Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

 Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, její budoucnost je nejistá

Autosalon v Ženevě se koná už za čtrnáct dní a Toyota na něm představí omlazený model Avensis s novými benzínovými i naftovými motory. První náznaky nového designu si můžete prohlédnout na dvou zveřejněných fotografiích. Technické detaily Toyota ještě nezmiňuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota toho víc neukázala, ale nejdůležitější stejně budou emise nových motorů

Rozšíří se bezpečnostní výbava o různé asistenty pro jízdu v pruzích a podobně, nové motory (že by se pod kapotou objevil diesel od BMW?) mají být výrazně kultivovanější a především ekologičtější a zapracuje se i na interiéru, kde mají být kvalitnější materiály a větší možnosti konektivity.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Toyota Avensis má před sebou nejistou budoucnost, neboť to vypadá, že tento facelift bude zároveň poslední věc, která se na Avensisu stane. Automobilka totiž zřejmě v roce 2018 přestane model vyrábět a nahradí ho globálním produktem.

Je ale ještě příliš těžké předbíhat, co to přesně bude za auto, nicméně Toyota už před časem potvrdila, že Avensis nahradí výhradně hybridním modelem. Prodeje Avensisu po krizi v roce 2008 výrazně spadly. V předkrizovém období Toyota prodávala v Evropě přes 100 000 avensisů za rok, v roce 2011 to bylo už jen 56 000 aut, v loňském roce dokonce jen necelých 29 000 vozů.

Zobrazit tiskovou zprávu
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků