Toyota a Ford budou spolupracovat na vývoji hybridního SUV

Automobilky Toyota a Ford podepsaly předběžnou smlouvu o spolupráci na vývoji nové soustavy hybridního pohonu určené pro lehká nákladní vozidla a pro modely spadající do kategorie SUV. Výsledný produkt by měl přijít na trh v horizontu deseti let. Vzájemná spolupráce má urychlit vývoj a ušetřit náklady. Jediné, co se zatím o chystané novince ví, je fakt, že bude mít pohon zadních kol. Budoucí hybridní modely automobilky Ford a Toyota sice dostanou společný technický základ, ale zástavbu do konkrétních vozů si zajistí každý výrobce zvlášť.

ČTĚTE TAKÉ: Toyota sází na hybridy. Příští rok začne prodávat tři nové modely

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Kromě nové hybridní soustavy budou Ford a Toyota spolupracovat také v oblasti telematiky. Tento druh spolupráce se týká výhradně technologií, přičemž jednotlivé automobilky budou i nadále vyvíjet své vlastní palubní produkty a funkce samostatně. Podpis formální dohody se očekává do příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků