju udrzat v normalnej spotrebe ako oturbeny poldecak.Mozno ta prekvapi, ale mestska premavka pre vacsinu ludi nie je o sprinte od svetiel k svetlam.

bzzz
23. února • 13:02

Tak urcite, vetsina totiz nejezdi/nezije v Praze ;-)

ACE
23. února • 9:51

Pleteš, na město a okolí naprosto v pohodě a na dálnici v bez problémů dokáže držet vyšší rychlosti než 130 (pokud nepřevážíš kovadliny a 4 kováře k tomu)

bzzz
23. února • 10:20

Pokud ma takove zrychleni/rozjezd, tak do mesta (brzda plyn semafor z pruhu do pruhu) podle mne nevhodne a na 2proudou dalnici jakbysmet (pomale predjizdeni - vidim to denne).

ACE
23. února • 10:26

Tak se v tom projeď a sám uvidíš, že to je naprosto bez problémů a zcela adekvátní smyslu užití. A na dálnici? Já třeba jedu většinou na tempomat a když jsem rychlejší předjíždím a zrychlení v podstatě nevyužiju, popravdě tomu moc nerozumím, proč někteří potřebujete na dálnici drtivé zrychlení (nebo si asi neumím představit způsob vaší jízdy)

bzzz
23. února • 13:07

Jezdim kolem 130 (na slusnych usecich i na prazdne dalnici za pekneho pocasi, pokud mozno v pravem pruhu - akorat mezi kamiony nerad). Na preplnene dalnici - typicky pravy pruh zasekany kamiony - tempomat vicemene k nicemu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
23. února • 19:02

Já tempomat používám skoro pořád, pokud to nejede vysloveně v koloně tak není důvod ho nepožít, když dobře funguje........

bzzz
23. února • 12:59

Ty ale nejezdis 3hrnkovou sekackou na travu, ze ;-)

mpolan
23. února • 10:33

Tak to já zase rozumím velice dobře. Kolem Prahy totiž takový jízdní styl "na hovado" využívá hodně řidičů. Smysl asi takový: nacpak se všude za každou cenu, i kdyby to ty okolo mělo zabít. Kdo je druhý, je mrtvý. Teď jedu já a vy všichni okolo jste špína... Takovým pak nestačí 200 kW a diví se, že všechna ostatní auta jsou strašně slabá. Auta ne, mozky řidičů ano.

Doporučujeme

Články odjinud