Toto mají být ta nejošklivější auta světa. Máte stejný názor?

44 komentářů

Jane
13. září • 19:33
Madla Fakla
19. července • 15:49

Hot-rod obecně. Děsně mi to připomíná 50. léta resp. rockabilly módu a ta je strašně buzní (ostatně slovo teplý je i v názvu). Tyhle hot-rody zaznamenaly větší úspěch i v 80. letech, což bylo vlastně první buzní retro těch let padesátých... I k dnešní době by se to hodilo, když všude běhá samá heterobuzna alias hipsteři alias retro-disko-vylepanci, kteří jako kdyby vypadli z roku 1986. Takže by se to většině diskutujících mělo spíš líbit :D

LOL
8. července • 12:33

Ani jedno z těch uvedených aut není vysloveně hnusné (možná až na tu kusovkovou oranžádu).Jinak můj fuj-top ten je:1. Fabia II (alias hnusná a nepovedená kopie Swiftu)
2. VW New Betl (to není překlep nebo chyba, je to prostě žebrácké auto)
3. SSangyong Rodius
4. Pontiac Aztek
5. Renault Koleos (první verze)
6. Renault Thalia (zejména ta poslední vyhrává)
7. Nissan Juke
8. Hyundai Tiburon
9. Wartburg 353 (alias ponton)
10. GAZ M20 Poběda

Lord Owl
9. července • 13:00

ad 9. Co máš proti Warťasovi ?? Viděls někdy úpravu Irmscher ?? ... rozený krasavec...
(aka pontonovitá karoserie nepodléhá módním vlivům)
ad 7. Juke je hrozně sporná ošklivka (podobně jako Multipla). Z hlediska designové invence to není až zas takový propadák, jak to většině lidí připadá....
ad 4. Azteka jsem dosud neznal, ale po shlédnutí bych ho navrhoval na top 1 před Fóbii II

LOL
9. července • 21:30

proti Warťasovi mám hlavně to, že je prostý jakéhokoli designu, to je auto podle pravítka.Juke je samoúčelný, to je jeho největší negativum. S Multiplou bych jej určitě nesrovnával, protože její forma odpovídá účelu.Aztek byl propadák, Fobije2 se prodávala v nemalých množstvích. Ale třeba Hnůjstr jsem vzal na milost, to je auto, které plní skvěle svůj účel (byť je menší než měl být) a jeho hnusnost to omlouvá.Uvažoval jsem nad zařazením dalšího hnusu jménem BMW X6, ale to by asi někteří nerozdejchali. :-)

harryc
12. července • 21:15

Za me je Wartburg taky ok. A ze je podle pravitka? Ordnung muss sein. Fanousci o nem dokonce zpivaji pisnicky: https://youtu.be/P5Nlw7rqiCY... ;-)

Lord Owl
10. července • 8:43

V zásadě se dá s tebou souhlasit.
Ještě mě napadla Felda II, hlavně díky těm hnusným světlům, ale ta už by spadla do obrovského baťohu jakkoliv designově pokřivených aut.

Anti-automat
7. července • 12:04

bangleovska sedmicka

Radek.
7. července • 0:10

Plymouth Prowler jsem viděl naživo - a bez těch poblblých "5mph" nárazníků nevypadal vůbec pitomě, na rozdíl od výše jmenovaných zrůdiček (Rodius, Aztec, Hnuster, Fobie Hurvínek a všechno od Hnissanu), které z citovaného žebříčku někdo "uvědomnělý" překvapivě vyřadil... :-/

Vlk z Vlkohradu
6. července • 23:53

Chybí již v diskuzi zmiňovaný Aztek, pak cokoliv od SsangYongu, dále třeba Citroen C3 Pluriel nebo Nissan Juke. Naopak v podobných žebříčcích stále dokola zmiňovaný PT Cruiser bylo designově (podle mě) celkem povedené auto.

Lord Owl
6. července • 20:58

Takže, chtěli jste to: mých top 5 auto-šered:1.Fabia II
2.Oltcit
3.Renault Thalia I
4.Fabia I
5.Nissan Primera III

.
6. července • 14:24

Aston Martin Lagonda je pěkné auto. Za mě je nejošklivější Hyunday Tuscon, vypadá jako týden hnijcí velryba na pláži.

Creator
6. července • 23:24

A ono se něco takového jako "Hyunday Tuscon" vyrábí? Patrně myslíš Hyundai Tucson s měkkým i na konci Hyundai a s CS ve slově Tucson.
Ale no tak tolik nezáviď, když na něj nemáš. Kdyby ses ve škole lépe učil, tak bys nepsal takové chyby a jistě bys vydělával víc peněz a našetřil si na pořádné a nejen designem jedno z nejpovedenějších aut světa jakým Tucson je.

.
7. července • 0:46

Díky za opravu chyb, ale stojím si za svím, je to odporné auto. A nezávidím, Saab 9.5 a 9000 jsou mnohokrát hezčí a hodnotnější auta, než ta pseudoznačka,,Hyundai"

Creator
7. července • 23:31

Saab říkáš? Ten designerský paskvil? Tak podívej... Ta tvá "pseudoznačka" Hyundai je momentálně šestou nejhodnotnější automobilovou značkou světa, je hodnotnější než např. Ferrari, Porsche, Bentley, R.R., atd.
Kde je Saab? ten už ani neexistuje, v roce 2012 zanikl, zkrachoval. Není se čemu divit, když vyráběl tak ošklivá auta. Takže jako značka má už šest let nulovou hodnotu.https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ...

.
8. července • 10:02
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Creator
8. července • 12:53

No a co? Je snad konec letošního roku? Za celý loňský rok je výsledek v mém odkazu. Hodnota značky Hyundai je rok od roku lepší a vzdaluje se mnou zmíněným, ale i ostatním značkám. Různých nepříliš uznávaných žebříčků hodnot značek je mnoho, jedním z nich je i BrandZ. Naopak nejuznávanější je právě od společnosti Interbrand. Hodnocení Interbrandu je dokonce akceptováno finančními kruhy včetně Wall Streetu.

.
8. července • 13:24

Už se nechci hádat o tom jakou má Hyundai hodnotu. Ano, máš pravdu že Interbrand je uznávaný ale BrandZ taky a Hyundai tak opravdu neroste.

Creator
8. července • 13:59

Nejuznávanější je právě Interbrand a v něm hodnota značky Hyundai roste každým rokem, zatím žádný propad. Takže nemáš pravdu, že neroste.
To je ale jedno, Hyundai je jednou z TOP nejuznávanějších značek světa, tak to zkrátka je a nikdo s tím nic nenadělá...

.
8. července • 14:56

A obávám se že Toyotu, Mercedes, BMW, Hondu a Ford jen tak nedohoní:-D:-D

Creator
8. července • 15:39

Ford udělá co nevidět, potom přijde na řadu Honda atd.;-)

.
8. července • 16:01

To si nemyslím

.
8. července • 14:53

Neříkal jsem že neroste, říkal jsem že neroste tak rychle

Creator
8. července • 14:04
.
8. července • 16:05

Taky jsem nedodal že Hyundai nedělá jen auta, dělá také elektroniku, lodě, chemické produkty, atd.
Tím je dán růst celé společnosti a značky

.
7. července • 23:49

Co se týče designu, je to subjektivní názor, proto jsou v podstatě takovéto čláky blbost ale napsat sem svůj názor není zakázáno, takže se o desing s tebou hádat nebudu. Hodnota "značky" Hyundai není vyší než hodnota značky Ferrari, Porsche, Bentlay,... je to jen hodnota společnosti a jejího majetku, a mimochodem Hyundai nedělá jen auta. Značka Saab nemá nulovou hodnotu, to není pravda, Saab nezkrachoval, jen se jej GM potřebovalo zbavit kvůli problémům celé společnosti. Saab má jako značka velkou hodnotu, protože původní společnost Saab stále existuje a vyrábí letadla a zbraně, automobilová divize se oddělila v 80. letech a koupila ji GM. Takže než budeš něco psát, tak si to nejdřív najdi.
PS. 20 let starý Saab je bezpečnější než současná Hyundai, a taky hezčí:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Creator
8. července • 8:48

Hodnota značky není hodnota společnosti a jejího majetku. Hodnota značky je přímo cena a i síla značky na zákazníka. Dobře je to popsané zde:
http://www.marketingovenoviny.cz/marketing_2264/... Takže hodnota = cena značky Hyundai je samozřejmě vyšší než hodnota značky Ferrari, Porsche, Bentley,....

Dan
5. července • 14:27

Za mě hyundai matrix. Ten by si zasloužil tam být.

jean
4. července • 22:15

Asi nie som objektívny, ked mám doma mulťu, ale v jej návrhu je aspoň vidieť nejaký zámer. Ano, je to vo výsledku divné, ale aspoň to na seba naväzuje. Pre mňa je symbol hnusu v triede mpv Roomster. Navyše je to aj jebnuto nepraktické auto - má to v kufri nakladaciu hranu.

LOL
8. července • 12:43

Multipla je naopak vrchol designu, nenech se oblbnout pisálkama a obdivovateli sprostého průměru, pro které je "krása" něco jako bezpohlavní Oktávka s velkým kufrem.Multipla, zejména původní provedení s kulatými světly, je designérský skvost, který perfektně kloubí užitkovost a účelnost. Jinými slovy: designérům se podařilo "vytesat" na půdorysu malého auta prostorné MPV. Že to neodpovídá nějakým zažitým zvyklostem pohledu na "rychlé a mužné auto", to je zcela irelevantní.Ze stejného důvodu třeba hodnotím "vysoko" jako extra nepovedený NewBeatle, který paroduje starý dobrý Käfer, který vznikl jako jednoduché, laciné a účelné vozítko pro široké masy. New Beatle není ani jedno z toho, jen parazituje na přibližném vzhledu, a přitom nezachovává ani poměry mezi prosklením kabiny a plechovým zbytkem, natož aby zůstal lidovým vozem. Je to jinými slovy jako když se ku*va převleče do hábitu jeptišky, furt to bude ku*va.

Neurotic
4. července • 19:34

Ta auta jsou docela krásná v případě srovnání s tím co leze z výrobních linek některých výrobců dnes jsou pak naprosto luxusně krásná až na Multiplu, ale i tu zvládli už mnohokrát překonat:-D

Frenkee
4. července • 18:48

No multipla tam patří ale lagonda a ta bugy na základech brouka jsou kultovní záležitosti a podle mě do tohohle žebříčku nepatří

Frenkee
4. července • 18:47

No multipla tam patří ale lagonda a ta bugy na základech brouka jsou kultovní záležitosti a podle mě do tohohle žebříčku nepatří

Alík
4. července • 17:06

Tu Lagondu bych bral. Ale byla prý dost poruchová... Takže zas nic ;-)

Lord Owl
4. července • 17:46

Třeba ten novej model bude lepší, to bych vyzkoušel já :-P

setr
4. července • 16:55

A kde je Opel Mocca?

mijunior
4. července • 16:47

Kde je BMW X6?

Neurotic
4. července • 19:35

To je 100x hezčí než ta kopie co vyrábí Mercedes

brk77
4. července • 14:32

To Sbarro Autobau Concept mi připadá hodně divné, ale s tím zbytkem nemám problém Některé se mi i líbí.

Axel Toronto (xax41)
4. července • 14:32

A kde je dvojkova Fabia?

R2
4. července • 18:44

Zrejme pro Auto Trader nezname auto, ale v mem soukromem zebricku by take nebyla, pokud bych tam nejakou Fabii mel dat, tak jednoznacne jednickovy sedan.

bzzz
4. července • 14:14

Marinella je paradni...

Joe Doe
4. července • 14:10

A kde je Pontiac Aztec? ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_Aztek... Lagonda nebola ani taka skareda, ako... no, typicky anglicka. Nedomyslena, nekvalitna, nespolahliva, nedotiahnuta - jeden z najvacsich paskvilov historie na 4 kolesach.

Aladin
4. července • 13:58

Designer Ssangyongu rodia 1.gen musel zaplatit kolik, že se tam jeho výtvor neobjevil. :-D

Doporučujeme

Články odjinud