Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

13 komentářů

Karel
8. dubna • 16:13

Jestli to nebude tím, že Toyota doma v Japonsku a pro Asii nabízí fůru jiných modelů a přiznám se že jsem v Tokiu v největším showroomu Avensis ani nezahlédl. (snad jsem se špatně díval). Podle mne je zase škoda že se u nás nenabízí Alphard, Previa...
Skrátka jestli se to bude prodávat jen v Evropě, a ještě blbě, nebude jiná cesta.
Kombíkům zdar.

Mirek
16. února • 17:00
Kedar
17. února • 15:13

Avalon je tzv. full-size sedan. Tahle kategorie se specifická pro US trh a i tam prodeje těchhle aut klesají. Vozit to sem, to by muselo ject koncernové představenstvo Toyoty na kompletně na LSD, tyhle auta se v Evropě přestaly kupovat před 15 lety.

Honza
23. února • 21:39

Je krásné jak to někteří novináři hned berou za hotovou věc že Avensis v Evropě končí .
Doporučuji počkat na rok 2017 březen do Ženevy na představení nového modelu Toyota Avensis .
Aktuálně z moc dobrého zdroje vím co se plánuje .

SeaRanger
16. února • 16:46

Otázkou je, jestli pokles prodeje modelu Avensis nemá na svědomí fakt že poslední generace Coroly je postavena na podvozku Avensise, je tedy víceméně stejně velká a levnější.

neodborník
16. února • 18:52

On si někdo kupuje auto jenom kvůli podvozku ?

Perkins
16. února • 14:23

Je to škoda.TOYOTA v posledních generacích v EU nedělá moc pěkná auta a tenhle FL to potvrzuje.Otázkou zůstává, zda vůbec bude AVENSIS nahrazen.Mám pocit, že po ACCORDu to bude další model, který zhasne.Naštěstí tu je ještě MAZDA 6 a LEX IS, INFI Q50...

mpolan
17. února • 7:24

Toyota neplánuje nástupce pro podřadnou Evropu. Tady o dobrá auta a kvalitu nikdo nestojí. Tady stačí sterilní diesel...

Kedar
17. února • 15:03

Až na "detail", že ta podřadná Evropa je nejvyspělejší a nejnáročnější trh na světě. :-D:-D:-D

Zelí
16. února • 9:48

Tato zpráva má několik rovin.
První je ta, že toyota neměla avensisem zákazníkům co nabídnout a oni ji nechtěli. Technicky postupně zcela zastarala.
Druhá rovina je zpráva, že toyota přechází na globální modely. Zjednodušeně se dá konstatovat, že toyota fordovatí. Tuto strategii uplatňuje geniální škudlil ford - viz. globálné mondeo, viz. globální fiesta. Cílem je snížit počet vyráběných modelů nejlépe jen na 4-5. Tím se dosáhne na super nízké výrobní a obslužné náklady. Ne, že by to toyota nedělala, dělala to vždy, ale teď to bude asi s velkou důsledností. Záleží jak bude toto globální pivo z prášku chutnat všem konzumentům. Aby s tím europivem nedopadli podobně jako s avensisem.

mpolan
17. února • 7:23

Třetí rovina, a to nejdůležitější, je totální úpadek Evropy jakožto zájmového trhu. My si sice ještě hrajeme na pupek automobilního světa, ale těžiště prodejů je už dávno někde jinde a podle toho to vypadá. Evropa umírá a to nejen automobilně.

Kankunen
16. února • 11:41

Jde o to, že kdysi byly mezi Evropou a ostatními rozdíly v kvalitě, teď se to srovnává a budou použitelné globální modely. Kromě toho lidi jsou praštění a kupují si geply a vůbec netuší jak dobře se v Avensisu jezdí. Kdo by to porovnal tak by si na dovču nebo na D1 vybral Avensis před koncernem, zvláště na velkých kolech.

Karamba
16. února • 8:34

Takže jedna z posledních hezkých Toyot byla také doprasena...

Doporučujeme

Články odjinud