Jestli to nebude tím, že Toyota doma v Japonsku a pro Asii nabízí fůru jiných modelů a přiznám se že jsem v Tokiu v největším showroomu Avensis ani nezahlédl. (snad jsem se špatně díval). Podle mne je zase škoda že se u nás nenabízí Alphard, Previa...Skrátka jestli se to bude prodávat jen v Evropě, a ještě blbě, nebude jiná cesta.Kombíkům zdar.
Pokud už chtěli dělat druhý facelift, tak z mého pohledu mohli použít rovnou Avalon. Ten vypadá lépe.http://www.netcarshow.com/toyota/2016-avalon/1280x9... ... http://www.netcarshow.com/toyota/2016-avalon/1280x9... ... http://www.netcarshow.com/toyota/2016-avalon/1280x9... ...
Avalon je tzv. full-size sedan. Tahle kategorie se specifická pro US trh a i tam prodeje těchhle aut klesají. Vozit to sem, to by muselo ject koncernové představenstvo Toyoty na kompletně na LSD, tyhle auta se v Evropě přestaly kupovat před 15 lety.
Je krásné jak to někteří novináři hned berou za hotovou věc že Avensis v Evropě končí . Doporučuji počkat na rok 2017 březen do Ženevy na představení nového modelu Toyota Avensis . Aktuálně z moc dobrého zdroje vím co se plánuje .
Otázkou je, jestli pokles prodeje modelu Avensis nemá na svědomí fakt že poslední generace Coroly je postavena na podvozku Avensise, je tedy víceméně stejně velká a levnější.
On si někdo kupuje auto jenom kvůli podvozku ?
Je to škoda.TOYOTA v posledních generacích v EU nedělá moc pěkná auta a tenhle FL to potvrzuje.Otázkou zůstává, zda vůbec bude AVENSIS nahrazen.Mám pocit, že po ACCORDu to bude další model, který zhasne.Naštěstí tu je ještě MAZDA 6 a LEX IS, INFI Q50...
Toyota neplánuje nástupce pro podřadnou Evropu. Tady o dobrá auta a kvalitu nikdo nestojí. Tady stačí sterilní diesel...
Až na "detail", že ta podřadná Evropa je nejvyspělejší a nejnáročnější trh na světě. :-D:-D:-D
Tato zpráva má několik rovin.První je ta, že toyota neměla avensisem zákazníkům co nabídnout a oni ji nechtěli. Technicky postupně zcela zastarala.Druhá rovina je zpráva, že toyota přechází na globální modely. Zjednodušeně se dá konstatovat, že toyota fordovatí. Tuto strategii uplatňuje geniální škudlil ford - viz. globálné mondeo, viz. globální fiesta. Cílem je snížit počet vyráběných modelů nejlépe jen na 4-5. Tím se dosáhne na super nízké výrobní a obslužné náklady. Ne, že by to toyota nedělala, dělala to vždy, ale teď to bude asi s velkou důsledností. Záleží jak bude toto globální pivo z prášku chutnat všem konzumentům. Aby s tím europivem nedopadli podobně jako s avensisem.
Třetí rovina, a to nejdůležitější, je totální úpadek Evropy jakožto zájmového trhu. My si sice ještě hrajeme na pupek automobilního světa, ale těžiště prodejů je už dávno někde jinde a podle toho to vypadá. Evropa umírá a to nejen automobilně.
Jde o to, že kdysi byly mezi Evropou a ostatními rozdíly v kvalitě, teď se to srovnává a budou použitelné globální modely. Kromě toho lidi jsou praštění a kupují si geply a vůbec netuší jak dobře se v Avensisu jezdí. Kdo by to porovnal tak by si na dovču nebo na D1 vybral Avensis před koncernem, zvláště na velkých kolech.
Takže jedna z posledních hezkých Toyot byla také doprasena...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.