Toyota Aurion TRD: 323 koní na předku

11 komentářů

SMRT
24. srpna • 19:48

Tak tim prekonala do ted nejvykonejsi predokolku Acura TL, ktera ma 0-100km/h za 5.9s

LK
24. srpna • 9:27

Toho bych se vůbec nebál, kočíruju 305 koní na předku a stabilizace přijde k lizu občas, více méně jen pokud to hodně prošlápnu a zároveň zatáčím o 90 stupňů - typicky při vyjíždění z vedlejší na hlavní. U limuzíny těchto rozměrů a hmotnosti se to dá...
Pokud však autor psal "stabilizace" a myslel "protiprokluz" (řekl jsem 5 a myslel jsem 10!), pak souhlasím, při necitlivém plynu protiprokluz zasahuje docela často :-)

delph
27. srpna • 17:27

ono by nebyl problém i 500 koní, že, ale jde jen o to dostat je na silnic při akceleraci, protože při top speed už je jedno, kde se přenáší na silnic, ale o to že to tlačí proti vzduchu...

LK
29. srpna • 8:38

A můžu se zeptat, jak ve vašem autě pomáhá stablizace při akceleraci? U mně koriguje směr jízdy, pokud auto "ustřelí", ještě nikdy mi stabilizace při akceleraci nepomohla.

ABC
23. srpna • 8:17

Vypadá jak Oktávka :-P

Ježek
24. srpna • 11:10

Je vidět, že nekoukáš holkám pod sukni, protože auto se nehodnotí podle toho jak vypadá, ale co umí, ty oktávko.

Mike
23. srpna • 14:06

Mam doporuceni na jednu skvelou ocni lekarku. Dnes uz vas asi nevezme, ale zitra by se misto naslo.:-D

tonic
23. srpna • 10:09

Skor nieco z Lexusu IS:)

sfhsf
23. srpna • 2:09

ta stvrtmila je fakt dobra..

richie
24. srpna • 9:53

No tak v evrope by to diru neudelalo, spotreba s kompresorovym 6valcem pri bezných evropskych pomerech 15-20l, servis nevalny, a 10l to umi zrat tak pri 55mph na tempomat...B-]

Ježek
24. srpna • 11:07

Jak můžeš kritizovat servis, když znáš jenom Cotroena:-D

Doporučujeme

Články odjinud