Každý jeden vůz od VW a koncernu obecně je neskutečnou raritou a budoucím youngtimerem s nevyčíslitelnou hodnotou!
Každý zdaleka ne, ale pokud tento Touareg bude s poslední dieselovou V8 tak jistě ano.
Celý pochybný koncern by měli zakázat. Neumí vyrobit nic pořádně a ještě u toho podvádí.
Přihlaste se tam na ředitele. Na zachránce už čekají.
Snad to zvládnou samy, nakročeno mají dobře.
Tam jsou jen ženy?
Obávám se, že tuhle otázku nepochopil. :-D
Tak napsat “samy” je fakt docela dobrým důkazem toho, ze k zamindrákovanému a smutnému životu se přidává ještě kapka idiocie.
Samy určitě ne. Sami možná, ale s vámi by byli na vrcholu hned..
Tady si někdo plete pojmy a dojmy.
Ne, ty si pleteš i a y.
Ne oba dva se pletou.
Zopakuj si gramatiku ty primitivní burane.
Že byste o sobě měl tak nízké povědomí? Nevěřím.
Nemáš trochu mindráček s toho,že ti už nebudou vyrábět rakovinomet?
A kolik vypouští reálně zplodin SQ7? Oxidy dusiku téměř nula, pevné částice téměř nula a oxidy uhlíku minimálně. Co je na tom rakovinotvorneho?
To jako ten výfuk vypouští vůni konvalinek? nemáš to trochu pomotaný?
Vůni konvalinek? To asi ne, jen proste nesmrdí, nekouří a jeho ekologická stopa je v rámci velkých SUV s V8 zanedbatelná. S oxidy dusíku si poradí močovina a s pevnými částicemi filtr. Tak kde je problem?
Zbytečný dotaz, odpověď většina zná. Problém je v dutině lební, která u ostatních lidí není dutinou. Vépéenkář (mezi námi, ani VPN k tomu není třeba, jde to daleko snáz) holt onu dutinu mozkovou tkání vyplněnou nemá, smůla. Ale zase mu tam možná hezky hučí meluzína.
Jen tak pro zajímavost, ten nahoře nejsem já a Bureš. taky není ten původní. Dá se to poznat podle pravopisných chyb a i podle názorů. Tyhle blbosti bychom nikdy nenapsali. To jenom pár místních jednodušších přispěvatelů v tom schválně tímto ubohým způsobem dělá zmatek. Bohužel, redakci to takhle vyhovuje.
Ty si Bureš i JirkaX a máš to nějak domotaný.
Bez konkurenční diesel, doufám, že se ještě na jednu generaci nechají ukecat.
Ale jistě, SQ7 se pro non-EU trhy vyrábí vesele dál a od MR 2020 bude opět i v EU.
Jo tak to je paráda. Ten motor je skvost.
Pozor na to co píšeš. Nejméně 28 lidí (tedy v realitě jeden frustrovaný chudák s VPN) s tímto názorem extrémně nesouhlasí. :-D
Jeden frustrovaný chudák s tím klidně může nesouhlasit, ale to je tak to jediné co nadělá s holým faktem, že se jedná o nejlepší diesel v osobních autech současnosti.
Copak chlapče, neuneseš názor většiny?
Já jistě ano, na rozdíl od zamindrákovaného chudáka, kterému zbyl jediný smysl života v mínuskování zdejších diskuzí.
Nechci se do toho plést, ale většina je podle Tebe jeden člověk s různými IP adresami?
Nechápu proč proti tomuto už redakce dávno nazakročila. Asi jim to vyhovuje, každý klik nakonec dobrý.
Ano. Krásné bylo porovnání s X5 M50d. Na motor jsme dali misku s vodou. Zatímco u SQ7 se hladina vody ani nehnula, z motoru BMW pomalu odpochodovala pryč. ;)
Fanatik . Nemá cenu debatovat. SQ7 s nejlepším smradlákem na světě v garáži je pro něj smysl života.:-D
V garáži je pro něj smysl života? Můžeš nenávidět evropské konstruktéry a technologie, ale postavit takovou větu, která totálně nedává smysl, to chce hodně práce.... :-D
Hlavně že se tady ohání tenhle člověk idiocií.:-DB-]
:-D....TVL...za co...:-D
Konečně ruší smradlavý TDIčka. Jen aby jim to předsevzetí vydrželo.
Smradlavý už zrušili, teď je nesmradlavý zachraňují před ekosociálněinženýrskými normami z Brusele.
Pořád každá nafta smrdí po moči, nebo nedýchatelným smradem až pálí oči ( hlavně u tahačů a náklaďáků ).
Co kdybychom se sešli a u výfuku mého TDI uspořádali piknik. Pokud nejsi fanatik, zcela určitě bys změnil názor.
To neva bude elektrika ta vse nahradi az ji nekdo z uhli a jadra vyrobi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.