Touareg V8 TDI je čistější, než si myslíte! VW naposledy vyzdvihuje svého dinosaura

17 komentářů

Kuk Vykuk
7. dubna • 9:00

Hrobeček už má vykopanej tak jako tak. Čistej dízl to je jako suchej hadr na dně mořským. :-DB-]

JirkaX
7. dubna • 12:21

A nebo jako chytrý kuk?

mpolan
7. dubna • 22:26

ne, hloupý jak já..

Kosanovič
6. dubna • 13:13

Na dieselgate s.e.r.e bílý tesák, parádní kára.

petr r. (petrumr)
6. dubna • 15:00

ano, sere na diesly když vw má TSI motory. Jsou to slovenský káry a slovákům věřím více jak čechům.

Tom
7. dubna • 10:26

A vyvinutý kde? Také na Slovensku?

JirkaX
6. dubna • 15:59

ty jseš ještě větší blb jak mpolan, a to už je co říct..

JirkaX
7. dubna • 12:19

Ale na tebe nemá. :-D

petr r. (petrumr)
6. dubna • 16:51

nezamlouvej to, touareg než se začal vyrábět na slovensku tak kvalitou neoplíval a nevím proč tvoje diskuze se nedrží článku.?

Nojono
6. dubna • 20:57

Tak zaprvé, Touareg se nikde jinde než na Slovensku nikdy nevyráběl.
Zadruhé, kvalitou neoplýval není přesné, modelový rok 2003 a 2004 měl celkem výrazné porodní bolesti, především šlo o zadní diferenciál u verzí V10 a kompresor vzduchového pérování. Od června 2004 s náběhem MR 2005 se už tyto problémy téměř neobjevovaly a od MR 2008 byla spolehlivost všech verzí nadprůměrná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
6. dubna • 21:28

za první-Kaluga je výrobní závod kde se vyrábí touareg......

Fidó
6. dubna • 17:25

Koukám, že jsi nezvládl ani zvláštní školu. Napsat neoplýval s "i" to je masakr.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
6. dubna • 19:03

:-D

Joe Doe
6. dubna • 14:04

Musim povedat, ze ten Biely Tesak ten dieselgate pekne osral - miliardove straty, miliardove pokuty, par ludi v base a par ludi z vedenia prislo o job. Tesak este donutil VAG vrazit miliardy do elektroaut, kde ma brutalnu vyvojovu stratu a kde hrozi, ze si rozbije o ten Tesak znovu hubu, kedze ID3 je par mesiacov pred planovym zaciatkom predaja de-facto nepojazdne.

Kosanovič
6. dubna • 15:50

A proč tě to trápí? Pokuty jsou dávno zaplacené a VAG má zisky jako hrom, takže akcionáři jsou spokojení a zákazníky zajímají takovéto pořádné káry.

jogurt
6. dubna • 20:51

Bohužel je více zajímají v SQ7 a SQ8, než v Touaregu. Na tom ovšem má lví podíl jeho přepísknutá cena. Pokud má klient vysázet 2,8++M, koupí si raději Audi s parádním osmiválcem, než Touareg s trochu ošizeným, i když přesto parádním osmiválcem..

Kosanovič
7. dubna • 8:45

Touareg má sice ceny posazené blízko Q7, ale evidentně je bez problémů "unese", protože prodeje má lepší.

Doporučujeme

Články odjinud