Toyota Avensis s novými nafťáky v prodeji

24 komentářů

Dinar
16. srpna • 11:00

Zítra budu mít příležitost se v rámci srovnávacího testování se silnější verzí povozit, bude tam ještě Passat a 320d, takže uvidím. Ani teď nijak nepochybuju, že Avensis splní očekávání, jen mi v nabídce chybí automat. Pokud by k tomu dávali slušnou aut. převodovku, s cenou kolem 950tis. by to byla hodně dobrá nabídka. I tak nepovažuju 890tis. za nijak přemrštěné, 130kw motorů v autech pod milion moc není.

matty
17. srpna • 9:07

a co spolehlivost !!!!!! a kvalita zpracování
dle žebříčku J.D.Power je Avensis ve své třídě na prvním místě, schválně se mrkněte kde je
Passat

DAVID
17. srpna • 9:39

Já bych se nevymezoval , ani jedno auto by mě v garáži nevadilo.
Až to otestuješ dejk vědět své poznatky.

Nekopa
16. srpna • 10:31

Oba motory jsem měl možnost vyzkoušet. 150 koňová verze je neskutečně pružná, max. točivý moment v rozsahu 1200 otáček je toho důkazem, navíc je motor kultivovaný téměř jako benzín. Majitelé TDi by po přesednutí asi nevěřili, že sedí v dieselu..
SIlná varianta 177 koní je kapitola sama pro sebe, žádný černý dým po přidání plynu, navíc nebojím se říct až brutální zátah, který jde až do 5000 otáček, tam vás vypne omezovač. Jízda nepřipomíná diesel téměř v ničem, zvuk jak benzín, žádné vibrace, pouze spotřeba 6,5 litru, při maximálně ostré jízdě (220 po dálnici, na okreskách, co to dá a tak) si to vezme okolo 8 litrů. Neskutečné. Myslím, že se to vyrovná šestiválcům o objemu 2,5 až 3 litry. Vřele všem doporučuji vyzkoušet, těžko poté někdo koupí jiný motor.
K ceně. Prosím vysvětlelte mi, na základě čeho jste došli k tomu, že jsou ty motory drahé? Podívejte se na výbavu, kterou Toyota nabízí a na ceny ostatních automobilek se SROVNATELNÝM motorem. U slabší varianty 2,2 zjistíte, že vychází Toyota téměř nejlevněji a silnější se nedá s ničím srovnat, sand jen s Vectrou a jejím šestiválcem, ale ta je o 200 000 dražší.
Avensis s dieselem - 177 koňmi, 400 Nm a plnou výbavou (krom navigace a kůže) za 889 000 Kč je podle mě naprosto vynikající nákup, podívejte se na ceníky ostatních automobilek a nemůžete nic říct o vysoké ceně, tohle auto je fantastický! (nejvyšší výbava Passatu za 920 200 má poloviční výbavu a rozdíl v motorech o dvě třídy!!!)
Chce-li někdo tyto motory srovnávat s 2,0 TDi od Volkswagenu (především ten silnější) pak s nimi evidentně nikdy nejel, protože po té by již nic takového neřekl. N

PSE
17. srpna • 0:25

Jednoduše vysvětlím, Avensis SOL DE: 27050€, 811.000 Kč, AVENSIS SOL CZ, 944.000 Kč. K rozdílu nutné dopočítat rozdíl na DPH (cca 25.000 Kč), tj rozdíl cca 110.000 Kč. Avensis Executive DE 32830€, 985.000 Kč, Avensis Executive CZ 1.155.000 Kč.
Takže Avensis Sol v CZ je o cca 100.000 Kč dražší, Executive pak o 150.000 Kč a to není málo. Srovnávám s německým trhem, pokud se podíváš do celé eu, najdeš auto o 250.000 Kč lacinější.

PSE
17. srpna • 0:27

Samozřejmě jsem bral jen kombi se 177 koníky.

nekopa
20. srpna • 11:14

Proč ty výmysly? Co Vám Toyota udělala? Takže ještě jednou. Nejlevnější kombi s 2,2 D-4D 180 (177 koní) stojí v Německu 28 450 Euro, při kurzu 30 (který těžko někde ve směnárně koupíte) je to 853 500. K tomu rozdíl v DPH, 3% z částky, tedy 25 605, jsme na ceně 889 105 Kč. U nás tato verze stojí 929 000 Kč. Rozdíl je tedy necelých 40 000 Kč. K tomu má verze v ČR oproti té v Německu navíc xenony (u VW 33 400, Peugeot 18 000 Kč, Renault 25 000 Kč), vyhřívání předních sedadel a čelního skla (dejme tomu 10 000 Kč). Takže celkový rozdíl je max. 10 000 Kč.
Takže tady prosím pěkně ostatní nebalamuťte, neuvádějte českou cenu s metalízou, zatímco německou uvedete bez metalízy a navíc se "slabším" dieselem (tedy 150 koní).

richie
16. srpna • 11:24

Podvozek v Avensisu je starej deset let, mekej jak laguna, dobre auto pro duchodce, ale ti ten vykon stejne nevyuzijou. Nehlede na to ze vsude kde merili realne zrychleni z 0 na 100 a pruzne zrychleni (videl jsem asi tri testy) bylo vse na urovni maximalne Mondea TDCI 155k nebo 320D 163k a ty maji podvozek nekde uplne jinde... Vykon neni vse, pockam na Passata 2.0 TDI 125kW (uz se da objednat asi mesic, budou tu tak 45 tyden) ty TDI PD kone tam jdou citit u vsech verzi, tak snad nezklame ani tenhle, u toyoty D jsem zatim nejel dieselem ktery by za neco stal a skutecne jel...

Mac2
16. srpna • 12:03

S Avensisem 1,8 jsem najezdil asi 16 tis. km, teď mám C-Maxe o kterém se říká, že má nejlepší podvozek ve třídě. A musím říct, že rozdíl není až zas tak dramatický. Ano, Avensis je měkký, ale stopu drží dobře. Ford je víc nedotáčivý, Toyota má spíš přetáčivé tendence (dlouhý zadní převis). Problémem u Avensise je hlavně nekomunikativní řízení a dlouhé dráhy řazení, ne podvozek. Každopádně souhlasím, že je to auto spíš pro klidné řidiče.

Petr T
16. srpna • 16:35

Na podvozku zapracovali. Nemůžou do auta pustit o 45kW a 120 Nm víc a neudělat něco s podvozkem !!!

DAVID
16. srpna • 9:51

koukal jsem na C. Verso a ta ho má taky, ale ve verzi 100Kw....jestli to ale není tisková chyba....jinak je to ale cenovej mazec Pane Broža, budete ty motory testovat a cca kdy???

Nekopa
16. srpna • 10:33

Ne, ne, je to správně,  u Corolly Verso je výkon snížen na 100 kW (136k), točivý moment zůstal zachován, v praxi ten rozdíl (oproti 110 kW) téměř nepostřehnete.
Btw. i do Corolly Verso se montuje silná varianta se 177 koňmi a za 829 900 Kč je to úžasný rodinný vozítko!

Petr T
16. srpna • 11:19

To myslíš snížení ze 110 kW na 100 kW (a zachování 310Nm)? A nebo snížení ze 130 na 100 kW (a zachování 400 Nm)? Protože na internetu tam ten motor označují jako D4D D-CAT a to by odpovídalo 130 kW ---> 100 kW.

Nekopa
16. srpna • 15:37

koukám na to, na internetu je to podle mě špatně.
Měly by být dvě varianty: 1/ 100 kW, 310 Nm (stejný motor jako v Avensisu 110 kW), 2/ 130 kW, 400 Nm, filtr pevných částic - s tímhle motorem to bude bomba, rodinný vůz jak má být
 

Petr T
16. srpna • 16:31

No, rodinka bude celá bez sebe... Těch 130kW dostane i nová RAV4 v lednu - kladivo na různé korejce a hondy. Taky mi přijde že to tam mají špatně, ale např. 85kW (dvoulitr) se v D-CAT již dva roky prodává v záp. Evropě, tak je možné že to naladili jinak - na 100kW (aby to rodinka přežila).

Locklear
16. srpna • 8:32

Super, konečně bude mít Avensis ke kultivovanosti i pořádný výkon.

PSE
16. srpna • 9:07

To je pravda. Ten starý stál za prd. Teď ještě milá kojoto udělat něco s těma cenama, protože to je fakt nehorázné a můžete konečně začít prodávat.

Skyline
16. srpna • 9:23

Nejlevnejsi Passat Trendline 2.0 TDi ma jen 140 k a stoji 796k, co ti prijde na cenach Toyoty "nehorazne"?

PSE
17. srpna • 0:07

Stačí se podívat na Toyota.de a bude ti jasné co tím myslím. Ty auta jsou v CZ tak o 150.000 Kč dražší, než jsou v DE. (Myslím 177 koníků D-CAT). Jo a ten stojí 1.140.000 Kč a to se bavíme o sice výkonném ale nikoliv velkém autě. Jo a nějaký EU dovoz přijde tak o 250.000 Kč laciněji.
1.200.000 stojí podle ceníku (uznávám) nevybavená A6 s 2.0TDI a koupíš jí za 1.050.000.
Passat Variant v highline stojí se 170 koníky 984.000 Kč. A za 150.000 Kč máš navigaci, xenony, nezávislé topení a více prostoru jako bonus navíc.

Skyline
17. srpna • 14:36

Prosil bych o uplne info a ne polopravdy a vymysly, OK? Jak se to dela ti ted predvedu ja, ty si to pak vyzkousis priste sam:
 
Cena v Nemecku:
Passat sedan 2.0 TDi 103 kW Trendline: 25650 Eur.
Avensis sedan 2.2 D4-D 110 kW Executive: 26150 Eur.
 
Takze rozdil je v Nemecku 500 Eur, pritom Toyota v nejlevnejsi verzi 110 kW diesel nenabizi, takze kdyz to srovname s druhou urovni vybavy Passatu Comfortline, bude rozdil jen 5(!!!) Eur. Ceny obou aut jsou tedy srovnatelne i v Nemecku a ja na nich nic "nehorazneho" nevidim. Jinymi slovy, pokud ti pripadaji nehorazne ceny Toyoty, mel bys taky napsat, ze jsou nehorazne ceny Volkswagenu a ne ucelove kritizovat jen Toyotu.
 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PSE
17. srpna • 18:57

Já jsem nerozebíral ceny vozů v Německu mezi sebou. Šlo mi o ceny tady. Je zajímavé, že u modelu 110kW není ten rozdíl zase tak velký, v čechách schází tempomat a auto stojí v D 24750€ (741.500 Kč) a v CZ bez tempomatu 790.000 Kč. Rozdíl tedy nepatrný, člověk musí započítat ještě ty 3% rozdílu na DPH, takže zůstává rozdíl tak cca 30000 + tempomat ve prospěch Německa. Jakmile ale skočíš do těch 177 koníků, tak v CZ za to chce kojota o 80.000 Kč víc. V německu za to chtělí jen 1.300€ víc, což je bratru polovina. Takže dalších 40.000 Kč rozdílu. No a nakonec ten kombík má příplatek 40.000 Kč, v D jeto jen 1.000€. Takže dalších 10.000 Kč. Celkem tedy to srovnání vychází zhruba na 100.000 Kč (včetně Tempomatu), ty modely dražší jsou pak až o 150.000 Kč dražší než v D. Oproti EU vozům pak dokonce až 250.000 Kč. To je docela dost vzhledem k tomu, že je to z Prahy dál do Ostravy než do Mnichova. Myslím si že kritika je to oprávněná, zvláště u vyšších modelů.

Zdeněk
8. září • 23:21

Dnes jsem si objednal v Německu na internet. obchodě s auty plně vybaveného Avensise 177 k, mimo navigace vše + zatmavená okna , v přepočtu za 568000,- Kč. Proti 929.900,- Kč je to už rozdíl. Tak ať se je tady naloží.

jacín
19. září • 14:46

, ja te nevim, ale to je nejaka blbost...objednavam A. v kombiku a pri 150 PS jsem se v plne nalozi dostal na 848.000,-.Vcetne prestavby na N1, coz vim, ze by pri dovozu z Nemecka neslo a tim padem neodectes DPH. Nejde to ani z Polska, kde jsou A. take o trochu levnejsi. Jedina schudna cesta je dohodnout se s prodejcem, ze ti neco da ze sve marze ( 7-8?)....

Petr T
16. srpna • 9:44

Máte pravdu oba dva. Ceny jsou odpovídající, ale já bych viděl alespoň ten 85kW ještě levněji. 110kW má úžasně plochou křivku krouťáku a slušný výkon, 130kW obojí parádní. A za kvalitu se platí...

Doporučujeme

Články odjinud