Toyota Auris: Nástupca Corolly skutočnosťou (ďalšie info)

15 komentářů

Markoff
28. října • 17:32

nikto im neberie kvalitu, ale dizajn ma toyota vzdy jednu generaciu dozadu, ved toto je facelift predosleho Civicu mixnuty s 307ckou, skoda toho zastaraleho dizajnu

AlexD
25. října • 7:53

Asi to bude predokolka, ale vie to niekto potvrdit? Pripadne odporucit nejaku nie prilis drahu zadokolku v segmente nizsej strednej triedy?

bubulak
24. října • 22:49

mě připadá, že japonci v poslední době trpí nemocí zvanou nemohoucnost udělat pořádný zadek u auta. zatímco faceliftovaný golf nebo třeba golf plus jsou zezadu fakt k pokoukání, nový civic, který je jinak po stránce designu velmi povedené auto, akorát ta "přepážka" vzadu nic moc a navíc způsobuje problémy s výhledem z auta dozadu. no a ten auris to samý, z boku ok, zepředu ok, ale ty zadní světla čumící do strany... ehm, ehm...

petrumr
24. října • 19:16

tohle bude trhák,ta přístrojovka se jim povedla a ta 1,6? sice stačí 1,4,ale aby ostatní auta viděli jen siluetu zadě z dálky.:-)

Ostravak
24. října • 19:31

Určitě se bude prodávat velice dobře.Je to krásné auto.Naživo každý uvidí.Zatím dávají fotku v barvě pařížského autosalonu,ale černé,červené,tmavě zelená metla atd., to budou perf.barvy.Golf5 by měl přemýšlet o důchodu.B-]

petrumr
24. října • 21:23

O důchodu invalidním,nebo už není k použití
Mě se o tym bude zdát-ta řadička na tym oblouku;-):-D

ster
24. října • 13:21

Ešte sa ani nepredáva a už je to dizajnovo opozerané , totalne nudné auto.

doubt
24. října • 15:41

nedíval ses na Golfa?

bingo
24. října • 16:17

Jenze v toyote si s tim ale dali tooooolik prace a zase nic :-))

nik
24. října • 11:11

Tak to abychom si zřejmě zvykli, že Japonci od Toyoty nás považují za domorodé obyvatelstvo, k jehož uspokojení stačí skleněné korálky a zrcátka - Auris je po Yarisu dalším automobilem, který je podstatně jiný pro našince Japonce a pro cizince Evropany. Po novinářských zprávách o motoru 1.8 a CVT převodovce jsem se těšil, že konečně budu mít čím nahradit svoji stařičkou Micru s CVT. Ale teď mi to došlo - je to stejné jako před rokem. Taky Yaris (Vitz) má CVT jen pro Japonce a s Aurisem je to zrovna tak - zase jsme ostrouhali mrkvičku a jestli nechcete řadit, tak se koukejte hrkat s MMT. Jenom bych rád věděl, zda to náhodou se zájmem o CVT v Evropě není jako v tom vtipu, ve kterém říká prodavačka zákazníkovi: "To jste dneska už nejméně padesátý zákazník, kterému musím vykládat, že jednobarevné ponožky nemáme proto, že o ně není zájem." ...

RM
1. listopadu • 9:19

... nebudeš sám koho Toyota naštve, když nebude u nás prodávat Auris s CVT převodovkou. Už mě to popojíždění po Praze a manuálem štve. MMT je dost slabé. Toyota tak asi ztratí jednoho zatim věrného zakazníka, protože se podívám po nějaké jiné značce nabízející CVT (nebo aleson DSG).......

L8
9. prosince • 9:46

Což si to nechat přivézt? Ceny v Japonsku jsou mírné, dovoz levný. Ve výsledku člověk zaplatí méně za lepší vůz.

milan
23. ledna • 14:07

Myslite z Japonska? Tam ale maji volant na druhe strane...

neodborník
24. října • 14:27

Jde o to jestli ten zákazník nebyl na prodejně padesátkrát.

MildeSorte4
24. října • 9:32

Škoda, že sa neráta aj s hybridom... Možno neskôr...

Doporučujeme

Články odjinud