Toyota Aygo Crazy: šílené mini

Automobilka Toyota představila studii závodního speciálu, který je postaven na základu modelu Aygo. Malý prcek je teď opravdu rychlý.

Již při krátkém pohledu na přiložené snímky je vidět, že Aygo doznalo řady změn a samotný nový kabát dává pocit velké dynamiky. Jenže Aygo nejen vypadá, že umí jezdit rychle, ale ono takové i je.

Celkový body kit je plně funkční a má svůj důvod. Řádně vytažené blatníky umožnily použit šiřší pneu a hlavně rozšířit rozchod kol pro lepší stabilitu vozu. Přední nárazník pak pomáhá usměrňovat proudění pod vozem a stará se o přívod vzduchu k brzdám.

Průduchy před zadními koly se pak starají o přívod vzduchu k chladičům a zadní křídlo pak zvyšuje přítlak při středních a vysokých rychlostech.

O pohon se stará zcela nový agregát, který je umístěn za předními sedačkami. Svůj původ má v modelu Celica a MR2 a jedná se o čtyřválec 1,8 VVT-i. Ten byl rádně naladěn a výsledkem je výkon 150 kW (205 k) a točivý moment 240 Nm. Ve spojení s nízkou hmotností 1050 kg lze očekávat opravdu dobrou dynamiku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Toyota Aygo Crazy

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků