Toyota Avensis má nejistou budoucnost. Mluví se o konci produkce

16 komentářů

Paolo
24. června • 15:14

Já jsem naopak dostal v TOYOTě informaci že má vyjít na přelomu 2015/16

Mirek
23. června • 17:27

To myslíte vážně, že "by měl na trhu vydržet ještě přibližně čtyři roky"? Nedovedu si představit bez zásadní modernizace, že by se prodával takto starý automobil.

eres
24. června • 7:51

Podívej se na pašíka, taky jim to všichni roky žerou

Pate
24. června • 8:46

Ještě lepčí případ je Golf. V podstatě přebroušení hran karoserie a stačí jim to již ani nevím kolik generací ....

strčprstskrzkrk
24. června • 8:04

To bych nesrovnával. Ač nejsem loverem ani odpůrcem toyoty či vw, nutno korektně konstatovat, že passat je technologicky podstatně dál než avensis a snahu toyoty vyrábět out-of-time auta sice chápu pro jejich hlavní odbytiště, tedy Afriku, JV Asii a venkov USA, ale naprosto nepochopitelná je ve vztahu k náročným trhům, citlivým na design, technický level a provedení interiérů.

mrazik.
24. června • 8:46

Mohu vedet v cem je Passat technologicky dal nez avensis ?

Pate
24. června • 8:53

V čem je Pašík dál? Úplně ve všem. Mám Toyotu Avensis a jsem přesto naprosto spokojenej. Nepotřebuji mít auto pro fríkůlíny. Ocením věci, které jsou opravdu užitečné a které pracují spolehlivě. O tom je Toyota.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Yep
24. června • 15:10

Jsem také vlastníkem Avensise z 2011 a mohu říci že toto auto vyniká pouze ve 3 disciplínách.
1. Provozní náklady, 2. Spolehlivost a 3. Je to "AUTO". Nic víc nic míň. Kdo chce jezdit jak šílenec ať si koupí něco jiného, kdo chce krásný design ať si koupí něco jiného, kdo chce balit baby na leštěnku ať si koupí něco jiného, kdo chce nejvíc místa a největší kufr ať si opět koupí něco jiného. Ten kdo ale chce auto které mu nikdo neukradne, servis uvidí pouze po 15.000km, chce jezdit za 5 - 6,5l., a potřebuje aby vydrželo aspoň 10 let, tak by si ji určitě měl koupit. Bez keců udělá vše co od něj čekáte, nic víc nic míň.

Boban
16. února • 16:39

Souhlasim ve vsem - mam to same auto - jen v jednom ne : ze se to nekrade.... Krade se a hodne..... mozan ne v CZ, ale ja uz o jednoho avensise prisel

Mirek
24. června • 15:58

No a právě to je ten problém. Horší ergonomie, méně přesná převodovka, horší sedadla - zastaralý interier, dynamika nic moc... Před několika roky jsem uvažoval o koupi Avensisu, po faceliftu, měl jsem ho zapůjčený a právě na to dojel, nic čím by za ty peníze až tak zaujal. Nejsem zaujatý proti žádné automobilce, dlouhé roky jsem měl Corollu, ale bohužel, časy se mění a Toyota se zasekla někde v minulosti. Kdyby ke svým přednostem přidala něco málo emocí a lepší motory s převodovkami, jistě by měli mnohem lepší prodeje a já bych vlastnil opět Toyotu.
Jinak Avensis završuje šest let na trhu. Bez nějakých zásadních změn, jak jsem napsal, to bude neprodejné, leda by udělali něco s cenou.

mrazik.
25. června • 9:51

Mel jsem 6let Avensis T25 (po faceliftu) s motorem 2.0 D4D 93kW a o takovem motoru se koncernu mohlo v te dobe jen zdat. V podstate jel stejne jako koncernove dvoulitry, ale s mensi hlucnosti, mnohem lepsi kultivovanosti. S prevodovkou jsem nikdy nemel problem, byla presna, kratsi drahy, tak jak to ma byt. Avensis sice nemel zadne emoce, ale byla z nej citit jistota a o tom je toyota.
V dnesni dobe by to chtelo lepsi benziny, i kdyzaktualni 1.8 jede dobre.

Mirek
25. června • 11:25

Jen malá poznámka, v té době byly pověstné problémy se vstřikovači u naftových motorů a navíc, kolik je to roků nazpět? Já žiji dnes, ne před deseti a více lety a hodnotím to k dnešku. Také ses zasekl v minulosti? Pokud jde o převodovky, doporučuji vyzkoušet konkurenci a hodnotit nezaujatě. Na dnešní dobu jsou i diesely na svůj objem slabé a hodně papají.

............
24. června • 17:46

Tak černě bych to neviděl. Tento Avensis vlastnim a že by měl horší převodovku jak zminovaný Passat jsem si nevšiml, sedadla mi také horší nepřijdou, spíše u Passatu mi přijdou hodně tvrdé, nevim jestli bych v tom vydržel cestovat někam dál, interiér měla Toyota vždycky zvláštní oni všichni Japonci na druhou stranu ten interiér bude fungovat celou životnost auta jak je u Toyot zvykem. Jediný problém bych viděl v horší dynamice benzínových motorů, který jsou už na pokraji použitelnosti, ale pořád se to nějak tak dá, ale neni to žádná hitparáda. Ono se taky neni čemu divit, když s VVTi motorama Toyota přišla někdy kolem roku 2000, kdy ty motory byly opravdu excelentní a málo kterej motor se na to chytal, ještě s láskou vzpomínam na mojí Corollu e11 facelift, která byla excelentní jízdníma vlastnostma a dynamikou motoru také. Od té doby Toyota ty motory nějak rapidně neměnila a spíš uždibuje každym rokem z výkonu díky euro normám, jenže na druhou stranu se v roce 2008 tak nějak ostatní automobilky přiblížily výkonu VVTi motorům, takže nebyl důvod proč to měnit, nový agregáty by měly přijít do dvou let a Aygo a Yaris by je měly dostat tušim, že už tenhle rok. Od designu člověk nic čekat taky člověk nemůže, Toyoty vždycky měly zvláštní design, Yaris, Auris, Crolla i Avensis jsou auta pro lidi, kterým jde o spolehlivost a minimální náklady na servis to Toyota splnuje excelentně bych řekl. Když by člověk chtěl sportovní svezení od Toyoty atž si koupí GT 86 tu doporučuju to je typický Japonec, který nezklame.

Mirek
25. června • 11:43

A proč zrovna Passat? Pokud však budu hodnotit převodovky, tak jsou ty německé rozhodně přesnější s lepším chodem. Dynamika aut s dieselovými motory také není žádná hitparáda na ty objemy, které mají. Sedadla skoro bez bočního vedení a měkká také moc nejsou, hodně se blíží spíše tvrdším. A sám píšeš, co bylo, to bylo, rok 2000 je hodně vzdálený a kam za ty roky Toyota pokročila v této technice? Proč začíná brát motory od BMW, když je má tak skvělé, nebo snad nemá? Malá auta již modernizovaný motor mají, ale jistě ten litrový agregát nechceš dávat do Avensise. Design je specifický a u Toyoty s ním nemám problém, mám problém s kabinou. Stačí se podívat na volant a přístrojovku a je vidět, že to plánovali snad v minulém století. Umístění elektronické brzdy a i dalších ovládačů, vlevo pod volantem, to snad dělal nějaký amatér.
Ale já nepíšu o sportovním svezení. S GT 86 jsem jezdil, ale tohle nechci.

Jenyk
23. června • 15:22

Camry bych moh, měl jsem ho půjčený a je to těžce pohodovej vozejk.

DDD
23. června • 15:03

To byl vlastně ničím nezajímavý nástupce Cariny, že?

Doporučujeme

Články odjinud