Toyota Avensis s novými nafťáky v prodeji

České zastoupení Toyoty začalo prodávat model střední třídy Avensis s novým naftovým motorem 2.2 D-4D ve dvou výkonových variantách: 110 a 130 kW. Nový motor byl představen v Ženevě a vychází z konceptu Clean Power. Díky systému D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology) se může motor 2.2 D-4D dle výrobce pochlubit nejnižšími emisemi NOx a PM (pevné částice) mezi dieselovými motory.

Silnější verze dosahuje výkonu 130 kW/177 k a točivého momentu 400 Nm, který je dostupný mezi 2 000 až 2 600 otáčkami. Slabší motor se stejným objemem disponuje výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 310 Nm při 2 000 až 3 000 otáčkách. S tímto motorem stojí nejlevnější Avensis ve výbavě Sol Elegant 789 900 Kč, silnější pak ve výbavě Sol Exclusive 889 900 Kč. S nejlevnějším nafťákem 2.0 D-4D 85 kW ve výbavě Terra pořídíte vůz za 654 900 Kč.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků