Toyota Auris Hybrid: perspektivní model přijde již příští rok

Představitelé Toyoty na nedávné tiskové konferenci oznámili brzký příchod nového modelu. Konkrétně půjde o hybridní verzi modelu Auris, který se bude od příštího roku vyrábět v britském závodu u města Burnaston. Hybridní novinka bude určena primárně pro Evropu, a tak není pochyb, že se ho dočkáme i u nás. Výrobce přitom do hybridního Aurisu vkládá velké naděje a předpokládá dokonce, že vůz zde sklidí ještě větší úspěch než model Prius.

Co se týče technické stránky, automobilka zatím vše pečlivě zamlžuje. Je však velmi pravděpodobné, že Auris Hybrid dostane to samé ústrojí, jako větší Prius, což by prakticky znamenalo přítomnost 1,8 litrového čtyřválce a dvojice menších elektromotorů. Nabízením tohoto modelu chce Toyota ještě více přiblížit hybridy běžným zákazníkům a nejen ortodoxním fanouškům „zelených technologii“. Z čistě obchodního hlediska zde můžeme vidět snahu o ohrožení relativně dostupné Hondy Insight a zároveň zamíchání kartami v C segmentu.
V souvislosti s Aurisem uveďme, že tento pro Toyotu důležitý kompakt vstoupil na evropské trhy na jaře před dvěma lety, kdy definitivně nahradil model Corolla. Od této doby se jich v Evropě prodalo přes 370 000 kusů, což lze jednoznačně označit za úspěch.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota Auris
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků