Toyota Auris 2010: facelift nejprve pro Japonce, pak i pro nás

Toyota v těchto dnech spouští prodeje faceliftovaného hatchbacku Auris, kterému dopřála nejen několik stylistických změn, ale i bohatší a pestřejší nabídku výbavy. Omlazený Auris přitom bude dostupný nejdříve na domácím trhu, není však pochyb, že do konce letošního roku se tento model objeví i u nás, kde v rámci nabídky automobilky patří k nejprodávanějším. Podívejme se ale, co tomuto hatchbacku přinesla omlazovací kúra.

V první řadě jde o jemné úpravy exteriéru, které zahrnují nový přední a zadní nárazník, vylepšenou masku chladiče s novou mřížkou a modernizovaná zadní koncová světla. Uvnitř spočívají změny v možnosti objednání nových dekoračních prvků a čalounění, přičemž automobilka avizovala i zlepšení z hlediska dílčího zpracování. Taktéž u některých výbavových stupňů najdeme v základu pár prvků navíc, tuto změnu však výrobce prozatím blíže nekonkretizoval.
Z technického hlediska na nás čeká vylepšený agregát 1,8 s variabilním časováním ventilů, které trochu zlepšilo kombinovanou spotřebu. U verze vybavené převodovkou CVT je navíc k dispozici nový volant se vstavěnými pádly pro měnění režimu jízdy.
Na oficiální informaci, kdy dorazí inovovaný Auris k nám na starý kontinent si musíme ještě počkat, jistě to ale nebude na dlouho…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Toyota Auris 2010
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků