Toyota Auris dostala pod kapotu šestiválec

Toyota Auris dostala pod kapotu šestiválec

Na konci května jsme vás jako první informovali o záměru japonské automobilky Toyota použít pod kapotou modelu Auris/Corolla šestiválcový motor (celá zpráva). I když to posléze vypadalo, že tento záměr nebude jen tak naplněn, realita je jiná a Auris V6 je na světě.

Pod kapotu hatchbacku nižší střední třídy se vměstnal šestiválec o objemu 3,5 litru a Auris se tím stane králem segmentu, nikdo v žádném kompaktu nenabízí větší motor. Agregát disponuje výkonem 206 kW (280 k) a točivým momentem 345 Nm.

Auris V6 dostane standardně šestistupňový manuál, ale za příplatek si lze zvolit i šestistupňový automat. Za 18" koly lze najít 16" brzdové kotouče a také modifikovaný podvozek.

Prozatím není známo, zda Auris V6 disponuje jen předním náhonem, nebo dostal i něco lepšího. Přeci jenom při váze agregátu a výkonu bude ryze přední náhon poměrně problematický.

Není ani známo, zda bude tento model distribuován jen do Spojených států a Austrálie, nebo zda se podívá i k nám. Pokud ano, pak se máme opravdu na co těšit, protože šest válců je prostě šest válců.

bazar

Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Avensis 2,2
Rok výroby: 2005
Stav: 165 922 km
Cena: 77 000 Kč
Toyota Auris 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 396 km
Cena: 320 000 Kč
Toyota Yaris 1
Rok výroby: 2009
Stav: 115 720 km
Cena: 96 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků