Toyota Avensis s novými nafťáky v prodeji

České zastoupení Toyoty začalo prodávat model střední třídy Avensis s novým naftovým motorem 2.2 D-4D ve dvou výkonových variantách: 110 a 130 kW. Nový motor byl představen v Ženevě a vychází z konceptu Clean Power. Díky systému D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology) se může motor 2.2 D-4D dle výrobce pochlubit nejnižšími emisemi NOx a PM (pevné částice) mezi dieselovými motory.

Silnější verze dosahuje výkonu 130 kW/177 k a točivého momentu 400 Nm, který je dostupný mezi 2 000 až 2 600 otáčkami. Slabší motor se stejným objemem disponuje výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 310 Nm při 2 000 až 3 000 otáčkách. S tímto motorem stojí nejlevnější Avensis ve výbavě Sol Elegant 789 900 Kč, silnější pak ve výbavě Sol Exclusive 889 900 Kč. S nejlevnějším nafťákem 2.0 D-4D 85 kW ve výbavě Terra pořídíte vůz za 654 900 Kč.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků