Toyota Avensis 2,0 D-4D: druhý poločas (test)

lucek icek wacek  |  02. 01. 2007 07:48

80-120 5.3 s ???? hahahahhahha ,a Toyota Avensis 177 KM diesel będzie miała pewnie 3 s hehehehe . Idźcie się leczyć .

Odpovědět  |   | 
jarod  |  03. 01. 2007 00:46

Co ty tu pierdolisz

Odpovědět  |   | 
petr  |  02. 01. 2007 08:00

"Toyota jím nahrazuje starší agregát 1,8 l (85 kW/115 k)"

Ehm, on to byl motor 2.0 a ne 1.8 ! Common-rail o obsahu 1.8 Toyota nikdy nevyráběla.

Odpovědět  |   | 
Juha  |  02. 01. 2007 08:19

Znám dost lidí, co o Avensisu uvažovali o koupi, ale vždy je odradilo jak auto vypadá. Ten kdo tvrdí, že se hezké auto okouká nemá pravdu. Copak se třeba hezká ženská po pár letech líbí míň než ošklivá.

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  02. 01. 2007 08:51

Neřekl bych, že je ošklivý, i když krásný určitě není. Je to takový průměr. Ale to může být i výhoda, mně se například líbí, že je nenápadný. A méně přitahuje zloděje. A to jsou také cenné vlastnosti

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 01. 2007 23:32

Dávám ti zcela za pravdu, je to i můj případ. Koupil jsem raději faceliftovanou Mazdu 6 než Avensis - a může za to předeším vzhled, který mě u Avensisu přímo odpuzuje.

Odpovědět  |   | 
BLS  |  04. 01. 2007 21:49

Ahoj Misko! Urobil som presne to iste! A zatial 100% spokojnost - M6 je naozaj krasne auto s nadcasovym designom

Odpovědět  |   | 
Bob  |  16. 01. 2007 14:16

Vzhled je ale opravdu silně subjektivní - třeba mě se právě příď Avensisu moc líbí. Auto je to perfektní, až budu vybírat, bude jedním z favoritů - jen by to chtělo u nafty automat.

Odpovědět  |   | 
Dadik  |  08. 01. 2007 21:17

Já si zase Avensis koupil protože je kvalitní a krásný.Vzhled je jen otázkou vkusu.Je takový decentně elegantní.Motor d-4d 150(koukat na borce v TDI jak se snaží a stejně se nechytaj je fajn)

Odpovědět  |   | 
KIWI  |  17. 01. 2007 13:25

MY SME SA STRETLI NA DIALNICI ALEBO V KOPCI? TDI ZNAMENA VYKON. NECHAL BY SOM TA HODNE ZA SEBOU, TOMU VER...

Odpovědět  |   | 
DoesntMatter  |  22. 01. 2007 22:29

Mam Avensis 2,2 D (180 koni). Mozem Ti povedat, ze stary Passat 1,9 TDI s cipmi od vymyslu sveta sa nechyta KDEKOLVEK, Passat 2.0 (novy) v beznej premavke stiha sledovat ako mu miznem. S A6 3,0 6V sa rad ponahanam. Samozrejme to je trochu ina trieda. Asi tolko. Nechvalim sa, to je naozaj len konstatovanie.
Staci ked poviem, ze to ma 400 Nm, drzim motor v otackach od 2.000 do 2.800 (max. 3.000) a chodi to ako raketa a nezalezi, ci v nom sedim sam, alebo s celou rodinou nalozenou na dovolenku.
Skor by som povedal, ze to auto ma ine nedostatky, ale motor a podvozok to nie je.
Na prd su brzdy, bol som zvyknuty na lepsie. Naprd su potahy, ten material je hrozny, vsetko je na nom vidiet. Volant ma tenky veniec a opierka na ruky nema kozu, ale latku. Ale to je tak asi vsetko, co mu mozem vytknut. Jazdim cca 4 - 5 tis. km mesacne. Aha este jedna vec, ked niekto povie, ze to ma spotrebu do 6,5 l/100 km, tak je to stary geriatricky trulo. Na tom aute sa to neda, ist na nom 110 km/h je tragedia, to ho mozete rovno zaparkovat... a samozrejme, ked to uz rozbehnete, vsetko co je pred vami treba predbehnut... (pri 160 km/h to ma 2.600 otacok / min. - tym som povedal vsetko).

Odpovědět  |   | 
kewlarsiet  |  31. 03. 2007 18:20

hehe.pozrime sa. TDIckar sa nezaprie. komplexy sa ta stale drzia co?? povoz sa na 2.2 D4-D (150PS) a potom uvidis. a to tu nespominam radsej ani 2.2 i-CTDi. To ta roztrha do psieho zradla. sleduj vyvoj dieselov a potom pochopis. netvrdim ze TDI su zle motory. naopak su velmi dobre, ale uz nestihaju dobu. snad sa to zlepsi s novou generaciou TDI s common-railom.

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  02. 01. 2007 08:39

Hm, tak sa pozeram do cenniku Toyoty, a vsimol som si toto:
okrem motora pouziteho v teste 2,0 D-4D 125 DPF 93kW/126ps (zrejme s diesel partikel filtrom) este Toyota ponuka aj model s motorom 2.0 D-4 (asi ten starsi), ktory ma ale vykon 108kW/147ps! No 15kW/21 koni navyse, za rovnaku cenu, to uz stoji za zvazenie. Ani sa mi nechce verit, ze tolko z vykonu motora si uchmatne daky blby filter...

Odpovědět  |   | 
Juha  |  02. 01. 2007 09:24

D-4 je benzín.

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  02. 01. 2007 09:48

A sakra, mas pravdu! Doplietlo ma to oznacenie, lebo 1.8-ky benzinove oznacuje Toyota ako "VVT" (2.0 a 2.4 zrejme nemaju variabilne casovanie ventilov). BTW, tento diesel sa asi neoplati, kedze s porovnatelnym benzinovym (1.8VVT, 95kW/129ps) je o ~2000 E lacnejsia. 100tisic km, kym uspora paliva vykompenzuje zvysenu cenu, to je dost vela...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 01. 2007 15:59

2a2,4 je přímý vstřik benzínu.

Odpovědět  |   | 
Jofrey  |  02. 01. 2007 21:50

Všechny benzíny od roku 2000 mají proměnné časování secí vačky VVTi. Od 1.0 do 2.4. Rozdíl je pouze v označení motoru a to ten, že motor 2.0 D-4 má přímý vstřik benzínu a 147 kobylek. 2.4 je klasický vstřik před sací ventily. Stačí? Dělám u Toyoty... chich

Odpovědět  |   | 
kewlarsiet  |  31. 03. 2007 18:22

oznacuje ich ako VVT-i. To len pre spresnenie

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  02. 01. 2007 09:09

Líbí se mi, že Toyota dává do svého Avensisu motor diesel 130 kW, aniž by ho přitom označovala za "RS", jako ta praštěná Škodofka.
Nelíbí se mi u stříbrného auta ty černé ocelové disky kol. Jestli to je kvůli výměně kol na zimu, tak to už dnes na dlouhých 5 měsíců v roce dělá snad jen barbar (normální člověk nechá hliníkové nebo má dvoje slitinové s letníma i zimníma gumama).
S údivem jsem ale zjistil, že vám tady v Česku nabízí Toyota pouhé tři (ano 3!) roky záruky. To je ubohost! Nám v Lucembursku a Belgii dává Toyota automaticky pět (5!) let záruky (viz http://www.ggl.lu/sujet/sujet.asp?sub=3). Zřejmě považuje Toyota Česko pořád za Divoký východ (a není se čemu divit).
Nemusím snad ani dodávat, že ubohá Škodofka nabízí všude pouhé 2 roky záruky (holt shit zůstane shitem, když mu nevěří ani vlastní výrobce).

Odpovědět  |   | 
smudliky budliky  |  02. 01. 2007 09:41

Líbí se mi, že sem přispívají různí uživatelé, ti slušní i ti ubozí. Je to pak takové pestřejší. Zdravíme ředitele zeměkoule z Kirchbergu, odbor C3, referát A2.

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  02. 01. 2007 11:56

Zdravím tě smudliku eurobyrokrate, "odbor C3, referát A2" mi nic neříká, nejsem z té ubohé Komise. Jsou také lidé, kteří se živí vlastníma rukama, aniž by parazitovali na druhých

Odpovědět  |   | 
smudliky budliky  |  02. 01. 2007 13:15

Haha, ja prave z Komise nejsem, ale dle stylu tveho prispevku jsem myslel, ze ty ano... Ten Kirchberg jsem si dovolil tipnout. U lidi, co jsou rok dva v Luxu nebo kdekoli jinde se casto rozviji takovy ten syndrom "to jsem ale prekvapenej, jak je to u vas v Cechach vsechno ubohy..." Pritom cely detstvi jezdili autobusem kolem sidliste...

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  02. 01. 2007 13:26

V Lucemburku (a okolí) je také spousta českých a slovenských emigrantů z r. 1968 a z 90. let - většina se živí poctivě, nikoli v institucích
Spousta věcí ale v Česku ubohých je - například mně se líbí o dost nižší kriminalita ve velkovévodství, jakási ospalá rodinná atmosféra - ti nadržení ať si táhnou do Bruselu nebo jinam

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  02. 01. 2007 09:57

Ocelove disky v zime mozu byt nutnostou v miestach, kde pada viac snehu, a cesty sa posypaju nekvalitnym materialom (do ktoreho obcas zabludia aj vacsie kamene). Plechovy disk si na nejakom sutri (alebo zasypanom obrubniku, ktory si nevsimnes) prinajhorsom ohnes (na to staci vyklepat kladivom, a jede se dal), zo zliatinoveho si mozes kusok odlomit, a to uz nikdy nedas do poriadku...

A pokial ide o zaruky: noze nam prezrad, za kolko predava Toyota tento model v Lucembursku (ak ho tam vobec ponuka, napriklad v AT tento motor len od vybavy Sol)? Ono obvykle automobilky robia dost velky rozdiel medzi modelmi iducimi na "vychodny trh" (kam stale zaraduju aj Cz/Sk), a tym co predavaju v zapadnej Europe. Casto je rozdiel v cene, vybave, pouzitych materialoch, aj zaruke...

Odpovědět  |   | 
DoesntMatter  |  22. 01. 2007 22:34

Zartujes !
Neviem co si myslel tym "sa posypaju nekvalitnym materialom (do ktoreho obcas zabludia aj vacsie kamene)".
To si mam kupit plechac za neskutocne peniaze a k tomu puklicu za rovnako neskutocne peniaze, aby sa mi s elektronom nic nestalo ? Zober do ruky kalkulacku a rozmyslaj.
Okrem toho, ked uz dam za auto taketo prachy tak si hadam "par" korun na disky najdem, ci nie ?

Odpovědět  |   | 
Joachim  |  02. 01. 2007 11:28

Ono pokud jezdíš na hory, kde jsi nucena nasazovat řetězy, tak ti nezbývá nic jiného než mít plecháče. Zamrzlý navátý sníh mezi paprsky hliníkových kol je taky zážitek, který doporučuji všem nebarbarům.
Je pravda, že Toyota v ČR si ze zdejších zákazníků dělá doslova prdel. Ono se není čemu divit, dominantní prodejce se chová stejně, tak přoč by to nezkusila i Toyota. Kromě zkrácené záruky jsou vozy Toyoty u nás předražené. Konkrétně ve Francii vychází plně vybavená Avensis 2,2 D4-D 150kW výrazně levněji něž u nás (na podzim 2006 to bylo dle ceníků přes 100 tis Kč). Tuto podivnou cenovou politiku mi potvrdil v Praze i jeden dealer Toyoty. Konkrétně říkal, že se jim stává, že si řada zákazníků tady vyzkouší vozy, nechají si udělat finální nabídku, ale auto koupí nakonec v Německu nebo Polsku, kde je vyjde výrazně levněji. Toyota ČR se údajně snaží cenový rozdíl umazat akční nabídkou výbav (viz třeba navigace zdarma), ale základní cenu ponechává stále vyšší.

Odpovědět  |   | 
bingo  |  02. 01. 2007 11:54

Asi te ceka jeste vetsi udiv, protoze 3 roky ma Toyota i na Divokem zapade (treba v UK ma 3 roky jak Skoda tak Toyota). A priste se, prosim, pokus vyjadrit slusne, ne jako idiot.

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  02. 01. 2007 12:03

Proc nema Skoda 3 roky v Cesku ??? A zkus se, prosim, vyjadrit slusne, ne jako skodofil

Odpovědět  |   | 
smudliky budliky  |  02. 01. 2007 13:16

Hezky ti to bingo nandal, co?

Odpovědět  |   | 
Marek  |  18. 08. 2007 12:41

Promin,ale ted jsem si prave zakoupil novou Toyotu Avensis D4-D v UK a dostal jsem zaruku 5let a neomezeny pocet mil.Delam tu taxikare,tak to byla pro mne dost dulezita podminka.Mimo jine na Skodu to tu davaj taky,ale zalezi na tom jak u ktereho dealera.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 01. 2007 10:24

Jezdim s timhle autem skoro uz dva roky (kombi 2.0 D4D 85kw), takze tady je par postrehu:

- design se mi z kraje vubec nelibil (auto jsem vyfasoval, nevybiral), ale to se casem zmenilo a muzu rict ze design je celkem nadcasovy

- auto slusi nejvic provedeni kombi + tmave barvy

- i se slabsi verzi dieslu jsem nikdy nepocitil nedostatek vykonu na dalnici, zrychleni z rychlosti predjizdejiciho kamionu až na 180kmh je velmi slusne na tech 85kw a 1600kg od 180 vys se to plazi jen velmi pomalu...bud ma faceliftovana verze jine zprevodovani nebo si autor vymysli :)

- razeni? bezkonkurencne nejlepsi jake jsem kdy zazil - velmi lehke, presne, extremne kratke drahy....a to MAM s cim srovnavat! nevim jak facelift, ale starsi model ma priserne tuhou spojku, na coz si samozrejme zvyknete kdyz jezdite denne, ale po presednuti do jineho auta mam pocit ze tam zadna spojka neni kdyz na ni slapnu! :)

- spotreba? dlouhodoby prumer 6l, hlavne dalnice + praha, napriklad dalnice D1 pri konstantnich 140kmh dle tachometru da tech 6l pri 2 lidech a 100kg kramu

- mam najeto asi 160tkm/3.5roku a zatim auto jezdi jezdi jezdi......:)

Nevyhody: vyssi cena, drazsi servis, komplikovanost (jednou mi po vyprani interieru prestalo hrat radio, tak jsem se rozhodl vymenit pojistku - 3 pojistkove skrinky, 4 pojistky na jedno radio = 20m studovani manualu a 1h vymenovani pojistek :))

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  02. 01. 2007 11:04

Heh, vcelku som sa pobavil na tej vymene poistiek. Zjavne sa u tychto japonskych aut nepocita s tym, ze sa v nich bude niekto "vrtat". No vidis, a u nas (sk) vysla uprava zakona ktora prikazuje vodicovi mat si sebou (v predpisanej vybave) aj rezervne poistky - po jednej z kazdeho typu. Nastastie tam neni ani slovo o tom, ze vodic ma byt schopny hocikde na ceste si ich aj vymenit...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 01. 2007 11:45

Nahradnich pojistek mam celej pytlik (igelitovej), v tom problem neni, najit ktera to je a dostat se k nim...!!!! lezel jsem dobrou pulhodinu hlavou pod volantem, ale zadarilo se :)

Navic to nekonci jen u pojistek - napriklad vymena zarovky v zadnim svetle, je tam tak mala dira pro vlez, ze se to proste neda....mozna naky maly dite tmavsi pleti s genama chmataka...i v servisu vyndavaj zasadne celou lampu ven jak mi bylo receno!

Odpovědět  |   | 
Stanislav  |  02. 01. 2007 22:18

To mi povídejte, dálkovka o Corsy -- hotová gynekologie, a na to rozebrat qůli tomu půl auta jsem zas neměl odvahu ...

Odpovědět  |   | 
puck  |  03. 01. 2007 18:15

"nadcasovy dizanj" to je inak povedane, je to spatne, ale co uz...

Odpovědět  |   | 
KptBobr  |  02. 01. 2007 10:52

Srovnavate s Passatem ci Mondeem, nenechte se prosim vysmat, Avensis je max. stejna kategorie jako je napr. O2, Jetta ci Focus, tzn. nizsi stredni trida, do VW Passatu ci Mondea dost daleko...
Exterier je docela zajimavy, design interieru je ale dost otresny (pokud neni v nejake vyssi tride, podobne jako O2), klasicke japonske auto, ktere se jiz leta nemeni.
Vybava za tu cenu dost katastrofa, kdyz srovnam napr. s tuzemskou konkurenci. Skoda ze se nedokazou inspirovat svou luxusnejsi divizi

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 01. 2007 10:56

Tak to bych se hadal, zrovna ten passat (naka stredni vybava s 1.9TDi) mi proti avensisu prisel dost tragickej (hluk, vibrace, řazení, řízení)....

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  02. 01. 2007 11:23

Clovece, ty chces Avensis zrovnavat s O2? Preboha, vsak O2 je kompaktne male auto (kratky podvozok s natiahnutou kasnou)! Je otazka ci sa O2 vobec moze zaradit do rovnakej triedy ako Focus, podvozkom urcite nie...

A oktavka 1.9tdi/77kW je ten zazrak, ktory chces zrovnavat s tymto Avensisom (2.0d, 93kw, common-rail, dpf)? Ja ti neberiem nadsenie pre auta z Mladej Boleslavi, ale zase trosku reality by nezaskodilo.

S O2 mozme porovnavat tak Corollu, Avensis je naozaj uz auto strednej triedy, rovnako ako Mondeo ci Passat. A pokial ide o vybavu a interier, testovana Terra verzia je najnizsia od Toyoty, ale urcite sa aspon vyrovna O2 vo vybave Classic...

Aby bolo jasne, O2 je celkom slusne auto, ale Avensis je niekde uplne inde...

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  02. 01. 2007 15:55

A Slovensko též....Že ses nám nějak rozohnil....tě to rajcuje jak babu v bordelu

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  02. 01. 2007 18:30

No to by nebola diskusia, aby sa nenasiel blbec...
BTW, co rajcuje baby v bordeli neviem, na take miesta nepotrebujem chodit. Ale verim ti, ze je to tak, zrejme mas s bordelmi skusenosti, ked to tak dobre vies...

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  03. 01. 2007 15:27

No jo, já zapomněl, vyspělé země už takové shity jako je současný Avensis nekupují,tak to jo,to uznávám.Tam frčí jiná fára. 15 let stará
Čo to také "blbec"? Něco jako východňár? Tak jo,to jo.

Odpovědět  |   | 
elvis  |  03. 01. 2007 09:20

ked nemas co povedat k veci tak sa aspon zdrz komentarov. sa cudujem redakci ze taketo reakcie rovno nemaze, taha to uroven serveru autorevue dole...

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  03. 01. 2007 15:33

zato komentáře občanů z východu to tahají neskutečně vysoko...mně se zase líbí výkřik,že Avensis je o ničem... jistě,normální obyčejné auto na ježdění, o čem by tak asi tohle auto mělo být ???

Odpovědět  |   | 
BLS  |  04. 01. 2007 22:08

Chlapce, sam sa podpisujes ako Ostravak. Preto mi pripada totalne komedialne, ked pises o obcanoch z vychodu! Chod sa pozriet aspon raz za hranice svojho mesta a CR aby si pochopil, ze nejake ceskoslovensko fakt HOV*O vo svete znamena a delit sa v jeho vnutry na zapadnarov a vychodnarov je krasny prejav naivity! Viem o com hovorim, kedze som stravil niekolko rokov na uplne inom kontinente. Tak sa trosku uvedom prosim Ta, lebo len zo seba robis idiota ... a takto verejne este

Odpovědět  |   | 
elvis  |  04. 01. 2007 10:16

je mi ta luto

Odpovědět  |   | 
mikek  |  02. 01. 2007 11:27

Avensis je zcela stejna trida jako Passat. Vzdyt Toyote dokonce zpocatku vycitali, ze se opici podle passatu. Co se tyce interieru, tak mate i v clanku napsano, ze meli nejnizsi verzi s horsim interierem a ve vyssich verzich je to lepsi. Totez plati o vybave. Je to ta nejnizsi verze, tak co byste tam jeste chtel. Vami zminovany Passat na tom v zakladu neni o nic lepe.

Odpovědět  |   | 
drgi  |  02. 01. 2007 11:31

neplet si pojmy s dojmami.

rozvory:
VW Passat - 2710mm
Avensis - 2700

Corolla - 2600
Octavia2 - 2578

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  02. 01. 2007 12:21

Este ta doplnim (razvor osi):
Mondeo - 2754 mm
Focus - 2640 mm

Lenze nekdo holt hodnoti "velkost" auta podla velkosti karoserie (aj ked sedi na malom podvozku, co je pripad Oktavky)...

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  02. 01. 2007 15:52

A kde je v nějaké směrnici EU nebo něco na ten způsob napsáno,že auto třídy Y má rázvor od-do,třídy Y od-do atd.? Kua,že jsem to nikde nenašel.Třeba P407 má rázvor jak prase,nebo Mégane5D a místa uvnitř v podélném směru je tam jak v F500 + 2 cm Vás ty třídy jednou udolaj,už to tak vidímV té skutečně vyspělé EU(tj. západně od česka) ta auta mají na ježdění a v té bolševické k hádání se o fičovinách. Nevím,jak se píše "p"Ale jinak dobrý,je tu prdel i v novém roce
Jo a ten Avensis je docela dobré fáro, na to,z čeho většina lidí po sametu vyskočila,nebo není?Pokud není,tak co je?

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  02. 01. 2007 18:18

http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_size_class
http://www.euroncap.com

Odpovědět  |   | 
Joachim  |  02. 01. 2007 12:14

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 01. 2007 16:05

dej sifacku,aby se Ti rozsvítilo.

Odpovědět  |   | 
Stepan  |  05. 01. 2007 16:58

jestli jste nekdy jel v Avensisu, potom pravdepobne nebudete srovnavat Avensis s O2, ale s Passatem B6 ci Mondeem. Zkuste se projet a potom sem napsat vase pocity

Odpovědět  |   | 
kewlarsiet  |  31. 03. 2007 18:28

Avensis je stredna trieda a nie ziadna nizsia stredna. asi si sa pomylil. O2, Focus, Jetta atd. su naozaj mensie auta. Porovnaj a uvidis.A vybava??? Tak si pozri co ma Passat v zaklade a potom pis o katastrofe.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  02. 01. 2007 19:04

No tak teda nevím, jestli je to chyba v mereni, nebo jestli je ten motor a prevodovka tak dobre udelana, ale v pruznem zrychleni ma tech 125 koni lepsi hodnoty nez 140 koni tdi PD, ale hlavne v pruznosti prevalcuje i BMW 330d!!!!!!!!!!!!!! BMW 330D:80-120 km/h: 4 - 6,5 s; 5 - 8,4 s; 6 - 10,4 s
Toyota: 80-120 km/h: 3. st. 5,28 s; 4. st. 5,76 s; 5. st. 7,22 s


Ten rozdil na 4 a 5 rychlost je 1 sec. coz se mi zda opravdu hodne..Moje mondeo (130koni), by se podle tabulek nechytalo vubec, ale i pri plne nalozenem voze me do kopce zrachluje plynule do 180, nechapu, jak se muze takovy pruzny motor zastavit na 160!!!!

Odpovědět  |   | 
puck  |  03. 01. 2007 18:26

nuz musis sa zmierit s tym, ze bmw 330d je sracka

Odpovědět  |   | 
Škorpion  |  04. 01. 2007 09:37

Právě mám nový Avensis půjčený a jsem objektivní. Design exteriéru je konzervativní, reprezentativní klasika. Působí elegantně. Uvnitř je to nepatrně horší, ale nikdo nemůže od "Japonce" čekat "Francouze". Podstatná je neuvěřitelná kvalita zpracování, slícování a veškeré techniky. Auto šlape jako švýcarské hodinky a poslouchá na slovo. Odpružení je příjemné a prostor pro posádku víc než dostatečný. Dvoulitrový turbodiesel úplně stačí. V průměru jezdí za 5 litrů a 200Km/h udělá hravě. Jestli bych si ho koupil? Kdyby byl automat k dispozici nejen s benzínem, ale i s tímto turbodieselem, tak určitě. Co se týče kvality, tak snese Avensis srovnání pouze s novým VW Passat, Mazdou 6 a Hondou Accord. Ostatní mu nesahají ani po paty. Peugeot 407, Citroen C5, Renault Laguna, Opel Vectra a Ford Mondeo jsou kvalitativně tak vzdáleny jako Lisabon a Helsinki. BMW, Audi, Mercedes a Volvo jsou zase minimálně o půl milónu a víc dražší. Celkově je to tedy kvalitní auto vhodnější pro střední generaci úspěšných podnikatelů. Servis nebude určitě během tříleté záruky potřebovat a dá se na něj spolehnout

Odpovědět  |   | 
Honza  |  04. 01. 2007 10:44

Presne! To auto ma jednu uzasnou vlastnost - proste bezchybne funguje tak jak ma a to i po tech 3.5 letech a 160tkm

Dulezity je i to, ze je celkem mimo zajem zlodeju pac ty dily nepasujou nikam jinam...

Odpovědět  |   | 
Shi  |  05. 01. 2007 18:15

Novým Avensisem (před faceliftem) jezdím třetím rokem a jsem spokojen. Nyní jsem nakoukl do nového Passatu a byl jsem překvapen - palubka nového Passatu mi v porovnání s Avensisem připadá vyloženě hnusná. S interiérem Avensisu jsem navýsost spokojen, zvenčí není Avensis skutečně nic moc, Honda Accord se mi z venku líbí mnohem víc.
S majitelem Passatu nadáváme u obou aut na stejnou věc - obě auta mají jen jedno couvací světlo a tak při couvání v noci není nic vidět.

Odpovědět  |   | 
DoesntMatter  |  22. 01. 2007 22:45

Perkovacie senzory - za par korun bomba. Ja som ich dal namontovat do mojho Avensisu a ked presadnem do ineho auta chyba mi to.
Fakt doporucujem - dava to cloveku istotu.

Odpovědět  |   | 
DoesntMatter  |  22. 01. 2007 22:47

Este jedna vec, mam kombi s tmavymi foliami - kolko asi mozem vidiet dozadu ?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 01. 2007 14:13

Proboha svatyho kdo to psal?

"Ovládání vozu opět nemohu shrnout jedním hodnotícím slovem, i zde zle najít několik pro a proti. Volant, jakožto hlavní ovládací prvek, lze pochválit. Rám věnce je poměrně úzký, to je fakt, který nehodnotím kladně ani záporně. ..."

"Motor je další věcí, o kterou se budeme zajímat. ..."

"S rychlostí a jejím dosahováním to také není na nejslabší vznětový agregát nabídky špatné: .."

atd. Spousta vaty, zbytecnych slov, neobratne formulace.

Jazykova uroven je velkou bolest AR. Mne osobne ani tak nevadi preklepy a spatna i/y, ale slohova uroven teto recenze je pro me neakceptovatelna.

Odpovědět  |   | 
KIWI  |  17. 01. 2007 13:38

JE TO DOBRE SPOLAKLIVE AUTO, ALE DESIGN ZAOSTAL. TIEZ MA TO ODRADZA OD JEHO KUPY. TA PREDNA KAPOTA MI PRIPADA AKO KEBY NIEKTO NECHAL NIECO NA MOTORE ( NAPR. HLAVU TOHO "OSTRAVAKA" A ZAVREL KAPOTU...

Odpovědět  |   | 
radek  |  30. 01. 2007 21:06

měl jsem octavii 1,9tdi,ted mam novy avensis 150 konovy asi 2000km najeto.tyto auto nejde vubec srovnavat toyota je uplně někde jinde.bohžel "my evropani" se musime smiřit s tím ,že japonci jsou prostě co se tyče kvality bezkonkurenční.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat