Toyota Aygo Crazy: šílené mini

Automobilka Toyota představila studii závodního speciálu, který je postaven na základu modelu Aygo. Malý prcek je teď opravdu rychlý.

Již při krátkém pohledu na přiložené snímky je vidět, že Aygo doznalo řady změn a samotný nový kabát dává pocit velké dynamiky. Jenže Aygo nejen vypadá, že umí jezdit rychle, ale ono takové i je.

Celkový body kit je plně funkční a má svůj důvod. Řádně vytažené blatníky umožnily použit šiřší pneu a hlavně rozšířit rozchod kol pro lepší stabilitu vozu. Přední nárazník pak pomáhá usměrňovat proudění pod vozem a stará se o přívod vzduchu k brzdám.

Průduchy před zadními koly se pak starají o přívod vzduchu k chladičům a zadní křídlo pak zvyšuje přítlak při středních a vysokých rychlostech.

O pohon se stará zcela nový agregát, který je umístěn za předními sedačkami. Svůj původ má v modelu Celica a MR2 a jedná se o čtyřválec 1,8 VVT-i. Ten byl rádně naladěn a výsledkem je výkon 150 kW (205 k) a točivý moment 240 Nm. Ve spojení s nízkou hmotností 1050 kg lze očekávat opravdu dobrou dynamiku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Toyota Aygo Crazy

 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků