Rekl bych, ze na Slovensku je to omnoho levnejsi ...
a aj kvalitnejsia .. VW BA je dlhodobo najkvalitnejsia fabrika v ramci celej VW ..
No, to mi právě při té vaší vrozené nepečlivosti přijde taky divné .
tak tak, ešte sa máme od vás čo učiť. Keď tak napíš nejaký termín a ja prídem hodiť čučku, aby som neumrel sprostý.
A teraz k veci - citujem článok: "Kromě toho slovenský Volkswagen částečně montuje terénní vozy pro firmu Porsche, přičemž tyto automobily se následně dokončují v Německu."
Podľa mojich informácií sa Caen montuje v Bratislave celý okrem prednej masky, ktorá sa "domontuje" v DE. Tým pádom je na automobile "Made in DE", čo ocení súdruh z ďalekej Ameriky.
Myslim ze MADE IN DEUTSCHLAND si odceni skor Nemec ako American. Aj Boxtery, ktore sa robia vo Finsku smeruju do USA a tie co sa robia v Nemecku ostavaju doma. V Amerike to nikoho nezaujma.
Na visačce u Cayenne v americkým "mallu" bylo napsaný něco ve stylu "50 % made in Slovakia, (tuším) 30 % Germany" a byly tam uvedený ještě další asi dvě země...
Je to zhruba tak. Nemontuje sa don ani motor. Ten si porsaci montuju v Nemecku. Tiez by ma zaujimal konkretny priklad slovenskeho slendrianu.
Výroba na Slovensku určitě, Phaeton ale není cenově nijak extra odlišný od Touaregu
Otázkou je proč se nevyužije volná kapacita skleníku v Drážďanech, kde montují s bídou 100ks Phaetonů denně a dělnictvo se tam dloube v nose a hraje kapesní kulečník. Glässerne Fabrik má nevyužitou kapacitu cca 35000 ks ročně.
To je fakt. Sbalej si celou linku na jeden tahac a z Sk ji prevezou do NDR
Jestli má 35000 ročně a vyrobí 100 Phaetonů deně, tak za 300 dní jich vyrobí 30000ks za rok. To je využití továrny na 85%. Zbytek kapacity by asi zájem po Toaregu neuspokojil..
Ehm... Doporučuji malý kurz matematiky + načerpat něco málo informací o německu.
365 dní - víkend (2*52)= 261. Pokud od toho odečteme svátky, kterých němci mají mnohem více než my (ten počet asi nejvíc vystihuje slovo HAFO) a připočítáme neochotu (a někdy i nemožnost - (viz odbory) - pracovat přes čas) a vyjde nám vytížení továrny na něco přes 60%. A to je opravdu průšvih...
Huhla
To je legrační jak tady skoro nikdo neumí číst a počítat.
Manufaktura vyrábí plusminus 100 Phaetonů denně, což při germánské pracovní sazbě dní je cca 25 000 za rok.
Kapacita fabriky je 240 kár denně, což za stejných počtů je 60 000 za rok.
No a teď ta bomba: 60000 mínus 25000 je 35000.
Je to už proboha jasný???
Névím tedy, proč ho nezačnou dělat v továrně na Phaetony, ale asi kdyby to šlo, tak by jej tam vyráběli. Nám se to zdá nepochopitelné, ale nikdo z nás nezná duvody proč činí, tak jak číní. Třeba jen proto že očekávájí časem větší zájem o Phaetona.
Ein bischen Missverständniss. Ta kapacita 35tis je nad současnou produkci Phaetonů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.