Toyota Avensis dostane silnější a čistší nafťáky

V létě příštího roku dostane Toyota Avensis nový naftový motor D-4D s objemem 2.2 l a výkonem 110 kW. Tento motor vychází z konceptu D-D-4D 180 Clean Power concept, který byl představen na pařížském autosalonu. Podle tiskové zprávy vyniká tento motor nejnižším obsahem NOx a pevných částic ve výfukových plynech na světě. Později pak přibude výkonnová verze se 130 kW (180 k) a točivým momentem 400 Nm.

Naftové motory připravuje i dceřinka Lexus, do vozů této značky se ale nafťáky nedostanou dříve než v roce 2006. Příští rok ale hodlá Lexus uvést model RX400h s hybridním pohonem (benzín + elektřina), na jaře roku 2006 pak hybridní model GS.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků