Toyota Avensis 2012: seznámení s japonskou lidovkou

24 komentářů

Rumun
15. prosince • 19:14

Já si myslel, že interiér manželčina Passatu B7 je nudný, ale kdepak, tohle je teprve nudááááááá

Jakub Chromý (Robspier)
13. prosince • 13:11

Vypadá vcelku dobře ale nemohu se zbavit pocitu, že mi na první pohled připomíná Opel Insignia combi. Nicméně ta cena není vůbec špatná na Toyotu. Zřejmě to bude dobrá konkurence jak už tu jiný čtenář zmínil. Jsem zvědav, jak se k tomu postaví Škoda auto a.s. .
Nebylo by vůbec špatné, kdyby to příjemně ovlivnilo cenou politiku Škodovky. ;-)

David
21. února • 14:12

Skuste někdy novou toyotu a Škodovka vís nebude zajímat.

Petr
13. prosince • 15:38

Jakobue, honem rychle k ocnimu. Avensis a Insigina opravdu nemaji designove mnoho spolecneho, i kdyz ja obe tato auta povazuji za velice pohledna.

I
13. prosince • 8:08

" Nejlevnější kombi 1,6 l Valvematic v první výbavě Terra tak bude nabízen za 419 900 korun! " - Tato cena by dělala konkurenci i40 a Octavii. Doposud má Toyota prémiovou cenu za neprémiovou kalitu. Alespoň vozy vyrobené v Evropě mají standardní evropskou kvalitu a spolehlivost. Vozy vyrobené v Japonsku ji měly podstatně vyšší.

Petr
13. prosince • 15:37

Proc k Avensisu tahas Octavii, ktera je o tridu mensi? Aha, kvuli podobne cene, tak to jo...

Shimi
13. prosince • 16:45

to Petr: Sice "o třídu" menší, ale třeba v benzínu ti je schopna nabídnout 200k a nebo pohon 4x4. Co ti v tomhle směru nabídne Avensis? Nic. Ona i ta blbá 1.8T zadupe do země všechny střednětřídní toyotí benzíny. Takže ono je potřeba se na to koukat nezaujatým okem a nebrat to dělení do tříd zase až tak bezhlavě.

sandokan
29. března • 12:34

Mily SHIMI dnes jsem objednal avensis kombi 2,0 benzin 152 koni.....pred tim jsem mel oktavku 1,8tsi a muzu ti rict, ze vubec nevis o cem mluvis.

David
21. února • 14:18

Nevím kolik si měl škodovek a kolik toyot ale evidentně nevíš co píšeš.

...---...
16. ledna • 14:24

srovnavas jablka s hruskama....foukacky s nefoukackama. Ja osobne davam prednost atmosferickymu motoru a 148k z 1,8 se u koncernu vw ani nezda. Ono se jim ani nezda o tech 132k z 1,6.

Zelí
17. prosince • 15:34

Avensis nenabídne nic. Jen dobrý pocit, že jsem si asi koupil světovou značku. Toyota je širokospektrální low end. Aby ušetřili vyrábí to shodným stylem jako škoda za komančů. Výběr tři motory a tři výbavy, pokud je tam náhodou něco navíc tak to je proto, že se to zrovna náhodou vyskytlo při montáži auta, tak to tam šoupli. Ber co je a nevymýšlej si. To je heslo toyota. Filosofií podnikání je to konkurent fordu. Ale evropský ford se aspoň snaží a kupuje cizí motory, aby to bylo prodejné. Toyota se ani nesnaží. Když se nad tím zamyslím, platí to více méně pro všechny japonské auta.

Shimi
17. prosince • 19:03

to Zelí: No vida, někdo tu nadsázku pochopil. Že to budeš zrovna ty, to bych fakt nečekal. Avensis je sice zástupce střední třídy, ale na střední třídu toho nabízí zatraceně málo. Motory? Nekonkurenceschopný. Konfigurace výbav? Žádná. AWD? Žádné. Rozměry? Standard. Prodejní výsledky ten p*ůser jen dokreslují, pouze 248 kusů za 1-11/2011 a 1.9% tržní podíl. Nóó panečku, to jsou pašáci. Návrat k 5% tržnímu podílu je jen z říše vlhkých snů.P.S.: Honda Accord - 51 kousků za 1-11/2011 a 0.4% tržní podíl. To snad ani nepotřebuje komentář.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
XAWAX
17. prosince • 21:09

Vsak my se na tech 5 procent zase dostanem, zadnej strach. Jen pockej na novy modely ;-)

Petr
16. prosince • 14:45

Kvuli tobe doufam, zes tento prispevek psal pod vlivem nejakych psychtorpnich latek. pokud je to ovsem mysleno vazne, tak potes koste...

Shimi
16. prosince • 19:29

to Petr: Nepochopil, nevadí.

PT
13. prosince • 18:04

Takže Mini je konkurent Octavie ? Vždyť Mini John Cooper Works zašlape do země i Octavii RS ;-)

Shimi
13. prosince • 13:14

to I: Příště bych doporučil lépe číst. Nejlevnější totiž nebude verze kombi, ale verze sedan. Kombi se s motorem 1.6 a výbavou Terra bude prodávat za úžasných 599.000,-!! Hlava mi nebere to, proč neudělají úplně stejnou akci na kombíka. Jsem si téměř jistý, že by se našlo hafo potenciálních zákazníků, co pokukují po střednětřídním kombíku v ceně do 0.5M, ale nechtějí skončit u francouzů. Jen ta představa, Toyota Avensis kombi 1.6 za 449.000,- a 2.0D za 499.000,- To by se teprve vracelo k 5% podílu na trhu.

Skyline
13. prosince • 8:48

Octavii by o tridu vetsi auto melo konkurovat proc? A kdyz se podivam zrovna na ni, tak vedle i30CW, Megane GrandTour a dalsich kombiku sve tridy komentar ohledne premiove ceny za prumernou sunku plati uplne presne. Toyota ma u Avensisu akorat nezajimavy design, neco jako VW, cena vs. kvalita problem neni.

XAWAX
13. prosince • 10:23

Mas bod, souhlas.

M!
12. prosince • 18:42

Nemohu si pomoct, ale to auto mi přijde takové nijaké, bez výrazu, ani ryba ani rak, zkrátka hnusné.;-)

Anndy
12. prosince • 23:41

Nanhorsie na tom je to, ze aj tak jazdi....

David
21. února • 14:15

A v čem jste jezdil?

homer
12. prosince • 18:41

když chci dobývat trhy ve střední třídě musím ctít klasickou koncepci karoserie a každá úchylka /tady předsloupek/ je po zásluze potrestána

Mirecba
12. prosince • 19:13

tady předsloupek/: toto mi tiez dost vadilo

Doporučujeme

Články odjinud