Ostatně již dříve představila ikony jako Mercedes-Benz SL W113 Pagoda a Land Rover 2. série. Zdroj: Everrati

Ostatně již dříve představila ikony jako Mercedes-Benz SL W113 Pagoda a Land Rover 2. série. | Zdroj: Everrati

Zabývá se ale také stavbou elektrických Porsche 911, konkrétně generace 964. Nyní nám představuje nejnovější kousek Signature Wide Body. Ten začal svůj život jako obyčejné Porsche 964 v dobrém stavu. Zdroj: Everrati

Zabývá se ale také stavbou elektrických Porsche 911, konkrétně generace 964. Nyní nám představuje nejnovější kousek Signature Wide Body. Ten začal svůj život jako obyčejné Porsche 964 v dobrém stavu. | Zdroj: Everrati

Poté bylo pečlivě rozebráno až na úplné základy a začalo se pracovat na zcela novém pohonném ústrojí, karoserii a interiéru. Zdroj: Everrati

Poté bylo pečlivě rozebráno až na úplné základy a začalo se pracovat na zcela novém pohonném ústrojí, karoserii a interiéru. | Zdroj: Everrati

Většina dílů karoserie byla vyrobena z karbonu. Třeba dveře jsou pak ale ještě dodatečně vyztužené ocelí pro větší ochranu posádky při bočním nárazu.  Zdroj: Everrati

Většina dílů karoserie byla vyrobena z karbonu. Třeba dveře jsou pak ale ještě dodatečně vyztužené ocelí pro větší ochranu posádky při bočním nárazu.  | Zdroj: Everrati

Jakožto vrcholný model této mladé firmy má tento kousek elektromotor o výkonu 500 koní. Stejným číslem se pak může pochlubit i maximum točivého momentu. Zdroj: Everrati

Jakožto vrcholný model této mladé firmy má tento kousek elektromotor o výkonu 500 koní. Stejným číslem se pak může pochlubit i maximum točivého momentu. | Zdroj: Everrati

Díky tomu se může pochlubit akcelerací z 0 na 100 km/h z méně než čtyři sekundy. Díky baterii o kapacitě 53 kWh je vůz schopný dojet na jedno nabití 242 kilometrů.  Zdroj: Everrati

Díky tomu se může pochlubit akcelerací z 0 na 100 km/h z méně než čtyři sekundy. Díky baterii o kapacitě 53 kWh je vůz schopný dojet na jedno nabití 242 kilometrů.  | Zdroj: Everrati

Baterie podporuje rychlé nabíjení, takže na nabíječce byste s autem neměli být déle než hodinu. U této verze se pak při ladění podvozku hledělo spíše na ostrou jízdu a problém prý nebude ani na okruhu. Zdroj: Everrati

Baterie podporuje rychlé nabíjení, takže na nabíječce byste s autem neměli být déle než hodinu. U této verze se pak při ladění podvozku hledělo spíše na ostrou jízdu a problém prý nebude ani na okruhu. | Zdroj: Everrati

Do bližších technických detailů Everrati bohužel nezachází. Verze Signature začíná na částce 250.000 liber, tedy v přepočtu 7.405.000 Kč. Slabší verze s výkonem 450 koní je o 50.000 liber levnější. Zdroj: Everrati

Do bližších technických detailů Everrati bohužel nezachází. Verze Signature začíná na částce 250.000 liber, tedy v přepočtu 7.405.000 Kč. Slabší verze s výkonem 450 koní je o 50.000 liber levnější. | Zdroj: Everrati

 Zdroj: Everrati

| Zdroj: Everrati

 Zdroj: Everrati

| Zdroj: Everrati

 Zdroj: Everrati

| Zdroj: Everrati

 Zdroj: Everrati

| Zdroj: Everrati

 Zdroj: Everrati

| Zdroj: Everrati

 Zdroj: Everrati

| Zdroj: Everrati

 Zdroj: Everrati

| Zdroj: Everrati

Zabývá se ale také stavbou elektrických Porsche 911, konkrétně generace 964. Nyní nám představuje nejnovější kousek Signature Wide Body. Ten začal svůj život jako obyčejné Porsche 964 v dobrém stavu. Zdroj: Everrati
Poté bylo pečlivě rozebráno až na úplné základy a začalo se pracovat na zcela novém pohonném ústrojí, karoserii a interiéru. Zdroj: Everrati
Většina dílů karoserie byla vyrobena z karbonu. Třeba dveře jsou pak ale ještě dodatečně vyztužené ocelí pro větší ochranu posádky při bočním nárazu.  Zdroj: Everrati
Jakožto vrcholný model této mladé firmy má tento kousek elektromotor o výkonu 500 koní. Stejným číslem se pak může pochlubit i maximum točivého momentu. Zdroj: Everrati
15
Fotogalerie

Toto krásné Porsche 964 je na elektřinu. Má 450 koní a zvládne 242 kilometrů

Restomody jsou dnes velmi populární. Čím dál víc se ale objevují i ty elektrické.

Společnost Everrati se zabývá přestavbou klasiků na elektromobily. Jako většina těchto výrobců si zakládá na profesionálním přístupu, prvotřídním zpracování a ladění do posledního detailu. Ostatně již dříve představila ikony jako Mercedes-Benz SL W113 Pagoda a Land Rover 2. série.

Zabývá se ale také stavbou elektrických Porsche 911, konkrétně generace 964. Nyní nám představuje nejnovější kousek Signature Wide Body. Ten začal svůj život jako obyčejné Porsche 964 v dobrém stavu. Poté bylo pečlivě rozebráno až na úplné základy a začalo se pracovat na zcela novém pohonném ústrojí, karoserii a interiéru.

Většina dílů karoserie je vyrobena z karbonu. Třeba dveře jsou pak ale ještě dodatečně vyztužené ocelí pro větší ochranu posádky při bočním nárazu. Jakožto vrcholný model této mladé firmy má tento kousek elektromotor o výkonu 500 koní. Stejným číslem se pak může pochlubit i maximum točivého momentu.

Výsledek se může pochlubit akcelerací z 0 na 100 km/h z méně než čtyři sekundy. Díky baterii o kapacitě 53 kWh je vůz schopen dojet na jedno nabití 242 kilometrů. Baterie podporuje rychlé nabíjení, takže na nabíječce byste s autem neměli být déle než hodinu. U této verze se pak při ladění podvozku hledělo spíše na ostrou jízdu a problém prý nebude ani na okruhu.

Do bližších technických detailů Everrati bohužel nezachází. Verze Signature začíná na částce 250.000 liber, tedy v přepočtu 7.405.000 Kč. Slabší verze s výkonem 450 koní je o 50.000 liber levnější.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud