Toto Mercury původně vzniklo v roce 1949. Dnes je to brutální zabiják Tesly!

Americký úpravce klasických aut Icon 4x4 pracuje na opravdu zajímavém projektu, který pojí moderní technologie a šarm padesátých let. Podívejte se na fotografie EV Mercury 49 i video.

Pokud vám nic neříkají jména Jonathan Ward a Icon 4x4, nemáme vám to za zlé. V USA je však tenhle chlapík a celý jeho tým, jež upravuje klasická auta, celkem pojmem. Aby také ne, když se podíváme, co dalšího chystají. V plánu je totiž spojit moderní technologii a vložit ji do něčeho, co má styl a šarm. A co je víc, než pořádné americké coupé z padesátých let minulého století?

K přestavbě byl tedy vybrán vůz Mercury 49 Coupe, jemuž ale nakonec zbyde jen karoserie. Pod kapotou totiž budou hučet dva elektrické agregáty, jež mají pohánět všechna čtyři kola. Točivý moment má dosahovat téměř 1100 N.m! Automobil tak zapadne do sbírky s názvem Icon Derelict series, což v překladu znamená "opuštěná" série.

Video: V této krásné Mazdě exploduje wankelův motor. V deseti tisících otáčkách!

Video: V této krásné Mazdě exploduje wankelův motor. V deseti tisících otáčkách!

My zde pro vás však máme i video a fotografie, kde nám firma Icon předvádí základní část tohoto úchvatného projektu, kterou je podvozek. Na tom si dali záležet u Art Morison, naopak dva elektrické motory jsou z dílen AM Racing. Karbonu je zde také požehnaně a pohon na všechna čtyři kola budou do zatáček brzdit zakázkové Brembo brzdy.

V USA je na prodej vzácné Lamborghini Centenario. Máte na něj?

V USA je na prodej vzácné Lamborghini Centenario. Máte na něj?

"Nápad byl vytvořit zabijáka Tesly, který bude mít styl a šerm," prohlásil sám Jonathan Ward, majitel společnosti Icon. Vůz však ještě není dokončen, proto se jistě můžeme těšit na další obrázky a videa.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků