Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

Karamba  |  16. 02. 2015 08:34

Takže jedna z posledních hezkých Toyot byla také doprasena...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 02. 2015 09:48

Tato zpráva má několik rovin.
První je ta, že toyota neměla avensisem zákazníkům co nabídnout a oni ji nechtěli. Technicky postupně zcela zastarala.
Druhá rovina je zpráva, že toyota přechází na globální modely. Zjednodušeně se dá konstatovat, že toyota fordovatí. Tuto strategii uplatňuje geniální škudlil ford - viz. globálné mondeo, viz. globální fiesta. Cílem je snížit počet vyráběných modelů nejlépe jen na 4-5. Tím se dosáhne na super nízké výrobní a obslužné náklady. Ne, že by to toyota nedělala, dělala to vždy, ale teď to bude asi s velkou důsledností. Záleží jak bude toto globální pivo z prášku chutnat všem konzumentům. Aby s tím europivem nedopadli podobně jako s avensisem.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  16. 02. 2015 11:41

Jde o to, že kdysi byly mezi Evropou a ostatními rozdíly v kvalitě, teď se to srovnává a budou použitelné globální modely. Kromě toho lidi jsou praštění a kupují si geply a vůbec netuší jak dobře se v Avensisu jezdí. Kdo by to porovnal tak by si na dovču nebo na D1 vybral Avensis před koncernem, zvláště na velkých kolech.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 02. 2015 07:23

Třetí rovina, a to nejdůležitější, je totální úpadek Evropy jakožto zájmového trhu. My si sice ještě hrajeme na pupek automobilního světa, ale těžiště prodejů je už dávno někde jinde a podle toho to vypadá. Evropa umírá a to nejen automobilně.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  16. 02. 2015 14:23

Je to škoda.TOYOTA v posledních generacích v EU nedělá moc pěkná auta a tenhle FL to potvrzuje.Otázkou zůstává, zda vůbec bude AVENSIS nahrazen.Mám pocit, že po ACCORDu to bude další model, který zhasne.Naštěstí tu je ještě MAZDA 6 a LEX IS, INFI Q50...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 02. 2015 07:24

Toyota neplánuje nástupce pro podřadnou Evropu. Tady o dobrá auta a kvalitu nikdo nestojí. Tady stačí sterilní diesel...

Odpovědět  |   | 
Kedar  |  17. 02. 2015 15:03

Až na "detail", že ta podřadná Evropa je nejvyspělejší a nejnáročnější trh na světě.

Odpovědět  |   | 
SeaRanger  |  16. 02. 2015 16:46

Otázkou je, jestli pokles prodeje modelu Avensis nemá na svědomí fakt že poslední generace Coroly je postavena na podvozku Avensise, je tedy víceméně stejně velká a levnější.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  16. 02. 2015 18:52

On si někdo kupuje auto jenom kvůli podvozku ?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 02. 2015 17:00
Kedar  |  17. 02. 2015 15:13

Avalon je tzv. full-size sedan. Tahle kategorie se specifická pro US trh a i tam prodeje těchhle aut klesají. Vozit to sem, to by muselo ject koncernové představenstvo Toyoty na kompletně na LSD, tyhle auta se v Evropě přestaly kupovat před 15 lety.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  23. 02. 2015 21:39

Je krásné jak to někteří novináři hned berou za hotovou věc že Avensis v Evropě končí .
Doporučuji počkat na rok 2017 březen do Ženevy na představení nového modelu Toyota Avensis .
Aktuálně z moc dobrého zdroje vím co se plánuje .

Odpovědět  |   | 
Karel  |  08. 04. 2015 16:13

Jestli to nebude tím, že Toyota doma v Japonsku a pro Asii nabízí fůru jiných modelů a přiznám se že jsem v Tokiu v největším showroomu Avensis ani nezahlédl. (snad jsem se špatně díval). Podle mne je zase škoda že se u nás nenabízí Alphard, Previa...
Skrátka jestli se to bude prodávat jen v Evropě, a ještě blbě, nebude jiná cesta.
Kombíkům zdar.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia