Toyota Auris dostala pod kapotu šestiválec

Na konci května jsme vás jako první informovali o záměru japonské automobilky Toyota použít pod kapotou modelu Auris/Corolla šestiválcový motor (celá zpráva). I když to posléze vypadalo, že tento záměr nebude jen tak naplněn, realita je jiná a Auris V6 je na světě.

Pod kapotu hatchbacku nižší střední třídy se vměstnal šestiválec o objemu 3,5 litru a Auris se tím stane králem segmentu, nikdo v žádném kompaktu nenabízí větší motor. Agregát disponuje výkonem 206 kW (280 k) a točivým momentem 345 Nm.

Auris V6 dostane standardně šestistupňový manuál, ale za příplatek si lze zvolit i šestistupňový automat. Za 18" koly lze najít 16" brzdové kotouče a také modifikovaný podvozek.

Prozatím není známo, zda Auris V6 disponuje jen předním náhonem, nebo dostal i něco lepšího. Přeci jenom při váze agregátu a výkonu bude ryze přední náhon poměrně problematický.

Není ani známo, zda bude tento model distribuován jen do Spojených států a Austrálie, nebo zda se podívá i k nám. Pokud ano, pak se máme opravdu na co těšit, protože šest válců je prostě šest válců.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků