Touareg vs. Boeing 747: TDI vítězí

36 komentářů

starec
6. prosince • 15:13

štyri tony železa a mať tam nízkoprofilové gumy... boeing nemá žiadne imatrikulačné znaky,len logo vw...zábery len z jednej strany a navyše len do výšky podvozku z predu...pri zábere zpredu vidieť na nohách podvozku nejaké popruhy-to na norm.lietadle nenájdete,symetria výškoviek oproti oknám je rozdielna,na fotke zboku nevidno oddelenie smerovky od zvyslej plochy/modrá ,neviem názov/stierač okna lietadla je padnutý pod oknami.Je to taký istý podfuck ako reklama na AUDI QUATTRO na skokanskom mostíku v OBERSTDORFE-PNEUMATIKY S HROTMI,AUTO ťahané lanom skrytým v nájazdovej stope mostíka

ricci
6. prosince • 15:47

ale to lano bylo zajistovaci aby se ten ridic nezabil kdyz by to nahodou nevyjel+hroty v pneumatikach je sice do jiste miry podfuk ale ty pneumatiky se normalne vyrabi (sice je u nas smi pouzivat pouze vozidla zachrane sluzby) a kdyby i s hroty zahrabnul tak mu moc nepomuzou.
kazdopadne muj nazor je ze jsou to sice reklamni triky (pouzivaj falesny sobi a umelej snih) ale na oko to je efektni a jen tak naky auto by to stejne nedokazalo

Martin
27. listopadu • 14:31

..no myslim, ze zabrzdit tuhle kravu nebylo tak tezke...kdyz by ste rozpohybovali letadlo o 155tunach po rovne draze! (do kopce ho touareg asi netahl a zkopce by zase nemel co tahnout, ponevadz by byl asi tlacen, ze? :-) ) na rychlost 8km/h, jak daleko by asi svoji setrvacnosti dojelo? Ja myslim, ze tak maximalne par metru (pneumatiky jako krava, treni jako svine). Takze ikdyz mozna brzdy touarega zarvaly, tak to vypadalo, ze ten kolos zastavil..dle meho nebylo co brzdit(ridic vymackl spojku, nebo vrazil neutral a zastavilo to samo). Ze to to auto utahlo je vec jina. Pokud by chteli demonstrovat silu brzd, at vemou nakladni vlak o 155tunach a at ho touareg zastavi i z te rychlosti 8km/h...myslim, ze nezatavi..

_Teddy_
28. listopadu • 13:53

To by ale nevyzeralo tak ohromujuco, lebo nakladny vlak o vahe 155 ton, to je jedna silnejsia lokomotiva, a 1 dopolovice nalozeny mensi vagon (max. hmotnost na napravu je na zeleznici 20ton)...

BMWak
6. prosince • 12:12

Tak ty vagony nemusi naplnit, ale dat jich plno za sebouB-] To ze nejsou naplneny, to preci nemusi rikat:-D Jen by me zajimaly jak by opravili to tazny zarizeni, aby bylo kompatibilni s tima u vlacku:-P A taky ty kola.. celkove by to asi nevypadalo uz tak "pekne" a naivne..:-|

polovnik
27. listopadu • 18:55

Do kopce ho jistě zastaví. Ať zemře marketink.

Neveřící Tomáš
27. listopadu • 7:51

Tento článek, jsem již četl, někde v zahraničí a tam psali, že je tam byla výměna i zádní nápravy za tu z V8! protože je "sportovnější" rozuměj tvrdší!
:-/. tak nevim no.
Mimochodem rozhýbat 155 tunovej kolos, 7mi tunovým na rychlost 8 km/h je sice fajn, že to ubrzdil, to je jasné (tření kol o zem), ale jak dlouhá brzdná dráha to byla, to nepíší.;-)

viktor
6. prosince • 19:19

kdepak strejdo ;-) ta vec vazi pres 300 tun .................

Jerry
27. listopadu • 9:26

To brždění bych tedy také rád viděl ;-) ;-) ;-)

zden
26. listopadu • 16:04

sice by to mělo asi o dost vyšší spotřebu... ale zvšení hmotnosti je taky jeden z žádaných vedlejších efektů opancéřování a 7 tun je už opravdu hodně... s takovým autem když narazíte i ve velké rychlosti do jiného auta, tak se moc bát nemusíte... vzhledem k tomu, že už běžný Touareg si vede v crashtestech nejlépe ze všech SUV, tak tohle možná bude nejbezpečnější auto vůbec, myslím, že ani při nárazu do zdi tímhle by ta zeď nezůstala moc klidná

klasik
26. listopadu • 18:31

Nie si jeden z tych, ktori sa citia nesmrtelne v SUV? :-/
http://video.google.com/videoplay?docid=-8375001796875498842&q=truck+wall&hl=en

jogurt
26. listopadu • 20:29

Pěkné video. Na druhou stranu ale dokonalá souhra nepříznivých okolností. Nízká železobetonová zeď, do které předpotopní US-truck bez deformační zóny narazí spodním nosníkem, ale protitlak nahoře se žádný nekoná. Vysoká cihlová zeď by tohle nevydržela a v případě nárazu moderního trucku s trambusovou kabinou s deformační zónou by to dopadlo stejně jako v případě probouraných domů v Pelhřimově, Mohelnici nebo Volči, kde všude kamiony projely bez vážného zranění řidiče až dovnitř a zabíjely.

tonic
26. listopadu • 15:21

SI pamatate na tu reklamu kde Audi s pohonom Quattro "vysliapala" skokansky mostik? Som pozeral na RTL o tom dokument a keby Audi nenasadili pneumatiky s ocelovymi hrotmi, nikam by sa nedostala..A s ocelovymi hrotmi si myslim ze by to vacsina stvorkoliek so silnejsim motorom zvladla. Mozno aj nejaky old-school americky pickup ako Dodge RAM 3500 s nalozenou korbou by mal sancu:)

choze
25. listopadu • 16:46

ježiš deti je to jen reklama a tu spousta lidi chape kazdy jinak ale když se budete chvili v nem vozit tak zjistite že opravdu malo veci je nemoznych B-]

hawk
25. listopadu • 10:51

Zajímavý článek. Nicméně věta "Není to k ničemu, ale dobře to vypadá." by měla pravdepodobně znít spíše "Je to k ničemu,ale dobře to vypadá" Jinak totiž nedává smysl. Peace.;-)

Mem
28. listopadu • 13:39

Zkus si nejprve něco nastudovat a pak se vrať, ano? :-P (Mrkni na jevy jako negace a presupozice, dvojí negace, neutralizace záporu, ...)Věty v češtině totiž neodpovídají výrokům formální logiky, významově stejná věta může obsahovat kladnou i negovanou podobu, viz třeba příklad z jazykové poradny ÚJČ:
"Nedokázal se vyhnout tomu, aby ho odvlekli pryč."
"Nedokázal se vyhnout tomu, aby ho neodvlekli pryč."

Radek Ondrášík
28. listopadu • 13:44

Čeština je prostě krásný jazyk a má mnoho jasných nesmyslů, které ovšem v běžné mluvě každý pochopí správně ;-)

Mem
28. listopadu • 14:09

Jen doufám, že tím nebudete omlouvat vaše nešvary typu "ty auta", "ty zrcátka" apod. B-]

Radek Ondrášík
28. listopadu • 14:24

ty okna... já o tom vím, netěší mne to, ale můj moravský rodný jazyk mne prostě poznamenal více, než je zdrávo. Nejhorší je, že mé oči takové spojení vidí jako správne a tak se nad tím nijak nepozastavím.

ITTI
25. listopadu • 12:55

Mně by zase zajímalo, kde vzali tolik "železa" a kdo jej dodal. Kdyby to bylo napsáno v Mateřidoušce nebo Blesku, tak to beru, ale na výsostně a vysoce odborném...??? Pak je třeba se ptát po původu "Fe". B-]

Shottoush
25. listopadu • 21:54

v angličtině by to nešlo, ale v češtině to dává smysl.

ifdo
25. listopadu • 23:42

blbost, ani v češtině to nedává smysl...

Shottoush
25. listopadu • 21:55

Pardon, to mělo být o příspěvek výše.

Peugeotak
25. listopadu • 10:19

...předváděcí VW Touareg, najeto 2 km, první majitel :-D

Mr-Tuner
25. listopadu • 10:14

Pani, ten Touareg musi mit ale perfektni SERIOVEJ podovzek, ma nalozeny 4 tuny a pripada mi ze neni o moc niz nez kdyz je prazdnej :-O:-D

Peugeotak
25. listopadu • 10:22

http://www.compilots.com/article2120.html ja bych rek ze je ;-)

Peugeotak
25. listopadu • 10:23

sakra o prispevek vyse...

CyberVic
25. listopadu • 10:09

...skoda, ze to neni Boeing 747...;-)

Standa
26. listopadu • 16:26

Máš prvdu, je to Boeing Touareg. B-]

wendy
25. listopadu • 11:20

A co by to jako mělo podle tebe být jiného? Je to Boeing 747-200, akorát že speciálně pro natáčení Casino Royale dostal přídavné nádrže místo vnějších motorů, a speciální motory na vnitřní nosiče, protože ve filmu to letadlo "hraje" "něco jiného". Otázka však je, jestli se skutečně jedná o plně vybavený B747, nebo jen vykuchaný vnější plášť + atrapy motorů. Pak by samozřejmě hmotnost, udávaná VW, byla výrazně nižší.

x12345678
25. listopadu • 19:23

Po 120 tisících km s prvním touaregem a 80tis km s druhým mě tohle nepřekvapuje. Snad jen poznámka na okraj: těch 7 tun hmotnosti auta a 155 tun taženého letadla unesly standardní pneumatiky?

viktor
6. prosince • 19:16

jen tak mimochodem...kde jsi sebral 150 tun na 747 ?? vazi to vic nez dvakrat tolik co pises...ceceB-]

czert
18. června • 20:30

no, pokud je to bez paliva, nakladu a jineho ztizeni, tak je ona hmotnost celkem realna. Neplest si vzletovou a prazdnou hmotnost.

OSV
2. února • 14:05

747-200F OEW je 155,18kg/342,18lb.

wendy
25. listopadu • 20:02

Údajně jo, ale moc se mi tomu nechce věřit...

MichaelJackie.S
25. listopadu • 9:46

Škoda že není video, rád bych se pokoukal ;-)

Doporučujeme

Články odjinud