Toyota Avensis s novými nafťáky v prodeji

České zastoupení Toyoty začalo prodávat model střední třídy Avensis s novým naftovým motorem 2.2 D-4D ve dvou výkonových variantách: 110 a 130 kW. Nový motor byl představen v Ženevě a vychází z konceptu Clean Power. Díky systému D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology) se může motor 2.2 D-4D dle výrobce pochlubit nejnižšími emisemi NOx a PM (pevné částice) mezi dieselovými motory.

Silnější verze dosahuje výkonu 130 kW/177 k a točivého momentu 400 Nm, který je dostupný mezi 2 000 až 2 600 otáčkami. Slabší motor se stejným objemem disponuje výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 310 Nm při 2 000 až 3 000 otáčkách. S tímto motorem stojí nejlevnější Avensis ve výbavě Sol Elegant 789 900 Kč, silnější pak ve výbavě Sol Exclusive 889 900 Kč. S nejlevnějším nafťákem 2.0 D-4D 85 kW ve výbavě Terra pořídíte vůz za 654 900 Kč.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků