Toyota Aygo dostala systém nouzového brzdění a provedení x-cite

Toyota lehce upravila nabídku pro svůj nejmenší model Aygo. Už brzy si budou moci zájemci pořídit stylové provedení x-cite, stejně jako paket Toyota Safety Sense zahrnující přednárazový systém a hlídání jízdních pruhů.

Toyota Aygo x-cite má být podle tiskové zprávy nejvýraznější variantou v nabídce. Auto dostalo barvu karoserie Cyan Splash kombinovanou s černými detaily (maska chladiče, část zadního nárazníku) a černá jsou také litá kola. Ta mají velikost patnáct palců a střed vyvedený v barvě karoserie. Kombinace modré a černé se objevuje i v interiéru. 

Toyota Aygo přichází se známou technikou [první jízdní dojmy]

Toyota Aygo přichází se známou technikou [první jízdní dojmy]

Komu by to pořád nestačilo, ten si může objednat ještě dvoubarevnou karoserii, kdy dostane černou střechu a černé přední sloupky. Další novinka se pak týká všech variant Toyoty Aygo. Zájemci si budou moci pořídit paket Toyota Safety Sense, který obsahuje přednárazový systém a hlídání jízdních pruhů.

Toyota RAV4 má za sebou facelift, který přinesl hybridní provedení  

Toyota RAV4 má za sebou facelift, který přinesl hybridní provedení  

Přednárazoý systém pracuje v rychlostech od 10 do 80 km/h a jako všude jinde, i zde je sledován prostor před autem. Pokud je před Aygem překážka a řidič nereaguje, následuje upozornění a pokud to nepomůže, v konečné fázi začne Aygo automaticky brzdit. U systému hlídání jízdních pruhů na řidiče opět čeká zvukové upozornění tehdy, pokud bez blinkru najede na čáru vodorovného značení. Do řízení ale systém nezasahuje.

Novinky pro Toyotu Aygo se začnou prodávat už v červnu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků