Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Jaky  |  11. 03. 2019 15:23

To neva bude elektrika ta vse nahradi az ji nekdo z uhli a jadra vyrobi.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 03. 2019 15:28

Konečně ruší smradlavý TDIčka. Jen aby jim to předsevzetí vydrželo.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:46

Smradlavý už zrušili, teď je nesmradlavý zachraňují před ekosociálněinženýrskými normami z Brusele.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  12. 03. 2019 19:17

Pořád každá nafta smrdí po moči, nebo nedýchatelným smradem až pálí oči ( hlavně u tahačů a náklaďáků ).

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:18

Co kdybychom se sešli a u výfuku mého TDI uspořádali piknik. Pokud nejsi fanatik, zcela určitě bys změnil názor.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 03. 2019 16:35

Bez konkurenční diesel, doufám, že se ještě na jednu generaci nechají ukecat.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:47

Ale jistě, SQ7 se pro non-EU trhy vyrábí vesele dál a od MR 2020 bude opět i v EU.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 03. 2019 18:08

Jo tak to je paráda. Ten motor je skvost.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 08:29

Pozor na to co píšeš. Nejméně 28 lidí (tedy v realitě jeden frustrovaný chudák s VPN) s tímto názorem extrémně nesouhlasí.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  12. 03. 2019 09:15

Jeden frustrovaný chudák s tím klidně může nesouhlasit, ale to je tak to jediné co nadělá s holým faktem, že se jedná o nejlepší diesel v osobních autech současnosti.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 14:39

Ano. Krásné bylo porovnání s X5 M50d. Na motor jsme dali misku s vodou. Zatímco u SQ7 se hladina vody ani nehnula, z motoru BMW pomalu odpochodovala pryč. ;)

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 07:33

Fanatik . Nemá cenu debatovat. SQ7 s nejlepším smradlákem na světě v garáži je pro něj smysl života.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:17

V garáži je pro něj smysl života? Můžeš nenávidět evropské konstruktéry a technologie, ale postavit takovou větu, která totálně nedává smysl, to chce hodně práce....

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 09:15

....TVL...za co...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 09:19

Hlavně že se tady ohání tenhle člověk idiocií.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:54

Copak chlapče, neuneseš názor většiny?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:19

Nechci se do toho plést, ale většina je podle Tebe jeden člověk s různými IP adresami?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  13. 03. 2019 09:45

Nechápu proč proti tomuto už redakce dávno nazakročila. Asi jim to vyhovuje, každý klik nakonec dobrý.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  13. 03. 2019 08:42

Já jistě ano, na rozdíl od zamindrákovaného chudáka, kterému zbyl jediný smysl života v mínuskování zdejších diskuzí.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 16:47

Celý pochybný koncern by měli zakázat. Neumí vyrobit nic pořádně a ještě u toho podvádí.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:48

Přihlaste se tam na ředitele. Na zachránce už čekají.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 16:50

Snad to zvládnou samy, nakročeno mají dobře.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:51

Samy určitě ne. Sami možná, ale s vámi by byli na vrcholu hned..

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 17:04

Tady si někdo plete pojmy a dojmy.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 17:10

Že byste o sobě měl tak nízké povědomí? Nevěřím.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 19:50

Nemáš trochu mindráček s toho,že ti už nebudou vyrábět rakovinomet?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 09:06

A kolik vypouští reálně zplodin SQ7? Oxidy dusiku téměř nula, pevné částice téměř nula a oxidy uhlíku minimálně. Co je na tom rakovinotvorneho?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 03. 2019 11:41

Jen tak pro zajímavost, ten nahoře nejsem já a Bureš. taky není ten původní. Dá se to poznat podle pravopisných chyb a i podle názorů. Tyhle blbosti bychom nikdy nenapsali. To jenom pár místních jednodušších přispěvatelů v tom schválně tímto ubohým způsobem dělá zmatek. Bohužel, redakci to takhle vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:57

Ty si Bureš i JirkaX a máš to nějak domotaný.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 19:03

To jako ten výfuk vypouští vůni konvalinek? nemáš to trochu pomotaný?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:21

Vůni konvalinek? To asi ne, jen proste nesmrdí, nekouří a jeho ekologická stopa je v rámci velkých SUV s V8 zanedbatelná. S oxidy dusíku si poradí močovina a s pevnými částicemi filtr. Tak kde je problem?

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  13. 03. 2019 22:18

Zbytečný dotaz, odpověď většina zná. Problém je v dutině lební, která u ostatních lidí není dutinou. Vépéenkář (mezi námi, ani VPN k tomu není třeba, jde to daleko snáz) holt onu dutinu mozkovou tkání vyplněnou nemá, smůla. Ale zase mu tam možná hezky hučí meluzína.

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 16:40

Ne, ty si pleteš i a y.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:53

Ne oba dva se pletou.

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 20:39

Zopakuj si gramatiku ty primitivní burane.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 08:30

Tam jsou jen ženy?

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 20:53

Obávám se, že tuhle otázku nepochopil.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:23

Tak napsat “samy” je fakt docela dobrým důkazem toho, ze k zamindrákovanému a smutnému životu se přidává ještě kapka idiocie.

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  12. 03. 2019 08:43

Každý jeden vůz od VW a koncernu obecně je neskutečnou raritou a budoucím youngtimerem s nevyčíslitelnou hodnotou!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  12. 03. 2019 08:57

Každý zdaleka ne, ale pokud tento Touareg bude s poslední dieselovou V8 tak jistě ano.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A