Toto mají být ta nejošklivější auta světa. Máte stejný názor?

Jasně, krása je subjektivní. Co se může někomu zdát jako estetický vrchol, může někomu velmi dobře připadat jako estetické dno. Když tedy přijde na žebříček těch nejméně pohledných aut světa, určitě zde máme základ pro rušnou diskuzi…

Desítka vybraných automobilů přitom nepochází od nás, ale od britského inzertního portálu Auto Trader. Můžete si alespoň srovnat vlastní cit pro krásu se zahraničním pohledem na věc.

Trochu předvídatelně však v galerii nechybí stáří známí adepti, kteří žebříčkům ošklivost vedou s železnou pravidelností. Zdravíme Multiplu, jinak povedené a praktické auto. Bez legrace! Na druhou stranu ale byly vybrány i modely, o nichž zas tak často neslyšíte.

Nejhorší silnice na světě? Po tomto vám D1 bude připadat jako ráj

Nejhorší silnice na světě? Po tomto vám D1 bude připadat jako ráj

U některých vozů jde navíc ošklivost ruku v ruce s prvoplánovou roztomilostí, která se hlavně u většiny mužské populace řidičů nemusí setkat s úspěchem. Takový Nissan Cube či Cargo přece nezaujme žádného testosteronem a benzinem v žilách poháněného borce a Aston Martin Lagonda je kapitola sama o sobě.

Určitě tedy koukněte do galerie a posuďte sami, zda s žebříčkem souhlasíte. A pokud máte nějakého vlastního adepta na titul „nejošklivějšího auta planety“, dejte nám vědět do diskuse.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků