Toyota Auris HSD Full Hybrid: první „normální” hybrid na videu

27 komentářů

add
18. září • 8:55

Trosku by som ta opravil. Honda Civic nemoze byt prvy normalny hybrid. Tym je Toyota PRIUS ktoreho prva generacia vznikla v roku 1997 a momentalne je v predaji uz tretia generacia. NORMALNY hybrid je trochu laicke pomenovanie pre hybridne vozidlo schopne za urcitych podmienok jazdit IBA na elektricky pohon. PRIUS to spolu s buducim Aurisom dokazu o com sa celej Honde a zvysku zatial moze iba snivat (vratane Hondy Inisight)...

Skyline
21. září • 5:07

Pokud je podle tebe Prius "normalni hybrid" v tom smyslu, v jakem je napsan clanek, pak ovsem nemas pravdu a prvnim "normalnim hybridem" byla Honda Insight. Autor chtel jaksi vypichnout fakt, ze se hybrid dostal i do "normalniho" modelu a neni jen v necem extra tvarovanem, pripadne extra drahem. Zapomnel pri tom ovsem prave na Civic.

IO
18. září • 11:37

tak "prvy normalne sa tvariaci hybrid" - ak neratam Lexusnu znacku za troska inu cenu,...

Koly
18. září • 8:25

Auris len ťažko môže byť prvý "normálny" hybrid, keď Civic Hybrid sa vyrába od roku 2003 a momentálne je už v svojej druhej generácii.

petr
18. září • 10:29

Civic hybrid pracuje trochu jinak, tam je elektromotor jako podpůrný prostředek při rozjezdech (takové "elektrické turbo") a nedokáže jet čistě na elektřinu.

Skyline
21. září • 5:05

No a co? Koly snad tvrdi neco o rozdilech v pohonu? Prvnim "normalnim" hybridem ve smyslu tohoto Aurisu byl prave Civic. Autor proste na Civic zapomnel a blaboli z hladu. Auris je "pouze" prvnim "normalnim full hybridem", pokud by chtel nekdo vypichnout prave moznost jezdit jen na elektrinu.

petr
21. září • 10:44

No právě, třeba autor za "normální hybrid" považoval právě ten "full hybrid". Ale to by nám mohl říct jedině autor jak to myslel.

Skyline
21. září • 17:59

Vazne mi pripada, ze si stojis na vedeni, ale Koly uz to napsal za me.B-]

Koly
21. září • 13:31

Autor to snáď jasne napísal, alebo len diskutujete a nečítate na čo reagujete? Citujem:"Jenže vždy to byly vozy futuristické či jinak bizarní (jako Toyota Prius nebo Honda Insight), popř. vozy velké, luxusní a tedy velmi drahé (hybridní Lexusy, nově i BMW apod.). Toyota se nyní, jako jeden z průkopníků hybridní technologie, konečně pustila do vývoje hybridního modelu, který bude postaven na základě obyčejného a dostupného kompaktu, modelu Auris."Takže žiadny full hybrid ani nič podobné, reagoval som na to, že Auris zďaleka nebude prvý hybrid postavený na základe obyčajného a dostupného auta, lebo už je tu dosť dlho napríklad Civic.

Add
21. září • 9:50

Koly tvrdi ze Civic je prvy NORMALNY hybrid! To je kravina.

p
17. září • 23:21

Raději dechťák. Levnější a méně složitý.

petr
18. září • 7:28

Méně složitý a levnější ?Hybrid = baterky, elektromotor, rekuperační jednotka
Diesel = vstřiky, turbo, dvouhmotaNové baterky do Hondy Insight stojí cca 2.000,- USD = cca 36.000,- KčNové vstřiky = cca 20.000,- Kč + případně i čerpadlo za cca 30.000,- Kč, nové turbo cca 30.000,- Kč, nová dvouhmota se spojkou cca 30.000,- Kč.

Vana666
18. září • 7:29

petr: v hybridu není spalovací motor ?? :-O

petr
18. září • 10:11

Je, ale nemá choulostivé vstřiky, ani turbo, ani dvouhmotu.

Radek Ondrášík
18. září • 10:21

Primovstrikove benzinove motory nemaji choulostive vstriky? To jsou mi novinky.U hybridu je kopa elektroniky navic, kde muze vzniknout mnoho problemu apod. Chapu, ze u lidi z Toyoty nelze cekat nejakou soudnost, ale takto to zase neprehanejte s tim bojem za hybridy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
18. září • 10:25

Jistěže jsou, jenže hybridy je (přímovstřikové motory) nemají :-PTo je pravda, ale diesel není o nic jednodušší ani levnější a to je oč tu běží :-P

Radek Ondrášík
18. září • 12:11

No ale proc nemuzeme stavet vuci hybridum treba atmosfericky benzin?

petr
21. září • 10:42

Protože v prvním příspěvku "p" tvrdil, že nafťák je levnější a míň složitý, tak proto ;-)
Atmosferický benzín je jednoznačně levnější a méně složitý než diesel nebo hybrid, v tom se určitě shodneme. Ikdyž zanedlouho levný a nenáročný atmosferický benzín bude rarita páč se do aut budou cpát složité přímovstřiky s turbem a systémem StartAndGo :-/

p
17. září • 20:42

Za normální cenu?:-D

petr
18. září • 7:21

A proč ne ?Honda Civic Hybrid = 599.990,- Kč
Škoda Octavia 1.9TDI DPF 77kW Elegance s automatem = 605.900,- Kč

Radek Ondrášík
18. září • 10:07

A smankote a zname i neco jineho nez Skodu? Uz toho komplexu bylo dost.Ano, muzeme treba vzit BMW rady 1 a to srovnat s tim BMW, to vyjde pro Civic daleko lepe. Nebo se oprostime od komplexu a zkusime to srovnat i s necim jinym, nez Skodou. A razem zjistime, ze se nic super nekona.

petr
18. září • 10:23

Existují i jiné vozy, ale Škoda je nejprodávanější ;-) Ale pro klid Vaší duše:
Ford Focus sedan 1.8 TDCI 85kW = 618.490,- Kč
Mazda 3 sedan 1.6 MZ-CD TXPlus = 559.900,- Kč
Nissan Tiida sedan 1.5 dCi Tekna = 583.900,- Kč

Radek Ondrášík
18. září • 12:11

Hm a co treba Megane kombi 1,5 dCI 105 za 440tisic s vybavou toho Civicu? A uprimne nasel bych vice vyrazne levnejisch aut. Nebo proc porad vuci tomu hybridu stavet dizly? Pak tu mame teba megane 1,6 za 420tis.Pri pohledu na spotreb je navratnost u toho dCi nikdy, jelikoz am mensi kombinovanou spotrebu jak ten Civic. u toho 1,6 je navratnost pres 270 000 km. A uprimne receno aut co stoji vyrazne mene pri stejne vybave jako ten Civic je vicero...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thor
19. září • 12:51

Ale tady se baví o AUTECH, ne Renaultech :-P. Ta rádoby radost z levného nákupu, velmi brzy vystřídá nasran.st z toho, kde bylo ušetřeno a není to vidět. Jenže to většinou zákazník zjistí až když je pozdě. A kdepak soudruzi z Renaultu ušetřili, že můžou prodávat za tak"málo". Co z toho auta začne odpádavat jako první tentokrát? :-O

petr
21. září • 10:49

Náhodou některé Renaulty jsou vyrobeny Samsungem v Koreji a jsou složeny z dílů starých Nissanů, takže na trhu jsou už i spolehlivé Renaulty :-D
Jinak nový Mégan už má i své problémy, třeba při velkých teplotách klesá kontrast displaye (prý po updatu řídící jednotky vše v pořádku) a kvůli špatnému sváru na brzdovém pedálu už byla i svolávačka.
To mi připomíná vtip, který mi řekl kolega (majitel Scénica): víš proč mi renaulťáci nepořádáme žádné srazy ? ... No protože se scházíme pravidelně každé ráno v servisu :-D:-D:-D

Thor
19. září • 12:53

p. s. nic neni zadarmo, ani "sleva", resp. to nazvěme dobrou cenou. Že by se v socialistické Francii ušetřilo na mzdách :-O Asi těžko, spíš, kam oko zákazníka nedohlédne při nákupu :-P;-) V tom mam naprosto jasno B-]

IO
17. září • 20:56

Prius a Honda Insight maju pomerne normalne ceny,...takze treba verit, ze nebude drahsi, ako diesel s automatom.....

Doporučujeme

Články odjinud