Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

 Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

Autosalon v Ženevě se koná už za čtrnáct dní a Toyota na něm představí omlazený model Avensis s novými benzínovými i naftovými motory. První náznaky nového designu si můžete prohlédnout na dvou zveřejněných fotografiích. Technické detaily Toyota ještě nezmiňuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota toho víc neukázala, ale nejdůležitější stejně budou emise nových motorů

Rozšíří se bezpečnostní výbava o různé asistenty pro jízdu v pruzích a podobně, nové motory (že by se pod kapotou objevil diesel od BMW?) mají být výrazně kultivovanější a především ekologičtější a zapracuje se i na interiéru, kde mají být kvalitnější materiály a větší možnosti konektivity.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Toyota Avensis má před sebou nejistou budoucnost, neboť to vypadá, že tento facelift bude zároveň poslední věc, která se na Avensisu stane. Automobilka totiž zřejmě v roce 2018 přestane model vyrábět a nahradí ho globálním produktem.

Je ale ještě příliš těžké předbíhat, co to přesně bude za auto, nicméně Toyota už před časem potvrdila, že Avensis nahradí výhradně hybridním modelem. Prodeje Avensisu po krizi v roce 2008 výrazně spadly. V předkrizovém období Toyota prodávala v Evropě přes 100 000 avensisů za rok, v roce 2011 to bylo už jen 56 000 aut, v loňském roce dokonce jen necelých 29 000 vozů.

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků