Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

 Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

Autosalon v Ženevě se koná už za čtrnáct dní a Toyota na něm představí omlazený model Avensis s novými benzínovými i naftovými motory. První náznaky nového designu si můžete prohlédnout na dvou zveřejněných fotografiích. Technické detaily Toyota ještě nezmiňuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota toho víc neukázala, ale nejdůležitější stejně budou emise nových motorů

Rozšíří se bezpečnostní výbava o různé asistenty pro jízdu v pruzích a podobně, nové motory (že by se pod kapotou objevil diesel od BMW?) mají být výrazně kultivovanější a především ekologičtější a zapracuje se i na interiéru, kde mají být kvalitnější materiály a větší možnosti konektivity.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Toyota Avensis má před sebou nejistou budoucnost, neboť to vypadá, že tento facelift bude zároveň poslední věc, která se na Avensisu stane. Automobilka totiž zřejmě v roce 2018 přestane model vyrábět a nahradí ho globálním produktem.

Je ale ještě příliš těžké předbíhat, co to přesně bude za auto, nicméně Toyota už před časem potvrdila, že Avensis nahradí výhradně hybridním modelem. Prodeje Avensisu po krizi v roce 2008 výrazně spadly. V předkrizovém období Toyota prodávala v Evropě přes 100 000 avensisů za rok, v roce 2011 to bylo už jen 56 000 aut, v loňském roce dokonce jen necelých 29 000 vozů.

Zobrazit tiskovou zprávu

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 21 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 77 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků