Toto krásné Porsche 964 je na elektřinu. Má 450 koní a zvládne 242 kilometrů

Restomody jsou dnes velmi populární. Čím dál víc se ale objevují i ty elektrické.

Společnost Everrati se zabývá přestavbou klasiků na elektromobily. Jako většina těchto výrobců si zakládá na profesionálním přístupu, prvotřídním zpracování a ladění do posledního detailu. Ostatně již dříve představila ikony jako Mercedes-Benz SL W113 Pagoda a Land Rover 2. série.

Lancia 037 se vrací jako restomod. 513 koní na zadní kola posílá manuál

Lancia 037 se vrací jako restomod. 513 koní na zadní kola posílá manuál

Zabývá se ale také stavbou elektrických Porsche 911, konkrétně generace 964. Nyní nám představuje nejnovější kousek Signature Wide Body. Ten začal svůj život jako obyčejné Porsche 964 v dobrém stavu. Poté bylo pečlivě rozebráno až na úplné základy a začalo se pracovat na zcela novém pohonném ústrojí, karoserii a interiéru.

Většina dílů karoserie je vyrobena z karbonu. Třeba dveře jsou pak ale ještě dodatečně vyztužené ocelí pro větší ochranu posádky při bočním nárazu. Jakožto vrcholný model této mladé firmy má tento kousek elektromotor o výkonu 500 koní. Stejným číslem se pak může pochlubit i maximum točivého momentu.

Opel Manta GSe Elektromod oficiálně: Je to elektromobil s manuálem a švihadly!

Opel Manta GSe Elektromod oficiálně: Je to elektromobil s manuálem a švihadly!

Výsledek se může pochlubit akcelerací z 0 na 100 km/h z méně než čtyři sekundy. Díky baterii o kapacitě 53 kWh je vůz schopen dojet na jedno nabití 242 kilometrů. Baterie podporuje rychlé nabíjení, takže na nabíječce byste s autem neměli být déle než hodinu. U této verze se pak při ladění podvozku hledělo spíše na ostrou jízdu a problém prý nebude ani na okruhu.

Do bližších technických detailů Everrati bohužel nezachází. Verze Signature začíná na částce 250.000 liber, tedy v přepočtu 7.405.000 Kč. Slabší verze s výkonem 450 koní je o 50.000 liber levnější.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 9 příspěvků
TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

15.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků