Toto má být nejhorší nové auto, jaké lze koupit. Souhlasíte?

89 komentářů

Ruda
26. března • 0:06

já upřednostnuji nové škodovky, skvělé ceny jsem viděl že mají v brněnském azetku tak tam asi zajedu se poptat a podívat, nejlepší je, že i k nim pak můžu jezdit na servis, což by mi vyhovovalo

Potooczech
22. října • 19:36

Na mne to zvenku působí jako auto z roku 2008 a ne z roku 2018. Prostě vzhledově to na mne působí jako 10 let starý Hyundai a ne jako nové Mitsubishi. Uvnitř pak taky žádná slává ... opravdu mají Japonci tohle zapotřebí? :-O

Jana
2. prosince • 11:34

Dobrý den motoristi, nemáte náhodou zkušenost, kde sehnat nejlevnější povinné ručení?

Martin
3. prosince • 17:15

Pokud hledáte nabídku nejvýhodnějšího povinného ručení, tak doporučuji se podívat na srovnávací portál, který vám vyhodí rovnou aktuální nabídku nejvýhodnějších nabídek.

Jana
6. prosince • 20:05

Něco takového je? poradíte mi prosím, kam se tedy podívat?

Martin
8. prosince • 11:30

Ano podívejte se na srovnávací portál https://www.usetreno.cz/... , kde vždy najdete aktuální informace z trhu, navíc pokud si tam vyberete, tak vám vše nachystají k podpisu.

kolemjdoucí
13. ledna • 14:28

Okamžitě mě napadla naše fóbie ,rozhodně bude ve všech (nejen) jmenovaných parametrech ještě o dost horší ,o poruchovosti a ceně raději ani nemluvit.

Antiautomat
2. ledna • 18:18

Inak, dodavam, ze pokial by sa toto predavalo za rozumnu cenu, nemam s tym problem.

Zdeny
31. prosince • 7:57

Ono by to chtělo do věci vnést jen trochu objektivity. Tím mám na mysli, že ti, co tu píší "že jim do baráku nesmí žádný auto na F", aby se napřed několik let s těmi vozy seznamovali denodenním užíváním. Já jsem to tak dělal v letech 1995 - 2008 - to jsem jezdil s pežoty, protože tak velelo firmení pravidlo. V rámci těch 13 let jsem si 1x odskočil k Oktávia 1,9TDI a modlil jsem se, aby už skončil 3-letý lízing a mohl se toho krámu zbavit. Kdo jezdil s pežotem 406 2,0HDI a aO I 1,9TDI-tak jistě ví, co mám na mysli. Po těchto 13 letech jsem se nechal oblbnout a pořídil si rodinný "klenot" Superb I 2,5VTDI. Na to auto nikdy nezapomenu. Nejelo to, žralo to, dokonce po 4 letech to hnilo (u madla kufru). Pak jsem z nevědomosti koupil (ironicky řečeno, neb před tím jsem mlě kdysi už 4) dalšího forda - tentokrát otcovi - Focus I 1,8TDDI. Chybu jsme zopakoval a koupil dceři dalšího forda - nyní Pumu 1,7 92kW. A když šla Puma k otci (tak dlouho škemral, tak dcera podlehla a pumu mu dala), doma se objevila zbrusu nová Fabia I 1,02HTP 47kW. Na to auto mám dvě radostné vzpomínky: když jsem ji novou vezl domů ze salonu a pak, když jsem předal klíče v AAA Auto Pardubice. Historie se opakovala a dcera nyní jezdí s Cliem 1,2 r.v. 2005. Tedy další francouz doma. Já osobně mezi tím "zmoudeřel" a od roku 2009 jezdím výhradně jen s japonci (3x Subaru a k tomu Infiniti). A protože mám šedesátku na krku, v Rusku i v Číně jsme Xkrát byl, tak si mohu dovolit soudit a pronášet závěry. Ti volové, co tu plivají na auta od F, jsme jen hlupáci. Ti, co tu do nebes vychvalují ŠKodu, jim zdtaně sekundují, protože nepoznali lepší auto. Shrnuto a sečteno: za dobu mého motoristického života jsem jezdil se ledasčím (včetně Moskviče 408). A proto si dovolím položit jeden promnohé krutý závěr: auta na F nejsou v ničem horší, než ostatní. Naopka, jsou v řadě věcí podtstaně lepší. Kdo mohl cestovat na jeden zátah 1220km v Oktávii a v pežotu, dá mi za pravdu. Kdo do nebes chválí japonské značky, asi tak činí ze zaslepenosti a nebo falšené přetvářky. Zvětsti o tom, jak japonec vydrží, jsou pravdivé jen zčásti. Ano, on vydrží, ale za podsttabně vyšší peníz, než cokoliv od F - vždyť 4 japonce mám doma , tak vím, o čem je řeč. Pravda je, že jak jim ale jednou přijdeš na chuť, tak s nimi obvykle už dožiješ (a tobude asi i můj případ). A to nejlepší na závěr: Clio - renault, fůůůj, od F-fůůůůj... Navíc jen 1,2 fůůůůj. Tak pánové - tohle auto vyvrací všechny ty fámy o autech od F. zítra 14 let starý krám, nikdy nepoznal garáž, denně jezdí trasu 2+2km, tzn. v zimě se nikdy nestačil ohřát.... To auto mělo jedinou závadu - když kuna přehryzala kabel od MAF. Jiank se měnily rozvody, baterka a nějaký drobnosti na přední nápravě, plus brzdy. Ale porucha??? Nikdy! Koroze??? přijdte se podívat.... A te´d kecejte, troubové, o autech na F...

Hugo
21. ledna • 18:50

Jenže není francouz jako francouz . Dopočítal jsem se cca 25 aut za svůj život se kterými jsem měl tu čest.Některé byly ojetiny některé nové a některé zánovní.Peugeoty byly docela fajn krom malého Peugeota 206 diesel který svému předchůdci Peugeotu 205 diesel čest nedělá.Renault je auto které mi už nesmí do baráku stejně jako Citroen.Škoda Octavia combi je auto dělník , vděčné a trvanlivé.Paradoxně oproti jiným tady mám rád taky Fiaty.Měl jsem svého času např. zánovní služební Mareu 1,9 a jezdil s ní asi 3 roky.To bylo bezva auto, kočár , pohodlné , praktické a bezporuchové.Ve skladu jsme měli malé Punto , když jsem měl Mareu v servisu tak jsem musel týden s Puntem jezdit Praha - Ostrava a žádný problém nebo únava , jen ta spotřeba ... byl to benzíňák , takže si to vzalo po D1 10 litrů jen to hvízdlo .No a oproti tomu malému Puntu byl taky ve skladu diesel Peugeot 206 , to byla hujda...Kravál uvnitř ale jinak velmi úsporné auto , zkrátka diesel.U Octávií je rozdil mezi jedničkovým modelem a dvojkovým.Jedničkový super , dvojkový jede o něco lépe ale vezme si o litr více a je poruchovější. Mám na mysli 1,9 tdi , obě auta jsem jezdil jako nové na operativní leasing.Poslední dobou přemýšlím si pořídit na doma Dacii Duster.Do obchodu , na výlet , na ryby ... .

Antiautomat
1. ledna • 13:58

Tak ono kazda znacka ma vo svojom portfoliu ci uz viac alebo menej vydarene modely a v ramci tych modelov viac alebo menej podarene motorizacie. Mal som kedysi davno fiata /maly fire/, ktoreho jedinym problemom bolo ze sa rozpadla palubka, no a vo vysokom veku bol uz aj rozheglany a zacinal kvitnut. Po mechanickej stranke /az na tu prekliatu palubku/, bolo auto ale vyborne, obratne a s prehladom zvladalo aj dlhsie cesty - to svoje obligatne kilecko si Unicek drzal a malo zral - v tych casoch to stacilo. V meste to bola doslova parada, vyhlad z auta vynikajuci, velke okna, jazdilo to mrstne ako motokara, zaparkovat tu pravouhlu krabicu bola zalezitost momentu. Slusna svetla vyska a hafo informacii o tom, co sa deje pod autom znamenali ze na chatu po zamrznutej /ale slusnej/ polnej vysiel hore ako nic, retaz som daval viac menej preventivne len cestou dolu na kratky usek aby som neskoncil pod kopcom a lesom v malinach. Mnohi na to auto nadavaju, ale mne posluzilo dlhe roky a skvele.
Felda 1.6 podobne, jednoducha, spolahliva a zasa hoci na nu mnohi nadavaju, za 3oo.ooo km bol zoznam poruch prazdny /ok ok, kazde dva roky vymenit hadice a regulator sklonu svetiel - ale je to praca na slabych 20 minut a diel stal par korun, ak natrafite na niekoho, kto tvrdi ze kvoli tomu treba dat dolu palubku, prefackajte ho. No a odhnity koniec vyfuku/. V rodine stale zostava druha felda, jednatrojka - tam sa menil alternator /znama vec, ktorou 1.6 netrpi/ a to je vlastne vsetko. Auto sluzi na jazdenie okolo komina, v podstate nic to nestoji.
Porovnajte teraz s prvymi HTP, kde motor z poslednych rokov vyroby je de facto uplne iny a to len preto ze po dobu jeho vyroby sa tam nerobilo nic ine len odstranovali prusery. Sposobene ani nie tak nekvalitou, ale skor tym ze to navrhol niekto, zrely na liecbu do Pinelovho ustavu. No a ked sa pochybna kvalita spoji s nedostatocne dimenzovanymi dielmi a k tomu sa do toho namontuje uvedeny pychopat, potom dostanete nechvalne preslavene TSi prvej generacie. Inak, v tomto smere je dokazatelna chyba od vyroby cize zakaznik ma narok na co? Spravne - a nie ze nie. Na druhej strane zvysok auta je dobry, vysoka a uzka fabca je slusne auto a s tym spravnym motorom jednoduche vozitko, ktore bude sluzit do aleluja, roomster detto.
Momentalne mame dve kokty v benzine a ziadny problem, usilovni a nenarocni pracanti. Obe z poslednych rokov, obe O1. Nemam dovod ich menit a ked na to pride, radsej zvolim nove a jednoduche auto /hoci aj trebars Dustera vo 2k/ ako nejaky predrazeny kram nabity vsetkymi moznymi h.vadinami, ktore cakaju len na to aby sa po zaruke zacali sypat. No a na jednoduchej kare viem viac menej vsetko spravit sam - udrzbu kompletne, no a ak nedajboze odide ziarovka, mam to vymenene skor ako sa mi motor zohreje. Skuste vymenit ziarovku u nejakeho moderneho frantika a uvidite....inak take nieco by podla mna nemalo vobec ist na cestu.

Mirek
30. prosince • 18:37

A proč bych měl souhlasit s něčím, co jsem si nemohl vůbec vyzkoušet a ani prohlédnout, když se to tady ani neprodává. Jak můžu vědět, že není zaujatý, abych jeho názory vůbec přijal?

Kuk Vykuk
30. prosince • 16:05

Nejhorší jsou všechna auta vyrobená po globalizaci.

xf
30. prosince • 14:29

Sedlák si koupil kajak, a diví se, že to nedojí mlíko a netahá pluh.

Gint
30. prosince • 14:18

Pisálek objevil pár kanálů na youtube a teď tu jednotlivá videa prezentuje jako články. :-|

JirkaK
30. prosince • 11:46

Nechal bych ho svézt se Škodou 105, nejlíp užovkou, Trabantem, Oltcitem...... Ono by ho to rychle přešlo :-D
Jinak nejpříšernější, nejotřesnější a nejhnusnější auto z modernějších, se kterým jsem kdy jel je minulá generace Suzuki SX4. S tím se nedá ani normálně rozjet, jak má motor trochu zabrat, tak chcípne . I ten nepovedený elektronický plyn u jedničkové fabky 1.4 55kW je proti tomu lahoda.

JirkaX
30. prosince • 13:23

Na Oltcita (origo z franc. dílů) bych prosil nesahat.

pave
30. prosince • 21:21

To bych tedy rozhodně nesouhlasil, Oltcit 87 (tj. F díly) bylo mé první a zdaleka nejhorší auto, třikrát totální závada, nepojízdný, pak šel pryč. Závady měl kreativně různorodé - zkratovaný rozdělovač, zaseklá převodovka,.... to třetí už si nevzpomenu.
Abych se musel vracet odtahovkou, to se mi jinak stalo už jen 1x u Fabie - taky něco se zapalováním. Ale naštěstí fabka nebyla (a nebude) moje....

JirkaX
30. prosince • 21:36

Já ho kupoval nový, pár drobností taky bylo, ale nic tragickýho. Najel jsem na něm cca 160 tis.

R2
30. prosince • 12:25

DeMuro se treba zrovna Trabantem svezl. https://www.autotrader.com/car-video/the-trabant-was... ...
Nicmene, Mirage nema ani byt nejhporsim autem vsech dob, ale "the Worst New Car You Can Buy" (doslovny preklad: "nejhorsi nove auto, ktere si muzete koupit").

Gašpo
30. prosince • 13:01

DeMuro je obyčajný prihriaty idiot, ktorý strašne chce byť slávny a myslí si, že toho dosiahne ak bude prehnane a účelovo kritizovať. Možno mu je vzorom Jeremy Clarkson, lenže mu nedochádza že on má na rozdieľ od neho gule. B-]

BlackRider
17. ledna • 14:46

DeMuro neni prihratej, a ma zkusenosti ze svy kariery automobilovyho prodejce. Me se libi jeho smysl pro detaily, ktery jini recenzenti prehlidnou. Ovsem jeho nazory je treba brat s velkou rezervou. U me propad kdyz Lexus LC500 srovnaval se Porsche 911, coz jsou auta s uplne jinym zamerenim. Oproti treba Chrisovi Harrisovi je to naprostej amater...

miroslav stružka
30. prosince • 10:36

Hlavně že se na autech po americku opičíme maskama aut jako starý kredenc.

Petr
29. prosince • 21:39

Nejhorší auto na světě je podle mě můj Passat B8 CL. Už to není jenom propast mezi očekáváním a realitou. K vyloženě špatnému pocitu z jízdních vlastností, odhlučnění, výbavy za zaplacenou cenu se přidává vyloženě TRÁPENÍ s pneumatikami, které se nepravidelně opotřebovávají a při jízdě pak vydávají hluk, který jsem v žádném svém autě NIKDY NEZAŽIL. Pár detailů: JÍZDA: Kymácivý jízdní projev, nezkušeného řidiče nutí reflexivně dorovnávat, ač to není úplně potřeba, následkem je mořská nemoc cestujících na zadních sedadlech. ODHLUČNĚNÍ: Vibrace do podlahy, volantu. VÝBAVA: Velice tenký volant, retro žárovkové denní svícení, hadrové potahy, atd. OPOTŘEBOVÁNÍ PNEU: Naprosto neřešitelné, tlumiče, náprava vše v pořádku, ale leasingovka nechce nic měnit, "pneu je nutno dojet", atd. Nemyslím si, že se teď můžou zastánci jiných značek chechtat: Nejspíš taky řeší tisíc problémů, nebo nemají s čím srovnávat.

Alík
29. prosince • 23:10

V lecčems souhlas. Nafasovali jsme Octavii III. Auto plave po silnici, jak jsem to nezažil ani u lowcostu. Dle servisu, "vše v pořádku". Na autě se střídáme, takže to není jenom můj pocit. A dělá to od úplně nového vozu, převzatého ze Zákaznického centra v MB.
Takže tak.

martan
30. prosince • 20:41

Kup kinder vajicko a tohle v nem najdes :D :D Ja radeji koupim v ackach dobrou ojetinu nez nejaky takovy smejd..

twistedTSD
31. prosince • 1:19

No, a dobře ti tak. Já takovou hovadinu udělal jen jednou a doufám, že naposled.

Aladin
30. prosince • 21:49

Tohle je výrok 2017. :-)

JirkaX
30. prosince • 13:19

Tohle asi nebude normální, pokud to tak je, tvrdě bych reklamoval. Dvacet let jsem jezdil Octávkama, naposled jsem pořídil trojkovou 1,6 TDI. Co jsem na ní oceňoval, byly právě jízdní vlastnosti. Seděla jak přišitá, o nějakém plavání i při vyšších rychlostech na dálnici nemůže být řeč.Bohužel, na úkor komfortu. Z toho důvodu jsem ji po půl roce pustil.

Petr Maleček (dj.kure)
21. ledna • 18:25

Tak jízdní vlastnosti oktávie stály vždycky za prd. Maličký rozvor, obrovské převisy. Tohle auto řídit bylo občas za trest a nějaké sportovnější poježdění předem vyloučeno. Hlavně, že za sebou vláčím X set litrů vzduchu. Trojková už má lepší rozvor a i jízdní vlastnosti. Ale já se držím stále své dvojkové Laguny. Větší rozvor, prostor, bezpečí, ticho. A mechanicky skvělý auto. Elektrika občas někoho pozlobila, já se s ničím nesetkal. Vše funguje jako švýcarské hodinky.

stealth01
30. prosince • 9:27

Ja mám teď potíže s novou trojkou od BMW. Na dálnici se nedokážu udržet v pruhu. Začalo to s výměnou na zimní pneumatiky. Ve všech testech spolehlivé Dunlopy, mám pocit, ze jsou to nějaké nelegální kopie. Hned po svatcich to budu konzultovat se servisem.

Pavel
30. prosince • 14:41

Nechci ironizovat, ale občas mám pocit, že auto plave zejména na D2 mezi Brnem a Hustopečí. Co vyfrézovali ty koleje a dali novou šlupku auto sedí. Jsou silnice, kdy má člověk pocit, že dostal defekt a je to jen a pouze stav komunikace.

JirkaX
30. prosince • 21:41

Vyjetý koleje, nizkoprofilový gumy a je vymalováno. To prostě nejde dohromady.

Mildakcc
29. prosince • 21:32

Do baráku nesmí auta začínající na F, Ford, Fiat a francouzi...
Potřebuji jezdit po silnici a ne po servisech.

eFeFeF
1. října • 11:05

...akosi si "zabudol" na Folksvágn grup!

Marex
30. prosince • 18:33

Tak to si do seznamu na F přidej i Fabia :-P

Mirek
30. prosince • 18:28

Kterépak auto z tvého seznamu jsi vlastnil, když to víš tak určitě? Jaké mělo problémy? Jen se ptám, rád se nechám poškolit, abych příště náhodou nenaletěl.

883ccm
30. prosince • 16:55

Tak si hlavně do baráku nekupuj Fxfágn, fole :-)

Kuk Vykuk
30. prosince • 15:59

A Ferrari :-D

Pavel
30. prosince • 14:36

Jezdím 27 let s Francouzi konkrétně Citroen SAXO a nyní C1 (ten má ovšem japonský motor). Oba kchár jdou bohatě přes 150 tis. km a kromě pneu, olejů, filtrů a destiček se tomu prvnímu dostalo i výfuku, brzdových kotoučů, zadních paken, kul. čepů př. nápravy + 1 ks aku a to druhé si zatím vyžádalo jen destičky a aku. Občas nějaká žárovka. Do servisu jezdím 1x ročně hlavně vyměnit olej. Před tím jsem jezdil se Škodovkami počínaje Spartakem a konče Favoritem a mimo nářadí jsem sebou vozil i modráky a deku. Fakt je, že kromě Fáva jsem si opravil většinu sám. Jakmile začalo vstřikování a řídící jednotky byl můj největší kamarád lano. Takže vše od Š nehaním, ale nekoupil bych to.

JirkaK
30. prosince • 13:55

Zapoměl jsi na folkswágen.

Kaa
1. ledna • 12:55

:-D

Roman
30. prosince • 12:03

A co teda řikáš na Megana, kterej se umístil na 2. místě žebříčku spolehlivosti britský pojišťovny?B-]

pacho
29. prosince • 21:45

panebože, už by si si mohol vymyslieť niečo lepšie, lebo si iba za trapoša.

rene
29. prosince • 21:48

Chytrolin :D ja mam treba forda a jsem spokojeny.. najezdeno 210 tisic zatim a furt super :) kupoval jsem jej s 120 tis v aaa

Vláďa,bk
1. ledna • 14:00

Toho bych se už nechtěl dožít ,abych musel jezdit autem až do 300 tis......😂! Nové , a za 4 roky šup s ním do bazarů.... žádné STK... plná záruka... nejnovější výbava..👍

Láďa
29. prosince • 21:20

Co máte proti Škodovce? Zkuste koupit nove auto, které nebude tak ztrácet na hodnotě, náhradní díly seženete na každém rohu i za 20 let, kvalitní za dobrou cenu.

883ccm
30. prosince • 16:54

Škodovky nejsou kvalitní a nekupuji auto kvůli tomu, abych ho nakonec prodal o 20 tis. dráž než jiné, které bylo jako nové o 50 tis. levnější.

twistedTSD
31. prosince • 1:14

Nejsou kvalitní...to jako znamená co?

883ccm
31. prosince • 12:15

A tvrzení "jsou kvalitní" znamená co? Pravda je samozřejmě někde uprostřed, ale zaslepeným zelenoslepičákům oplácím zásadně stejnou mincí, na hrubý pytel, hrubá záplata.

Vláďa,bk
1. ledna • 13:56

Přitom škodovácká fóra jsou plná problémů třeba s motory...reklamacemi.....jen čekám kdy se u Scháde bude připlácet i za volant a pedály...

Sax
29. prosince • 20:27

Ne ne... nejhorší co si můžete koupit je Škodovka...

Hugo
21. ledna • 19:29

Pane Sax ... , to je tedy hloupost. To nemyslíte vážně :-D Škodovky jsou hodně oblíbené i daleko za našimi hranicemi a pro zdejšího místního , normální běžnou rodinu je taková Octávia combi 1,9 TDI vcelku ideální auto.

vobora
30. prosince • 9:54

Nutí tě nekdo?

stealth01
30. prosince • 9:24

Změnou IP adresy si naklikame třeba 30 plusů, ze?

883ccm
29. prosince • 20:25

A to má štěstí, že se do USA nedováží Fabia - švihadla vzadu, bez rádia, bubny místo kotoučů, atrapa namísto motoru, hnusný design - to by se z toho zesr.al :-))

twistedTSD
31. prosince • 1:01

Tak ses vyzvracel, už je ti líp?

tom
29. prosince • 21:51

Je zvláštní, ze se stejným základem nabizi i konkurence, ale tu nikdo nekritizuje. Ja vim, ze u nas je moderní kopat do škodovky, tak hurá do toho;-)

mirek
1. ledna • 15:19

Neznám žádné vozidlo, které by mělo v základu tak nulovou výbavu a celkově techniku , jakou mají v čechách škodovky.

k
1. ledna • 15:58

Bohuzel stejna Skodovka v Nemecku a v Cechach opravdu neni stejna.

Marex
30. prosince • 18:17

Když se podíváš do ceníku low-costové Dacie, tak můžeš mít za férový příplatek vše a rádio má v základu, ale mám za to, že tuhle položku má v základu dnes už i ta Škodovka. U Škodovky je totiž problém ten, že na to, co všechno si tam můžeš nakonfigurovat, tak mnohé doplňky nejdou koupit samostatně a musíš k tomu koupit nějaký celej balíček, což mě pak u tak bohaté konfigurace přestává dávat smysl. Dacia jde na to mnohem chytřeji a vstřícněji a nesnaží se zákazníka škubat a na nic lepšího si nehraje. Nemá sice tak bohatou nabídku konfigurace jako Škodovka, ale nabídne ty doplňky přímo bez podmínky koupě něčeho jiného. Osobně jsem ze Škodovek zcela vyléčený, 4 Škodovky v rodině stačili a nikdy více, tak nespolehlivé vozy aby člověk pohledal, obzvláště pak Fabia.

Tom Malý
30. prosince • 21:56

Musím s Vámi nesouhlasit, na Fabii 1,4 MPI kW jsem ujel 286 tis kilometrů s jednou výměnou těsnění pod hlavou a jednu( v 240 tis.km) výměnou spojky( to bylo ovlivněno i tím, že velmi často tahám přívěs. Pochopitelně brzdové destičky čelisti, 1 x výměna baterie, servis dle servisní knížky. To auto nikdy nejelo na laně ani na odtahovce. Pak jsme ji nadělili tchánovi, ten je na 320 tis. km a jezdí stále.-
Po ní přišel R-Mégane a kdybych jej nerobil, nejspíš by měl už okolo stopadesáti tisíc. Nu, tejzdíme benzínovou R Fluence, má 60 tis km a jedinou závadou byla zaím prasklá žárovka.
Tolik k diskuzi o kvalitě a nekvalitě škodovek a francouzských aut.

k
1. ledna • 15:47

Pripojim zkusenost:
Octavia 1.6D, rv 2011, najeto 248000km. Pravidelne servisni prohlidky jak je predepsano ( interval je 30000km, jezdim po 25000)km. 2*vymenene kotouce (podruhe nedavno). I po zaruce jezdim menit olej do Skodovky. Poruchy: jeden elektricky dverni zamek, jednou elektricke cerpadlo chlazeni, jednou praskly chladic klimatizace, jednou praskle predni sklo. Zarovky si menim sam.

Vláďa,bk
1. ledna • 13:53

Fluenc ,na vesnici dobrý,ale nesmí na dálnicí... známý jej vlastní ..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom Malý
1. ledna • 17:06

Je důležité, co od auta čekáte a kde a jak chcete jezdit. Nevyžívám se v jízdách po dálnici, naopak. A moje filozofie cestování je úplně jiná, ne dálniční sprint.

883ccm
30. prosince • 16:50

A mohl bych tedy od "chytřejších" diskutérů milujících zelené slepice vědět, která přesně konkurence nabízí stejnou výbavovou bídu za 244 tis. Kč?

twistedTSD
31. prosince • 1:08

A co jako konkurence za 244 nabízí? Já ti to řeknu, většinou vůbec nic (např. u Fordu za 250 nekoupíš ani tu z Indie dotaženou hrůzu), nebo má podobně nepoužitelnou výbavu. Jestli jsi v roce 2012 kupoval Aveo, tak je nejvyšší čas si uvědomit, že se leccos změnilo.

883ccm
31. prosince • 12:09

Promiň, Tobě se omlouvám, že jsem se tím Aveem dotkl. Ty kupuješ každý rok nové auto, takže jen Ty tomu rozumíš. Hluboce se omlouvám.
Jasně, Ford má Fiestu předraženou, ale tím to přece nekončí. Clio, C3, Corsa, i20 a to už se nebavím o dvojici Logan/Sandero, kde za tyto prachy jsou auta vybavený až po střechu a úplně všechny mají v základu víc než neskutečně ubohých 44kW. Zkus si rozšířít obzor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
twistedTSD
31. prosince • 13:15

? Každý rok nové auto nekupuji a nic se mě nedotklo, ale přijde mi, že tvůj obzor se zasekl před pěti lety. Solidní auto v téhle třídě do 250 ceníkových s výjimkou Sandera nekoupíš. Ani Clio, ani C3, ani i20 ani Corsa za ty peníze použitelnou výbavu nenabízí.Samozřejmě i Fabia za 244 tisíc je holobyt, který koupí málokdo. První použitelný je Trumf, což sice není žádná hitparáda, ale už máš trochu výbavy a TSI za méně než 300.

883ccm
31. prosince • 19:21

Nepřekrucuj to - bavíme se od začátku o Fabii v základu za 244 tis. Kč, ne 240 a srovnání s Clio, C3, Corsa, i20, Sandero/Logan, které za ty peníze nabízí jak rádio v základu (ne trapnou přípravu na rádio) a motor nad 50kW namísto ubohoučkých 44kW (už přímo slyším ty nesmysly o větším výkonu VAG-1kW ve srovnání s konkurencí).
Samozřejmě že každých přidaných 10 tis. Kč u Fabie, ale i u konkurence přidává další výbavu, ale zavádějící argumentace, že si to stejně nikdo nekoupí v základu, je klasický demagogický argument zelenoslepičáků. Když si to nikdo nekoupí, proč se vůbec touto "výbavou" automobilka ztrapňuje?
A ke znaku - pro mě je to zelená slepice, nějaký okřídlený šíp v tom nevidím a neuvidím, dokud Tobě podobní budou vykládat nemysly o znaku Renaultu. Mysli si o mě co chceš, já jen tvrdě útočím na zaslepence VAG stejný způsobem, jako oni na příznivce jiných značek, které považují za "méněcenné" (méněcenné ve smyslu nacistické ideologie, ze které Volkswagen vznikl).

twistedTSD
1. ledna • 22:31

No překrucuješ asi ty, protože já psal 250 tis. Každopádně ani jeden z tebou zmíněných nemá použitelný základ a argument, že základ nikdo nekupuje, u nich platí obdobně. Nebudu se tu hádat, kdo má v základu klimatizaci a kdo centrál. Reálně lidé auto bez těchto prvků nechtějí. To se se mnou chceš hádat o nějakých teoretických číslovkách místo diskuse o tom, co zákazníci kupují? Já netvrdím, že Fabia je nejlevnější, ale v nižších výbavách ceny nijak zvlášť nevybočují z normálu. To znamená, do 300 tisíc nějaký kompromis a výše začínají nejzajímavější konfigurace.Uznávám, že 1.0 MPI je i jako základ slabota.

stealth01
30. prosince • 9:23

Tak patří to ke znakům hlupáků. Ještě hází takové perly, jako ze média jsou Škodou podplácená apod. Stačí to ignorovat.

JirkaX
30. prosince • 10:06

Mne by zajímalo, čím tito ubožáci jezdí. Možná bychom se hodně divili. Bohužel se to nedozvíme.

883ccm
30. prosince • 19:07

Ale dozvíte: Mazda 3 SDN 2.0/88kW (man.) 2016, Chevrolet Aveo HB 1.6/85kW (man.) 2012 a pro radost Harley-Davidson Iron 883ccm 2013, vše benzín, nejsem bezohledný hovado.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
30. prosince • 20:29

Hm, nechtěl bych ani jedno. Mazda 3: O korozi modelů 3 a 6 jsou celá fóra a problémy prý nejsou vyřešené ani u modelových let 2015 a 2016. Chevrolet Aveo, to snad ani nemá smysl komentovat. Další prosím.

883ccm
31. prosince • 11:59

Zvláštní, že koroze Mazd z minulého desetiletí se neustále předhazuje, ale běda, jak si někdo vzpomene na potkatné TSI z před třemi roky, to už je dávná historie, že?
Pokud jsi Aveo s tímto motorem nejel, tak se o něj neotírej. Běž si do servisu pohladit svoji zelenou slepici, třeba Ti ji po svátcích dají zase na pár týdnů dohromady.

JirkaX
31. prosince • 17:38

Na rozdíl od tebe nehaním jiné značky, nepíšu o nich takové nesmysly jako ty. Připadal bych si jako primitiv. Tohle byla pouze moje reakce na to co jsi napsal. A jestli je takové Aveo lepší než Fabia, tak jsi zralý pro Chocholouška.
ˇV tom znaku není slepice, ale okřídlený šíp. Což taky o tobě něco vypovídá.
Mimochodem škodovku nevlastním.

Kaa
1. ledna • 12:49

Je zajímavé, že v předchozím příspěvku jsi hanil Mazdu a Chevrolet o HD ani nemluvím, jelikož zřejmě nemáš potuchy o co kráčí.
A takový tu káže rozum.

JirkaX
1. ledna • 16:41

Nevím, proč bych se měl v tomto případě vyjadřovat k motorce. Ale ty zcela zjevně nechápeš souvislosti, proč jsem tak reagoval.

Mirek
2. ledna • 16:01

Jen pro tvou informaci, pokud jde o znak, tak i v komunikaci se Škodou běžně používáme výraz slepice a nikdo to nebere jako urážku, hanění, a to jak z naší strany, tak z jejích.

Gašpo
30. prosince • 12:47

Spravidla sú to ľudia trpiaci pocitom menejcennosti, že nemajú na nové auto a musia kupovať ojetiny. U nás je hodne ľudí čo na nové auto nedosiahnu, určite vačšina, takže z toho tvorí i malé percento zamindrákovaných slušný počet. A realizujú sa po fórach. Sú to ľudia pre ktorích je auto reprezentantom sociálneho postavenia, kľudne si zoberú devastujúcu dlhodobú požičku aby si kúpili nejakú ojetú prémiovku. Alebo im už nedajú požičku žiadnu a tak jazdia 20 ročnou Mazdou, či nemajú auto vobec. Tak im doprajme nech si to sebavedomie trochu povzbudia aspoň po fórach.;-)
Ono medzi nami, každá značka má svojich "pošukov". Nekritických obdivovateľov, alebo haterov. A netýka sa to len áut. Zatiaľ ešte existujú diskusie bez nutnosti registrácie a bez cenzúry, takíto ľudia ich využívajú ako terapeutické nástroje. Škoda, že tým otravujú život ostatným.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
883ccm
30. prosince • 16:52

Hej, Gašpo z Horných Uher, stejný dotaz - která konkurence zelené slepice nabízí stejnou výbavovou bídu za 244 tis. Kč?

Aladin
30. prosince • 18:04

No tak v rámci marketingu vyndali co jde a dali tam na chlubení nižší cenu. A co? To je takový problém si tam těch pár blbostí dokoupit? V tebou popsané "bídě" jsem neviděl snad ani jednu Fabku. Hyundai je třeba levnější, jenže má dražší servis, 2x dražší nd a dražší pojistku. Jestli je ti milejší tento druh ojebávání lidí na servisu, prosím. Skladovku Fabie seženeš za 280tis. Bude mít xds ( to má prosím kdo?), sama zabrzdí před překážkou, hlavové airbagy a úsporný tsi motor. A když si připlatíš za silnější Tsi, budeš mít už v 1800ot krouťák 200! To má za 310tis kdo?

Vláďa,bk
1. ledna • 13:50

Nechápu,kde jsi přišel u Hyundai na " drahý servis"! Nepodložené bláboly.... nedávno jsem absolvoval 4 . garanční prohlídku, bez oleje a s geometrií na přání 2,7.... opět bez jakékoliv závady, vozidlo umyté ,vevnitř vyčištěné...a ještě rok v záruce zdarma... žádný problém..

Aladin
1. ledna • 16:30

Srovnávací tabulky hodinových sazeb servisů a cen náhradních dílů, to jsou bláboly? Napřed se informuj na zdroj a neurážej, jak ze 4.cenové.

k22
30. prosince • 18:59

Ach jo, já mám Hyundai, kompletní pojistka 10000 ročně, spoluúčast 0%, za necelé 3 roky najeto 72000 km, neodešla ani žárovka, tak mi tu povídej o ceně náhradních dílů! Záruka 5 let BEZ omezení nájezdu. Pořizovací cena 296000kč, motor 125 hp, nebrzdí sice samo, ale 4x kotouče, 6ti kvalt, jezdím za 6.4...prostor jak v Oktávce (mimo kratšího kufru), fabku jsem také uvažoval, ale nejsem masochista..

Aladin
30. prosince • 19:18

To se bavíš o I30?

Mirek
30. prosince • 18:24

Nehodnotím. Snažíš se pěkně, ale neodpověděls mu. Tímto tvým způsobem se můžeme dostat klidně až na auta za dva melouny, každý vždy napíše, ale když si ještě připlatím za.., tak budu mít... Nezdá se ti to jako hloupost, takto odpovídat?

Kuk Vykuk
30. prosince • 15:57

Čemu se divíš, u nás nedosáne na nové auto 85 % lidí.

Doporučujeme

Články odjinud