Tak tim prekonala do ted nejvykonejsi predokolku Acura TL, ktera ma 0-100km/h za 5.9s
Toho bych se vůbec nebál, kočíruju 305 koní na předku a stabilizace přijde k lizu občas, více méně jen pokud to hodně prošlápnu a zároveň zatáčím o 90 stupňů - typicky při vyjíždění z vedlejší na hlavní. U limuzíny těchto rozměrů a hmotnosti se to dá...Pokud však autor psal "stabilizace" a myslel "protiprokluz" (řekl jsem 5 a myslel jsem 10!), pak souhlasím, při necitlivém plynu protiprokluz zasahuje docela často :-)
ono by nebyl problém i 500 koní, že, ale jde jen o to dostat je na silnic při akceleraci, protože při top speed už je jedno, kde se přenáší na silnic, ale o to že to tlačí proti vzduchu...
A můžu se zeptat, jak ve vašem autě pomáhá stablizace při akceleraci? U mně koriguje směr jízdy, pokud auto "ustřelí", ještě nikdy mi stabilizace při akceleraci nepomohla.
Vypadá jak Oktávka :-P
Je vidět, že nekoukáš holkám pod sukni, protože auto se nehodnotí podle toho jak vypadá, ale co umí, ty oktávko.
Mam doporuceni na jednu skvelou ocni lekarku. Dnes uz vas asi nevezme, ale zitra by se misto naslo.:-D
Skor nieco z Lexusu IS:)
ta stvrtmila je fakt dobra..
No tak v evrope by to diru neudelalo, spotreba s kompresorovym 6valcem pri bezných evropskych pomerech 15-20l, servis nevalny, a 10l to umi zrat tak pri 55mph na tempomat...B-]
Jak můžeš kritizovat servis, když znáš jenom Cotroena:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.