Toyota Avensis dostane silnější a čistší nafťáky

V létě příštího roku dostane Toyota Avensis nový naftový motor D-4D s objemem 2.2 l a výkonem 110 kW. Tento motor vychází z konceptu D-D-4D 180 Clean Power concept, který byl představen na pařížském autosalonu. Podle tiskové zprávy vyniká tento motor nejnižším obsahem NOx a pevných částic ve výfukových plynech na světě. Později pak přibude výkonnová verze se 130 kW (180 k) a točivým momentem 400 Nm.

Naftové motory připravuje i dceřinka Lexus, do vozů této značky se ale nafťáky nedostanou dříve než v roce 2006. Příští rok ale hodlá Lexus uvést model RX400h s hybridním pohonem (benzín + elektřina), na jaře roku 2006 pak hybridní model GS.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků