Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Jaky  |  11. 03. 2019 15:23

To neva bude elektrika ta vse nahradi az ji nekdo z uhli a jadra vyrobi.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 03. 2019 15:28

Konečně ruší smradlavý TDIčka. Jen aby jim to předsevzetí vydrželo.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:46

Smradlavý už zrušili, teď je nesmradlavý zachraňují před ekosociálněinženýrskými normami z Brusele.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  12. 03. 2019 19:17

Pořád každá nafta smrdí po moči, nebo nedýchatelným smradem až pálí oči ( hlavně u tahačů a náklaďáků ).

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:18

Co kdybychom se sešli a u výfuku mého TDI uspořádali piknik. Pokud nejsi fanatik, zcela určitě bys změnil názor.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 03. 2019 16:35

Bez konkurenční diesel, doufám, že se ještě na jednu generaci nechají ukecat.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:47

Ale jistě, SQ7 se pro non-EU trhy vyrábí vesele dál a od MR 2020 bude opět i v EU.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 03. 2019 18:08

Jo tak to je paráda. Ten motor je skvost.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 08:29

Pozor na to co píšeš. Nejméně 28 lidí (tedy v realitě jeden frustrovaný chudák s VPN) s tímto názorem extrémně nesouhlasí.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  12. 03. 2019 09:15

Jeden frustrovaný chudák s tím klidně může nesouhlasit, ale to je tak to jediné co nadělá s holým faktem, že se jedná o nejlepší diesel v osobních autech současnosti.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 14:39

Ano. Krásné bylo porovnání s X5 M50d. Na motor jsme dali misku s vodou. Zatímco u SQ7 se hladina vody ani nehnula, z motoru BMW pomalu odpochodovala pryč. ;)

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 07:33

Fanatik . Nemá cenu debatovat. SQ7 s nejlepším smradlákem na světě v garáži je pro něj smysl života.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:17

V garáži je pro něj smysl života? Můžeš nenávidět evropské konstruktéry a technologie, ale postavit takovou větu, která totálně nedává smysl, to chce hodně práce....

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 09:15

....TVL...za co...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  13. 03. 2019 09:19

Hlavně že se tady ohání tenhle člověk idiocií.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:54

Copak chlapče, neuneseš názor většiny?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:19

Nechci se do toho plést, ale většina je podle Tebe jeden člověk s různými IP adresami?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  13. 03. 2019 09:45

Nechápu proč proti tomuto už redakce dávno nazakročila. Asi jim to vyhovuje, každý klik nakonec dobrý.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  13. 03. 2019 08:42

Já jistě ano, na rozdíl od zamindrákovaného chudáka, kterému zbyl jediný smysl života v mínuskování zdejších diskuzí.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 16:47

Celý pochybný koncern by měli zakázat. Neumí vyrobit nic pořádně a ještě u toho podvádí.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:48

Přihlaste se tam na ředitele. Na zachránce už čekají.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 16:50

Snad to zvládnou samy, nakročeno mají dobře.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 16:51

Samy určitě ne. Sami možná, ale s vámi by byli na vrcholu hned..

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 17:04

Tady si někdo plete pojmy a dojmy.

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  11. 03. 2019 17:10

Že byste o sobě měl tak nízké povědomí? Nevěřím.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  11. 03. 2019 19:50

Nemáš trochu mindráček s toho,že ti už nebudou vyrábět rakovinomet?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 09:06

A kolik vypouští reálně zplodin SQ7? Oxidy dusiku téměř nula, pevné částice téměř nula a oxidy uhlíku minimálně. Co je na tom rakovinotvorneho?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 03. 2019 11:41

Jen tak pro zajímavost, ten nahoře nejsem já a Bureš. taky není ten původní. Dá se to poznat podle pravopisných chyb a i podle názorů. Tyhle blbosti bychom nikdy nenapsali. To jenom pár místních jednodušších přispěvatelů v tom schválně tímto ubohým způsobem dělá zmatek. Bohužel, redakci to takhle vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:57

Ty si Bureš i JirkaX a máš to nějak domotaný.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 19:03

To jako ten výfuk vypouští vůni konvalinek? nemáš to trochu pomotaný?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:21

Vůni konvalinek? To asi ne, jen proste nesmrdí, nekouří a jeho ekologická stopa je v rámci velkých SUV s V8 zanedbatelná. S oxidy dusíku si poradí močovina a s pevnými částicemi filtr. Tak kde je problem?

Odpovědět  |   | 
Dycky Most!  |  13. 03. 2019 22:18

Zbytečný dotaz, odpověď většina zná. Problém je v dutině lební, která u ostatních lidí není dutinou. Vépéenkář (mezi námi, ani VPN k tomu není třeba, jde to daleko snáz) holt onu dutinu mozkovou tkání vyplněnou nemá, smůla. Ale zase mu tam možná hezky hučí meluzína.

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 16:40

Ne, ty si pleteš i a y.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 03. 2019 18:53

Ne oba dva se pletou.

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 20:39

Zopakuj si gramatiku ty primitivní burane.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 03. 2019 08:30

Tam jsou jen ženy?

Odpovědět  |   | 
..-  |  12. 03. 2019 20:53

Obávám se, že tuhle otázku nepochopil.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2019 08:23

Tak napsat “samy” je fakt docela dobrým důkazem toho, ze k zamindrákovanému a smutnému životu se přidává ještě kapka idiocie.

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  12. 03. 2019 08:43

Každý jeden vůz od VW a koncernu obecně je neskutečnou raritou a budoucím youngtimerem s nevyčíslitelnou hodnotou!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  12. 03. 2019 08:57

Každý zdaleka ne, ale pokud tento Touareg bude s poslední dieselovou V8 tak jistě ano.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A