Toyota Aygo je nejdražší, základ za 260 tisíc

Toyota na dnešní tiskové konferenci zveřejnila základní cenu malého modelu Aygo, který se společně s Citroenem C1 a Peugeot 107 vyrábí v českém Kolíně. Jeho délka nepřesahuje 3,5 m a pod kapotou se nachází pouze jediný motor. Z tria kolínských vozů je Aygo nejdražší. (ceník)
Toyota Aygo je nejdražší, základ za 260 tisíc

Novinka bude stát 259 900 Kč, přičemž C1 i 107 stojí v základu shodně 236 900 Kč. Ve standardní výbavě bude ale Aygo mít kromě ABS a předních airbagů také posilovač řízení, výškově stavitelný volant nebo rádio s CD přehrávačem. C1 nebo 107 by ve stejné výbavě stálo o pět tisíc víc. Za pětidveřovou verzi si připlatíte 5 000 Kč, zatímco u C1 a 107 je to 10 000 Kč. Aygo+ přidává boční airbagy, el. ovládání předních oken, dálkové ovládání centrálu, šest repro či dělená zadní sedadla.

Tip: Představení Toyoty Aygo

Zatím bude Aygo nabízena s motorem 1.0 50 kW (graf výkonu vidíte na obrázku), později se přidá naftový motor 1.4 D-4D 40 kW. Pětidveřový model s motorem 1.0 se bude prodávat také ve výbavě Aygo Cool+, která přidává otáčkoměr a klimatizaci. V této výbavě stojí 314 900 Kč (334 900 Kč s automatem).

Ceník (3D)

Model 1.0 VVT-i 1.0 VVT-i 1.0 VVT-i MMT 1.4 D-4D
Karoserie HB HB HB HB
Motor 998 998 998 1398
Počet válců / ventilů 3/12 3/12 3/12 4/16
Výkon / Toč. moment 50 kW/93 Nm 50 kW/93 Nm 50 kW/93 Nm 40 kW/130 Nm
Výbava Aygo Aygo+ Aygo+ Aygo+
Počet dveří 3 3 3 3
Vícerežimová převodovka (MMT) - - -
Pneu rozměr 155/65R14 155/65R14 155/65R14 155/65R14
Disk rozměr 4,5J 4,5J 4,5J 4,5J
Litá kola - - - -
ABS+EBD
Airbag řidiče a spolujezdce
Vypínatelný airbag spolujezdec
Bezpečnostní vaky boční -
Elektrická okna přední -
Posilovač řízení (el.)
Nastavitelný volant
Nárazníky v barvě v barvě v barvě v barvě
Vnější zrcátka manuální, černá manuální, v barvě manuální, v barvě manuální, v barvě
Dálkové zamykání dveří -
Centrální zamykání dveří -
Imobilizér s kontrolkou aktivace
Klimatizace - - - -
Rádio s RDS + CD přehrávač+2x repro
Sound pack (6x repro) -
Otáčkoměr (analogový) - - - -
Vnější kliky dveří černé v barvě v barvě v barvě
Přední mlhovky - - - -
Zadní sedadla sklápěcí
Dělená zadní sedadla 50:50 -
Uchycení dětské sedačky ISOFIX -
Kryty kol plné, 14" plné, 14" plné, 14" plné, 14"
Rezerva 155/65R14 155/65R14 155/65R14 155/65R14
Sport Pack (hliníková kola, mlhovky) - 18 000 18 000 18 000
Travel Pack (3x batoh Samsonite) - 7 690 7 690 7 690
Cena 259 900 284 900 304 900 334 900

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků