Toto Mercury původně vzniklo v roce 1949. Dnes je to brutální zabiják Tesly!

Americký úpravce klasických aut Icon 4x4 pracuje na opravdu zajímavém projektu, který pojí moderní technologie a šarm padesátých let. Podívejte se na fotografie EV Mercury 49 i video.

Pokud vám nic neříkají jména Jonathan Ward a Icon 4x4, nemáme vám to za zlé. V USA je však tenhle chlapík a celý jeho tým, jež upravuje klasická auta, celkem pojmem. Aby také ne, když se podíváme, co dalšího chystají. V plánu je totiž spojit moderní technologii a vložit ji do něčeho, co má styl a šarm. A co je víc, než pořádné americké coupé z padesátých let minulého století?

K přestavbě byl tedy vybrán vůz Mercury 49 Coupe, jemuž ale nakonec zbyde jen karoserie. Pod kapotou totiž budou hučet dva elektrické agregáty, jež mají pohánět všechna čtyři kola. Točivý moment má dosahovat téměř 1100 N.m! Automobil tak zapadne do sbírky s názvem Icon Derelict series, což v překladu znamená "opuštěná" série.

Video: V této krásné Mazdě exploduje wankelův motor. V deseti tisících otáčkách!

Video: V této krásné Mazdě exploduje wankelův motor. V deseti tisících otáčkách!

My zde pro vás však máme i video a fotografie, kde nám firma Icon předvádí základní část tohoto úchvatného projektu, kterou je podvozek. Na tom si dali záležet u Art Morison, naopak dva elektrické motory jsou z dílen AM Racing. Karbonu je zde také požehnaně a pohon na všechna čtyři kola budou do zatáček brzdit zakázkové Brembo brzdy.

V USA je na prodej vzácné Lamborghini Centenario. Máte na něj?

V USA je na prodej vzácné Lamborghini Centenario. Máte na něj?

"Nápad byl vytvořit zabijáka Tesly, který bude mít styl a šerm," prohlásil sám Jonathan Ward, majitel společnosti Icon. Vůz však ještě není dokončen, proto se jistě můžeme těšit na další obrázky a videa.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků