Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Jaky  |  11. 03. 2019 15:23

To neva bude elektrika ta vse nahradi az ji nekdo z uhli a jadra vyrobi.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 03. 2019 15:28

Konečně ruší smradlavý TDIčka. Jen aby jim to předsevzetí vydrželo.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:46

Smradlavý už zrušili, teď je nesmradlavý zachraňují před ekosociálněinženýrskými normami z Brusele.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  12. 03. 2019 19:17

Pořád každá nafta smrdí po moči, nebo nedýchatelným smradem až pálí oči ( hlavně u tahačů a náklaďáků ).

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:18

Co kdybychom se sešli a u výfuku mého TDI uspořádali piknik. Pokud nejsi fanatik, zcela určitě bys změnil názor.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 03. 2019 16:35

Bez konkurenční diesel, doufám, že se ještě na jednu generaci nechají ukecat.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:47

Ale jistě, SQ7 se pro non-EU trhy vyrábí vesele dál a od MR 2020 bude opět i v EU.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 03. 2019 18:08

Jo tak to je paráda. Ten motor je skvost.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 08:29

Pozor na to co píšeš. Nejméně 28 lidí (tedy v realitě jeden frustrovaný chudák s VPN) s tímto názorem extrémně nesouhlasí.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  12. 03. 2019 09:15

Jeden frustrovaný chudák s tím klidně může nesouhlasit, ale to je tak to jediné co nadělá s holým faktem, že se jedná o nejlepší diesel v osobních autech současnosti.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 14:39

Ano. Krásné bylo porovnání s X5 M50d. Na motor jsme dali misku s vodou. Zatímco u SQ7 se hladina vody ani nehnula, z motoru BMW pomalu odpochodovala pryč. ;)

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 07:33

Fanatik . Nemá cenu debatovat. SQ7 s nejlepším smradlákem na světě v garáži je pro něj smysl života.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:17

V garáži je pro něj smysl života? Můžeš nenávidět evropské konstruktéry a technologie, ale postavit takovou větu, která totálně nedává smysl, to chce hodně práce....

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 09:15

....TVL...za co...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 09:19

Hlavně že se tady ohání tenhle člověk idiocií.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:54

Copak chlapče, neuneseš názor většiny?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:19

Nechci se do toho plést, ale většina je podle Tebe jeden člověk s různými IP adresami?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  13. 03. 2019 09:45

Nechápu proč proti tomuto už redakce dávno nazakročila. Asi jim to vyhovuje, každý klik nakonec dobrý.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  13. 03. 2019 08:42

Já jistě ano, na rozdíl od zamindrákovaného chudáka, kterému zbyl jediný smysl života v mínuskování zdejších diskuzí.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 16:47

Celý pochybný koncern by měli zakázat. Neumí vyrobit nic pořádně a ještě u toho podvádí.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:48

Přihlaste se tam na ředitele. Na zachránce už čekají.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 16:50

Snad to zvládnou samy, nakročeno mají dobře.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:51

Samy určitě ne. Sami možná, ale s vámi by byli na vrcholu hned..

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 17:04

Tady si někdo plete pojmy a dojmy.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 17:10

Že byste o sobě měl tak nízké povědomí? Nevěřím.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 19:50

Nemáš trochu mindráček s toho,že ti už nebudou vyrábět rakovinomet?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 09:06

A kolik vypouští reálně zplodin SQ7? Oxidy dusiku téměř nula, pevné částice téměř nula a oxidy uhlíku minimálně. Co je na tom rakovinotvorneho?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 03. 2019 11:41

Jen tak pro zajímavost, ten nahoře nejsem já a Bureš. taky není ten původní. Dá se to poznat podle pravopisných chyb a i podle názorů. Tyhle blbosti bychom nikdy nenapsali. To jenom pár místních jednodušších přispěvatelů v tom schválně tímto ubohým způsobem dělá zmatek. Bohužel, redakci to takhle vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:57

Ty si Bureš i JirkaX a máš to nějak domotaný.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 19:03

To jako ten výfuk vypouští vůni konvalinek? nemáš to trochu pomotaný?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:21

Vůni konvalinek? To asi ne, jen proste nesmrdí, nekouří a jeho ekologická stopa je v rámci velkých SUV s V8 zanedbatelná. S oxidy dusíku si poradí močovina a s pevnými částicemi filtr. Tak kde je problem?

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  13. 03. 2019 22:18

Zbytečný dotaz, odpověď většina zná. Problém je v dutině lební, která u ostatních lidí není dutinou. Vépéenkář (mezi námi, ani VPN k tomu není třeba, jde to daleko snáz) holt onu dutinu mozkovou tkání vyplněnou nemá, smůla. Ale zase mu tam možná hezky hučí meluzína.

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 16:40

Ne, ty si pleteš i a y.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:53

Ne oba dva se pletou.

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 20:39

Zopakuj si gramatiku ty primitivní burane.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 08:30

Tam jsou jen ženy?

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 20:53

Obávám se, že tuhle otázku nepochopil.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:23

Tak napsat “samy” je fakt docela dobrým důkazem toho, ze k zamindrákovanému a smutnému životu se přidává ještě kapka idiocie.

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  12. 03. 2019 08:43

Každý jeden vůz od VW a koncernu obecně je neskutečnou raritou a budoucím youngtimerem s nevyčíslitelnou hodnotou!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  12. 03. 2019 08:57

Každý zdaleka ne, ale pokud tento Touareg bude s poslední dieselovou V8 tak jistě ano.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A