Toyota Avensis dostane inovovaný naftový motor 2,0 D-4D

6 komentářů

Saman
19. dubna • 12:31

Avensis sedan se mi strasne libi, ale v ceniku sem nikde ten 2litr D4D nenasel, a jeste me dost prekvalipo ze takove auto nema ani v jedne z vibav ESP. Kdo mate Avensise, jak je to s ESP, ma ho, nebo ne?

Bob
21. dubna • 21:10

"vibav" - co to je? Ale pro tebe i pro ty gramotnější - ESP má v základu snad každý Avensis (vypínatelné), naftové motory jsou v nabídce jen 2,2 - 110 a 130 kW.

Tomkon
19. dubna • 20:00

Avensis samozřejmě stabilizační systém má, jmenuje se VSC.

Deli
19. dubna • 12:50

A nepoužívá Toyota jinou zkratku?

Ráďa
18. dubna • 22:48

Teď o Velikonocích jsem měl zajímavou zkušenost. Měl jsem půjčený nový Avensis (auto staré 14 dní) právě s motorem D4D i když ta verze 110 Kw co má má 310 Nm a maximálku 210 km/h.  Auto je nenápadné, na parkovišti snadno přehlédnutelné. Upoustala mě, ale pěkná přístrojovka. Říkám ropák, škoda že to není benzín, ale co nadělám. Otočím klíčkem a velmi, fakt velmi tichý start. Berlingo 2.0HDI nebo O2 (tyto auta znám) se můžou jít zvysoka vycpat. Jednička, nepatrně plynu  pomalu pouštět spojku. Od prvních metrů mě překvapil ohromný a velice agilní zátah. Auto se rozjíždělo s neuvěřitelnou ochotou. Dobrá přitnem tomu, necháme to rozletět do cca 3500 ot, plyn do půlky. Dvojka, trojka, čtyřka a jedem po měste 120. Prakticky okamžitě, ohromný zátah, naprosto žádná turbodíra ani turboefekt. Prostě houževnatý a vytrvalý zátah za všech okolností, kultivovanost na jedničku s *.  Jak nějaký Bentley!!! Super akustická pohoda, velmi příjemné naladění motoru, nádherný zátah ve všech rychlostech a ve všech otáčkách. Jinak ještě, že tam je velký a přehledný otáčkoměr, protože podle ucha by se jezdit nedalo - abnormálně tiché a táhne vždy. Po chvíli jsem tomu dával co to šlo, město + okresky, vždy 0-140, akcelerace s plynem na podlaze (kuwa ani žádný Passat neuměl předjet, vlastně vůbec nikdo) a spotřeba na compíku na závěr 7,01. Fantastická hodnota, vzhledem k tomu, že jsem tomu dával permanentně víceméně co to šlo. Řízení nezáludné, jízdní vlastnosti příjemné, pedálová skupina sympatická.  Takže motor D4D v Avensisu vřele doporučuju, i když 110Kw/310Nm 
PS: Avensis je na kvalitní cesty, na výmolech pružení nic moc 

Petr T.
19. dubna • 8:05

Na Toyotě jsou s dieselů zoufalí. Oni se shlédli v hybridech a nechápou proč je nikdo (v Evropě a v ČR) nechce. Tuhle jsem nějakého komika z Toyoty poslouchal v rádiu, brečel tam nad hybridama. Kdyby se radši pořádně zabývali dieselovými motory a jejich propagací. Stejně se jim nevyhnou a pro následujících 10 let budou prostě muset s nimi žít.

Doporučujeme

Články odjinud