Toyota Avensis: dva nové nafťáky 2.2 D-4D 110 a 130 kW

Na ženevském autosalonu představí Toyota kromě modelu Aygo také dva naftové motory 2.2 D-4D pro model Avensis. Oba motory vychází z konceptu Clean Power, který Toyota představila na loňském pařížském autosalonu.

Díky unikátnímu systému Toyota D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology) se motor 2.2 D-4D může pochlubit nejnižšími emisemi NOx a PM (pevné částice) mezi dieselovými motory světové konkurence. Velmi dobrý je jeho největší výkon 177 koní/130 kW a točivý moment 400 Nm, dosahovaný v rozpětí 2000 až 2600 otáček.

Druhý motor se stejným objemem disponuje výkonem 150 koní (110 kW) a točivým momentem 310 Nm při 2000 až 3000 otáčkách a společně s agregátem 2,2 D-4D Clean Power vychází vstříc široké zákaznické klientele. Obě pohonné jednotky nabízejí nejen vynikající výkonové parametry, ale i velmi nízkou spotřebu paliva. 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků