Toyota Aygo Crazy: šílené mini

Automobilka Toyota představila studii závodního speciálu, který je postaven na základu modelu Aygo. Malý prcek je teď opravdu rychlý.

Již při krátkém pohledu na přiložené snímky je vidět, že Aygo doznalo řady změn a samotný nový kabát dává pocit velké dynamiky. Jenže Aygo nejen vypadá, že umí jezdit rychle, ale ono takové i je.

Celkový body kit je plně funkční a má svůj důvod. Řádně vytažené blatníky umožnily použit šiřší pneu a hlavně rozšířit rozchod kol pro lepší stabilitu vozu. Přední nárazník pak pomáhá usměrňovat proudění pod vozem a stará se o přívod vzduchu k brzdám.

Průduchy před zadními koly se pak starají o přívod vzduchu k chladičům a zadní křídlo pak zvyšuje přítlak při středních a vysokých rychlostech.

O pohon se stará zcela nový agregát, který je umístěn za předními sedačkami. Svůj původ má v modelu Celica a MR2 a jedná se o čtyřválec 1,8 VVT-i. Ten byl rádně naladěn a výsledkem je výkon 150 kW (205 k) a točivý moment 240 Nm. Ve spojení s nízkou hmotností 1050 kg lze očekávat opravdu dobrou dynamiku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Toyota Aygo Crazy

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků