Toyota Auris: automobil elegantně čistý až strohý

Nový Auris má skvělý podvozek, design, kterému asi ne každý přijde na chuť, a hybridní pohon. Ten ho zdvihá do vyšších pater. Tak by mohla znít stručná charakteristika novinky, s níž se chce Toyota výrazněji prosadit v našlapané obchodní třídě „nižší střední“.

Zvenku… 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Akio Toyoda, prezident Toyoty, vytýčil nový směr - vyrábět atraktivnější a dynamičtější vozy. Je takový nový Auris?
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nižší a delší, takový je nový Auris. Součinitel aerodynamického odporu Cd poklesl z 0,292 na 0,277.  

… i zevnitř osobité

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nově navržená sedadla mají větší rozsah nastavení, řidič nyní sedí o 40 mm níže a  úhel sklonu volantu byl snížen o 2 stupně.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Délka zavazadelníku narostla o 50 mm a zvětšila se i šířka výklopné zádě o 90 mm. 

Jízda klidná, nevzrušivá

Sázka na hybrid

Ceny přímo akční

Nový Auris stojí 329 900 Kč. Mají se Golf, Focus, Rapid a i30 bát?

Nový Auris stojí 329 900 Kč. Mají se Golf, Focus, Rapid a i30 bát?

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků