Toto upravené BMW Z4 stojí pět milionů. Speciál Boldmen CR4 si už objednalo 11 lidí

Německý roadster prošel rukama tunerů a změnil se k nepoznání. Nabídne zajímavý design i výkon, cenovka je však astronomická.

Co si lze koupit za pět milionů korun? Pokud máme lovit v nabídce BMW, můžete si za ně pořídit třeba dvakrát BMW M3 nebo M4, z větších kalibrů pak BMW M5 nebo M8 s dostatečnou rezervou na nějakou tu příplatkovou výbavu. Co se týče roadsteru Z4, ten startuje na 1.034.800 Kč a pokud ho chcete v plnotučném provedení s benzinovým třílitrem a 250 kW, zaplatíte lehce přes 1,5 milionu.

Nové BMW 2 Coupé oficiálně: Klasika je zpět! Šestiválec žije, manuál bohužel ne

Nové BMW 2 Coupé oficiálně: Klasika je zpět! Šestiválec žije, manuál bohužel ne

Takže kdo by utratil 184.900 euro za upravený kousek? Zájemci se evidentně najdou, vůz s názvem Boldmen CR4 si v úvodní třicetikusové sérii už předobjednalo jedenáct zájemců. Výjimečný je zcela novou karoserií z uhlíkových vláken v retro stylu. Od sériovky se liší také předními a zadními světly. Pokud vám trochu připomíná výrobky značky Wiesmann, nemýlíte se, v ladičské firmě figuruje sám Friedhelm Wiesmann.

Alpina XD3 a XD4 oficiálně: Čtyři turba, 800 N.m a dost práce pro sedlářství

Alpina XD3 a XD4 oficiálně: Čtyři turba, 800 N.m a dost práce pro sedlářství

Boldmen CR4 vychází z verze M40i, řadový přeplňovaný třílitr ale prošel posilovací kůrou u specialistů Dähler. Nyní nabídne výkon 300 kW a točivý moment 610 N.m, s nimiž zrychlí na 100 km/h za 3,9 sekundy. Cena činí přibližně 4,9 milionu korun, k nimž si můžete přihodit dalších 332 tisíc za kožený interiér. K prvním zákazníkům se objednané vozy dostanou koncem letošního roku.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků