Toyota Aygo dostala systém nouzového brzdění a provedení x-cite

Toyota lehce upravila nabídku pro svůj nejmenší model Aygo. Už brzy si budou moci zájemci pořídit stylové provedení x-cite, stejně jako paket Toyota Safety Sense zahrnující přednárazový systém a hlídání jízdních pruhů.

Toyota Aygo x-cite má být podle tiskové zprávy nejvýraznější variantou v nabídce. Auto dostalo barvu karoserie Cyan Splash kombinovanou s černými detaily (maska chladiče, část zadního nárazníku) a černá jsou také litá kola. Ta mají velikost patnáct palců a střed vyvedený v barvě karoserie. Kombinace modré a černé se objevuje i v interiéru. 

Toyota Aygo přichází se známou technikou [první jízdní dojmy]

Toyota Aygo přichází se známou technikou [první jízdní dojmy]

Komu by to pořád nestačilo, ten si může objednat ještě dvoubarevnou karoserii, kdy dostane černou střechu a černé přední sloupky. Další novinka se pak týká všech variant Toyoty Aygo. Zájemci si budou moci pořídit paket Toyota Safety Sense, který obsahuje přednárazový systém a hlídání jízdních pruhů.

Toyota RAV4 má za sebou facelift, který přinesl hybridní provedení  

Toyota RAV4 má za sebou facelift, který přinesl hybridní provedení  

Přednárazoý systém pracuje v rychlostech od 10 do 80 km/h a jako všude jinde, i zde je sledován prostor před autem. Pokud je před Aygem překážka a řidič nereaguje, následuje upozornění a pokud to nepomůže, v konečné fázi začne Aygo automaticky brzdit. U systému hlídání jízdních pruhů na řidiče opět čeká zvukové upozornění tehdy, pokud bez blinkru najede na čáru vodorovného značení. Do řízení ale systém nezasahuje.

Novinky pro Toyotu Aygo se začnou prodávat už v červnu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků