Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

40 komentářů

otto II.
12. března • 8:43

Každý jeden vůz od VW a koncernu obecně je neskutečnou raritou a budoucím youngtimerem s nevyčíslitelnou hodnotou!

Karel.
12. března • 8:57

Každý zdaleka ne, ale pokud tento Touareg bude s poslední dieselovou V8 tak jistě ano.

Bureš.
11. března • 16:47

Celý pochybný koncern by měli zakázat. Neumí vyrobit nic pořádně a ještě u toho podvádí.

Dycky Most!
11. března • 16:48

Přihlaste se tam na ředitele. Na zachránce už čekají.

Bureš.
11. března • 16:50

Snad to zvládnou samy, nakročeno mají dobře.

stealth01
12. března • 8:30

Tam jsou jen ženy?

..-
12. března • 20:53

Obávám se, že tuhle otázku nepochopil. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
13. března • 8:23

Tak napsat “samy” je fakt docela dobrým důkazem toho, ze k zamindrákovanému a smutnému životu se přidává ještě kapka idiocie.

Dycky Most!
11. března • 16:51

Samy určitě ne. Sami možná, ale s vámi by byli na vrcholu hned..

Bureš.
11. března • 17:04

Tady si někdo plete pojmy a dojmy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
..-
12. března • 16:40

Ne, ty si pleteš i a y.

Bureš.
12. března • 18:53

Ne oba dva se pletou.

..-
12. března • 20:39

Zopakuj si gramatiku ty primitivní burane.

Dycky Most!
11. března • 17:10

Že byste o sobě měl tak nízké povědomí? Nevěřím.

Bureš.
11. března • 19:50

Nemáš trochu mindráček s toho,že ti už nebudou vyrábět rakovinomet?

stealth01
12. března • 9:06

A kolik vypouští reálně zplodin SQ7? Oxidy dusiku téměř nula, pevné částice téměř nula a oxidy uhlíku minimálně. Co je na tom rakovinotvorneho?

Bureš.
12. března • 19:03

To jako ten výfuk vypouští vůni konvalinek? nemáš to trochu pomotaný?

stealth01
13. března • 8:21

Vůni konvalinek? To asi ne, jen proste nesmrdí, nekouří a jeho ekologická stopa je v rámci velkých SUV s V8 zanedbatelná. S oxidy dusíku si poradí močovina a s pevnými částicemi filtr. Tak kde je problem?

Dycky Most!
13. března • 22:18

Zbytečný dotaz, odpověď většina zná. Problém je v dutině lební, která u ostatních lidí není dutinou. Vépéenkář (mezi námi, ani VPN k tomu není třeba, jde to daleko snáz) holt onu dutinu mozkovou tkání vyplněnou nemá, smůla. Ale zase mu tam možná hezky hučí meluzína.

JirkaX
12. března • 11:41

Jen tak pro zajímavost, ten nahoře nejsem já a Bureš. taky není ten původní. Dá se to poznat podle pravopisných chyb a i podle názorů. Tyhle blbosti bychom nikdy nenapsali. To jenom pár místních jednodušších přispěvatelů v tom schválně tímto ubohým způsobem dělá zmatek. Bohužel, redakci to takhle vyhovuje.

Bureš.
12. března • 18:57

Ty si Bureš i JirkaX a máš to nějak domotaný.

Kosanovič
11. března • 16:35

Bez konkurenční diesel, doufám, že se ještě na jednu generaci nechají ukecat.

Dycky Most!
11. března • 16:47

Ale jistě, SQ7 se pro non-EU trhy vyrábí vesele dál a od MR 2020 bude opět i v EU.

Kosanovič
11. března • 18:08

Jo tak to je paráda. Ten motor je skvost.

stealth01
12. března • 8:29

Pozor na to co píšeš. Nejméně 28 lidí (tedy v realitě jeden frustrovaný chudák s VPN) s tímto názorem extrémně nesouhlasí. :-D

Kosanovič
12. března • 9:15

Jeden frustrovaný chudák s tím klidně může nesouhlasit, ale to je tak to jediné co nadělá s holým faktem, že se jedná o nejlepší diesel v osobních autech současnosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
12. března • 18:54

Copak chlapče, neuneseš názor většiny?

Kosanovič
13. března • 8:42

Já jistě ano, na rozdíl od zamindrákovaného chudáka, kterému zbyl jediný smysl života v mínuskování zdejších diskuzí.

stealth01
13. března • 8:19

Nechci se do toho plést, ale většina je podle Tebe jeden člověk s různými IP adresami?

JirkaX
13. března • 9:45

Nechápu proč proti tomuto už redakce dávno nazakročila. Asi jim to vyhovuje, každý klik nakonec dobrý.

stealth01
12. března • 14:39

Ano. Krásné bylo porovnání s X5 M50d. Na motor jsme dali misku s vodou. Zatímco u SQ7 se hladina vody ani nehnula, z motoru BMW pomalu odpochodovala pryč. ;)

Assasin
13. března • 7:33

Fanatik . Nemá cenu debatovat. SQ7 s nejlepším smradlákem na světě v garáži je pro něj smysl života.:-D

stealth01
13. března • 8:17

V garáži je pro něj smysl života? Můžeš nenávidět evropské konstruktéry a technologie, ale postavit takovou větu, která totálně nedává smysl, to chce hodně práce.... :-D

Assasin
13. března • 9:19

Hlavně že se tady ohání tenhle člověk idiocií.:-DB-]

Assasin
13. března • 9:15

:-D....TVL...za co...:-D

JirkaX
11. března • 15:28

Konečně ruší smradlavý TDIčka. Jen aby jim to předsevzetí vydrželo.

Dycky Most!
11. března • 16:46

Smradlavý už zrušili, teď je nesmradlavý zachraňují před ekosociálněinženýrskými normami z Brusele.

Rob
12. března • 19:17

Pořád každá nafta smrdí po moči, nebo nedýchatelným smradem až pálí oči ( hlavně u tahačů a náklaďáků ).

stealth01
13. března • 8:18

Co kdybychom se sešli a u výfuku mého TDI uspořádali piknik. Pokud nejsi fanatik, zcela určitě bys změnil názor.

Jaky
11. března • 15:23

To neva bude elektrika ta vse nahradi az ji nekdo z uhli a jadra vyrobi.

Doporučujeme

Články odjinud