Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

 Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

Autosalon v Ženevě se koná už za čtrnáct dní a Toyota na něm představí omlazený model Avensis s novými benzínovými i naftovými motory. První náznaky nového designu si můžete prohlédnout na dvou zveřejněných fotografiích. Technické detaily Toyota ještě nezmiňuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota toho víc neukázala, ale nejdůležitější stejně budou emise nových motorů

Rozšíří se bezpečnostní výbava o různé asistenty pro jízdu v pruzích a podobně, nové motory (že by se pod kapotou objevil diesel od BMW?) mají být výrazně kultivovanější a především ekologičtější a zapracuje se i na interiéru, kde mají být kvalitnější materiály a větší možnosti konektivity.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Toyota Avensis má před sebou nejistou budoucnost, neboť to vypadá, že tento facelift bude zároveň poslední věc, která se na Avensisu stane. Automobilka totiž zřejmě v roce 2018 přestane model vyrábět a nahradí ho globálním produktem.

Je ale ještě příliš těžké předbíhat, co to přesně bude za auto, nicméně Toyota už před časem potvrdila, že Avensis nahradí výhradně hybridním modelem. Prodeje Avensisu po krizi v roce 2008 výrazně spadly. V předkrizovém období Toyota prodávala v Evropě přes 100 000 avensisů za rok, v roce 2011 to bylo už jen 56 000 aut, v loňském roce dokonce jen necelých 29 000 vozů.

Zobrazit tiskovou zprávu
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků