Toyota Auris: automobil elegantně čistý až strohý

16 komentářů

pavel
20. prosince • 17:10

Mám avensise, diesel, jsem spokojený, ale moc toho nenajedu, rád bych si koupil v budoucnu nového benzin, ale nabídka končí 2litrem 112 kw, škoda že nelze 2,5litr jako u mazdy 6. Pavel.

Mirek
19. prosince • 19:00

Narozdíl od popisu v článku se mi v reálu líbil Auris více, než na fotkách. Tím mám na mysli exteriér. V interiéru mi vadilo provedení centrální mřížky ventilace. Ozdobný rámeček mi tak ani nevadil, jako jeho plastová výplň působící pocitem toho nejobyčejnějšího plastu. Středový tunel v prostoru řadící páky mi připadal jako doslova ohnutý kus plastu. Myslím si, že pasáž mezi řídičem a spolujezdcem se vzhledově moc nepovedla. Měl jsem z ní divný pocit. Prostor, jak bych to napsal, mi připadal stísněnější, než v předchozích modelech (Auris, Corolla). Zadní okno z pohledu řidiče je takova střílna, nic moc není vidět. Tím se vysvětluje i ten malý stěrač. Jízdně těžko posoudit. Motor měl jen pár kilometrů najeto. Celkem žádný zátah a i při zrychlování ze 70km/hod jsem musel podřazovat na trojku. Na udávaný výkon nic moc. Pocit z řízení a chování auta dobrý, podstatně lepší než předchozí verze.

PoliceCollector
19. prosince • 15:50

Cena hybridu s full auto převodovkou pod 500k ? To jde ! Čistě teoreticky - po městě s tím lze jezdit zadarmo...Jen na elektřinu. I když design je zase divný, tak za tu cenu bych to překousnul. Starý Auris ovšem jen s robotickou převodovkou stál ještě víc.

Shimi
19. prosince • 15:13

A jsme zase u toho. Když nechci hybrid a dehet, tak co mi zbývá? Atmosférická 1.6 s 97 kW? A co dál? Nic! To je prostě průser.

mrazik
19. prosince • 22:02

V nizsi stredni tride jsou neprodavanejsi objemy kolem 1.2 - 1.6 v benzinu. Kolik procent zakazniku zvoli vetsi objem ? Minimum.
97kW je malo ?

Shimi
20. prosince • 0:07

to mrazik: Máš to v hlavě popletený, tady jde především o princip. Toyota má momentálně na evropském trhu nějaké % zastoupení a vedení firmy se mlátilo do prsou, že chtějí ty % v dalších letech navýšit. Ostatně jako kterákoliv jiná automobilka. No jo, ale jak toho dosáhnout? Zákazníky spadající do kategorie atmo 1.2 - 1.6 už oslovila a oslovuje a ti právě tvoří to momentální % zastoupení. OK, co dál? Ona potřebuje ty % navýšit, takže musí oslovit další zákazníky, např. z kategorie atmo 1.8 - 2.5 nebo turbo 1.6 - 2.0, a přetáhnout je od konkurence. No a to je právě ten problém. Žádnou takovou kategorii nenabízí, takže mi tím, jako potenciálnímu zákazníkovi uvažujícím o Aurisu s ušmudlanýma 150 kobylama říká, sorry kámo, máš smůlu, musíš ke konkurenci, u nás ti pšenka nepokvete. A kdybys chtěl náhodou Aurise s 200 kobylama no tak to už vůůůbec, si blázen bo co? Jako největší automobilka světa ti přeče nenabídnu to, co má ve svém portfóliu low-costová značka jako je např. Škoda, neblbni.Jestli si Toyota myslí, že ty % nažene hybridama, tak je echt naivní.P.S.: Ano, 97 kW je pro moje potřeby v autě vážícím 1350 kg málo. Já mám 110 kW v autě vážícím 1250 kg a přijde mi to jako slušný základ.

mrazik
20. prosince • 12:59

A kolik jich je takovych jako ty, ze jim je 97kW malo a nekoukaji na decilitry spotreby ? Urcite jich neni tolik, o kolik chteji navysit ty procenta prodeje. Nejvetsi procento je tech, co si koupi ty objemy 1.2 - 1.6 a ty potrebuje pretahnout, rozhodne ne tech par ridicu, kteri chteji velke vykony.
Mimochodem hybridy se prodavaji vice nez dobre, mnohem lepe nez si toyota predstavovala.

Mirek
20. prosince • 20:54

97kW není málo, ale záleží v jakých otáčkách tento výkon naměříš a jakou budeš mít v tomto režimu spotřebu. Mi se zdal motor líný, níže jsem to popsal. Také si myslím, že nabídka je víceméně jen o jednom motoru a to 1.6 benzín a to je moc málo. Jen mírně rychlejší jízdou jsem měl spotřebu 8.5 l/100km. Myslíš si, že je to moc, nebo málo. 1.33 je jen do počtu, nechtěl bych ho blíže hodnotit. Čekal jsem, že se budou dodávat motory od BMW, ale marně.

marcelo
19. prosince • 20:18

To u Toyoty taky nechápu. Vždyť motory v nabídce mají, kdyby tam dali alespoň 1.8 z Avensise. Do Avensise by taky mohli dát něco silnějšího, např. 2.5 z Lexusu.
Takhle přichází zbytečně o zákazníky.

Shimi
19. prosince • 20:50

to marcelo: Přesně tak. Já proti té atmo 1.6 nic nemám, jako základní motorizace OK, ale pokud chce Toyota v Evropě plnohodnotně konkurovat, tak musí nabídnout něco v konkurenčním kontextu 1.6T, 1.8T, 2.0T, atd. K čemu je potenciálnímu zákazníkovi, že se mu Auris líbí jak po exteriérové stránce, tak po interiérové, když veškeré naděje padnou skrze motorovou nabídku? A to je přesně ten průser o kterém jsem psal. Copak je 150 koní v nižší střední nějaký nadstandard? A co kdybych chtěl 200 koní? Proč mi to může nabídnout low-costová Škodovka a firma jako je Toyota ne?

mrazik
19. prosince • 22:05

Myslim, ze zakaznik bude radeji za motor, ktery vydrzi aspon 50 tKm.

Martin
19. prosince • 14:37

Já mám předcházející verzi, pokud budeme tuhle nejnovější brát jako aktuální. Naprostá spokojenost. Jenom mě s*alo, jak vysoko tam sedím. Takže jestli se v tomhle sedí níž, tak to bude super.:-)

Alex
19. prosince • 13:35

Hybrid netřeba, jako klasický benziňák (ropák) to bude taky skvělé auto B-] Nejhorší je, že většina zákazníků se tradičně koukne na obrázek, reálná zkušenost žádná, a proto jim to bude splývat s pomstou jménem i30 :-( Přitom takové fajné auto,skoro by se chtělo říct etalon.

veto
19. prosince • 13:06

nemate fotoaparat? Preco pouzivate oficialne fotoshopom upravovane marketingove obrazky(hlavne interier)?
Ak v reale vyzera auris este horsie, tak to u mna uplne prehral, lebo mne sa nepaci ani na tych upravovanych obrazkoch

publicenemy
20. prosince • 21:28

Na mezinárodních prezentacích není čas udělat nějaké slušné fotky, proto se využívají ty od automobilek. Navíc z každé redakce vyjíždí jeden člověk, tudíž není v jeho silách nafotit 15 slušných fotek, které by se daly použít.

Josef II
19. prosince • 10:51

Rád bych si ten stokońovej hybrid vyzkoušel. Nemusí to bejt špatný, ale půl mega je tak trošku dost. Takže, jak je v čechách zvykem, počkáme.

Doporučujeme

Články odjinud