Toyota Avensis: dva nové nafťáky 2.2 D-4D 110 a 130 kW

Na ženevském autosalonu představí Toyota kromě modelu Aygo také dva naftové motory 2.2 D-4D pro model Avensis. Oba motory vychází z konceptu Clean Power, který Toyota představila na loňském pařížském autosalonu.

Díky unikátnímu systému Toyota D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology) se motor 2.2 D-4D může pochlubit nejnižšími emisemi NOx a PM (pevné částice) mezi dieselovými motory světové konkurence. Velmi dobrý je jeho největší výkon 177 koní/130 kW a točivý moment 400 Nm, dosahovaný v rozpětí 2000 až 2600 otáček.

Druhý motor se stejným objemem disponuje výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 310 Nm při 2000 až 3000 otáčkách a společně s agregátem 2,2 D-4D Clean Power vychází vstříc široké zákaznické klientele. Obě pohonné jednotky nabízejí nejen vynikající výkonové parametry, ale i velmi nízkou spotřebu paliva. 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků