Toto monstrum stálo asi 53.000 korun. Základem je transportér z války

Kanadský nadšenec předvádí, co lze vytvořit za zhruba 53.000 korun. I když se nejedná o nejhezčí výtvor, rozhodně zaujme.

Tato mašina vypadá jako stvořená na pořádně zablácenou vyjížďku. Její tvůrcem je kanadský nadšenec Shawn Cormier. Jeho výtvor s označením Tankenstein ale ani po pěti letech ještě pořád není dokončen. Neustále přichází s nápady, jak tento kousek udělat ještě schopnějším a okouzlujícím.

Dokážete odhadnout, co je vlastně základem tohoto vozidla? Jen málokdo by asi tipoval, že základ pochází z doby druhé světové války. CNadšenec stvořil toto monstrum asi za 50.000 korun. Základem je transportér z válkyormier si jej vzal z obrněného transportéru britské pěchoty. Na vrchu trůní kabina nákladního vozu Mercury z roku 1947. V oknech ještě dokonce najdete úlomky původního skla.

Přestavba Fordu Mustang z roku 1968: Pohánět jej bude V8 od Ferrari

Přestavba Fordu Mustang z roku 1968: Pohánět jej bude V8 od Ferrari

Výkon zase pochází z osmiválce o objemu 5,0 litru, který se postará o maximálku mezi 72 a 80 km/h. Hrdý majitel odhaduje cenu Tankensteinu na přibližně 2500 dolarů, což je v přepočtu asi 53.000 korun. Za málo peněz, hodně muziky, nemyslíte? 

Shawn Cormier si ale se svým monstrem nevystačí. Pracuje také na dalších projektech. Jedním z nich je také vozidle jménem Black Widow Monster Trike. Tento podivný výtvor se třemi gigantickými koly je kombinací Chevrolet Chevette a pick-upu S10. K vidění ve videu z pořadu Ridiculous Rides, které najdete pod článkem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků