Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz

21 komentářů

Pi
2. ledna • 9:37

Kebab a spol zapálili ve Francii na Silvestra 1035 nejlepších aut:,
http://www.fdesouche.com/929137-insecurite-bilan-d... ...

Peter
2. ledna • 21:17

Nějak jsem v tom článku nenašel zmínku o těch"kebabech". A zapalování aut je " francouzským národním sportem" už asi 50 let! Tím se nikoho nezastávám! Pouze konstatuji.

Josef
1. ledna • 17:37

Mému pohledu/názoru se nejvíce blíží názor/příspěvek Jan Mičky. Asi bych doplnil nebo vyměnil to BMW za MB S nebo E. To je ale jen z důvodu mých jiných priorit a ne auta jako takového (zmíněné BMW je opravdu povedené "autíčko"...).
Potom mne "zaujal" kromě "typických" zdejších "diskutérů" "názor" qwertz. Myslím si, že jde v jeho případě o novoroční žert, protože podle jeho příspěvků v jiných diskusí na Autorevue to nevypadá, že by byl vyloženě hloupý. Stačí se totiž podívat na nabídku trhu v USA a je vidět, jak vypadají a jak jsou vybaveny základní modely. Nic "horšího" než Accent jsem nenašel a stačí se podívat, jak vypadá reálná nabídka pro nejhchudšího a nejméně "náročného" amerického zákazníka:
https://www.hyundaiusa.com/...
https://www.hyundaiusa.com/accent/specifications.aspx...
Samozřejmě v případě Hyundai lze vidět nabídku i jiných modelů než Výše zmíněný Accent... Je zbytečné v tomto směru asi jakkoliv diskutovat a rozebírat holý fakt, že americký trh je odlišný od evropského, že americký zákazník má jiné požadavky/potřeby/priority než evropský zákazník. To, že motorista v USA najezdí autem ročně daleko více km (mil) než evropský motorista a může si dovolit utratit více peněz, to je asi zbytečné též rozebírat. Zejména pro toho, kdo v USA už byl a žil nějakou dobu, a proto nejlépe zná, jak to tam "chodí" a "názory" nějakého qwertz bere akorát se shovívavým úsměvem. Napadlo mne v této situaci opět připomenout slova našeho nedávno zemřelého herce Jana Třísky, který na otázku kolem aut řekl: "V USA jsou široké (a rovné...) silnice a jezdí se po nich velkými auty pomalu. V Česku jsou úzké silnice (křivé a rozbité..) a jezdí se po nich malými auty rychle.
Ještě bych připomenul nezpochybnitelný fakt, že díky globalizaci se rozdíly mezi značkami a jejich jednotlivými srovnatelnými modely stále snižují, a proto jakékoli "ohrnování" nosu nad "korejskými" auty je poněkud úsměvné. Možná je vhodné připomenout, že i velmi "opomíjená" Čína překvapila odbornou veřejnost na posledním autosalonu ve Frankfurtu...
To, že se korejské KIA povedl Stinger, to uznává hodně lidí, kteří tomu opravdu rozumí. Otázkou ale je, do jaké míry je Stinger korejské auto, když byl vyvinut a testován v Evropě evropskými experty a jeh vyráběn s použitím "globálních" dílů na "globálních" strojích v "globálních" továrnách s použitím "globálních" materiálů.Na závěr mého příspěvku přeji v novém roce všem hodně šťastných km bez nehod a závad v autech, které dělají svým majitelům jen radost. Zkrátka - spokojené každodenní používání auta při práci, rekreaci a zábavě (platí to pro ty, pro které není auto jen prostředek k přesunu z místa A na místo B).
:-)

mpolan
2. ledna • 8:18

No vidíš... a stejně tak se můžeš ptát, jestli je Škoda české auto, když je vyvinuté německým koncernem, s německými motory, čínskými procesory a globálními komponenty. Vlastně to samé můžeme říci i o samotném Volkswagenu, který by se bez těch globálních součástek taky neobešel. Totéž i německé prémiové modly, které každý bere jako vrchol evropské automobilové produkce. Co je na nich německého, kromě sídla firmy? Ani ta ocel ne...
Stinger je korejský tak moc, jak jen to jde. Myšlenka, duch auta, to je korejský přístup k myšlení.

Josef
2. ledna • 18:54

Ano, já to tak vidím a irituje mne fanatismus některých "škodovkářů", kteří o produktech značky Škoda hovoří jako o českém produktu a současně se přitom "čertí" nad produkty "korejského" nošovického Hyundaie.
Co se týče té "myšlenky", "ducha" auta a "přístupu k myšlení", tak to jsou právě ty parametry, které ovlivňují "originalitu" auta. Pokud se jedná o samostatnou nezávislou značku, která není svázána koncernovou strategií, značku, která vyvíjí daný typ vozu od začátku do konce bez diktátu parametrů koncernové "stavebnice", tak výsledek "snažení" značky a určitou výjimečnost tohoto "snažení" určitě poměrně snadno pozná každý, kdo fandí autům a rozumí jim a pro které není auto pouhým přemísťovadlem z místa A do místa B. Je ale snad zbytečné připomínat, že se u takových aut projeví "jiná" cena a "jiné" provozní náklady...
Já považuji za dobré auto každé auto, které splňuje požadavky svého majitele (vyhovuje jeho potřebám, představám, ceně, provozním nákladům, "originalitě", neokoukanosti, tělesným proporcím,....atd.). A je úplně jedno o jakou značku se jedná. Někomu vyhovuje malé auto značky Škoda, někdo jiný volí Mini, další zase MB E nebo S, no a někdo zase Jaguara nebo dokonce RR. Proč ale stále vést nekonečné diskuse? Ať si každý koupí, co se mu líbí. A na druhou stranu, proč by měl "vyhazovat" peníze za třeba zrovna toho dikutovaného Stingera, když ho řízení auta nebaví a auto je pro něho nutné zlo pro dojíždění do práce a přemísťování z místa A do místa B? A je též snad zbytečně připomínat, že se člověk má chovat k autu slušně a přiměřeně k jeho vlastnostem a parametrům/konstrukci. Když si někdo koupí 3 válcovou nejslabší Fabii, tak přece s ní nebude jezdit po dálnicích s "plynem" na podlaze a stejně tak, když někdo potřebuje často převážet pytle brambor, tak si na takový způsob používání koupí něco jiného než malého kombíka. Nebo pokud někdo tráví víkendy ostrým/rychlým projížděním okresních děravých silnic x-té kategorie a koupí si na to místo soutěžáka "konfekci" zmíněné Fabie, tak takové auto po 100 tisící km určitě nebude v dobrém stavu. Spolehlivost a životnost vozu se odvíjí od způsobu používání daného modelu auta a řada zdejších "odborných" diskutérů to jaksi opomíjí a posuzují značky a typy aut způsobem, jako by všichni řidiči/majitelé bylo dokonalí a naprosto vzorně dodržovali všechny psaná a nepsaná pravidla pro přiměřeně "citlivé" zacházení s autem a respektovali konstrukční omezení (kategorii auta) a za problémy může jen konkrétní značka/výrobce. Jsou jedinci, kteří zničí i pověstné betonové schody a též nejsou úplnou výjimkou přerostlí puberťáci, kteří řádí s "miláčkem" svého otce v jeho nepřítomnosti způsobem hodně vzdáleným i od těch nejdivočejších jeho představ. A potom se otec diví, že to auto se jaksi "sere", i když má málo najeto. V takovém případě je určitě jedno, o jakou značku auta se jedná.

banat
1. ledna • 11:17

za mně honda civic a protože nejsem bychař, tak jsem si ji rovnou koupil:-D

Dix_
1. ledna • 9:58

Za mě nejlepší co jsem minulý rok vyzkoušel,tak BMW 5 a RR Velar.

Jan
1. ledna • 9:29

:-Teno pořad není ani tak o autech, spíš reklama na hadry!!!:

Jirka
1. ledna • 9:05

Prémiová Kia? Chachachachachááá

Jan
1. ledna • 10:28
Bubaak
1. ledna • 9:20

Však on tě ten hůmor přejde, sice ne možná se stingrem, ale přejde. Pamatuji si, že ještě nedávno bych si o hnjdej/kia/deawoo neopřel ani popelnici. Dnes bych si jednu z těch tři pleček koupil raději jak Fiata, peugeota, opela.. no fuj hnus pomyslet co jsem to vyblil právě do klávesnice.
Ale když si někdo vzpomene pár let dozadu, japonci začínali stejně, američani se za břicho popadali a angláni se nissanu vysmívali ještě v 90. letech, kdy už rover byl převlečenej japonec.

tom
1. ledna • 11:50

Jenže to nedávno je 20 let, coz neni vubec malo, hlavne pri stále se zrychlujicim vyvoji a vypocetnim výkonu.

qwertz
1. ledna • 10:02

Tak američany nemůžete v evropě brát vážně, protože pro ně je standard jezdit v popelnici v holobytu s velkým motorem. Jejich produkce je v Evropě naprosto neprodejná a automobilky, které tady chtějí masově prodávat, musí předělat interiér (zeptejte se ve Fordu).
Když se dneska zeptáte Amíka, co si myslí o škodovce, splete si ji s BMW nebo Mercedesem, případně ji zařadí do této kategorie. Pro Evropana naprosto nepochopitelná věc, neboť je to úplně jiná kategorie, jenže v porovnání s těmi americkými pekáči, to jako prémiovka fakt vypadá. Takže měřítkem kvality asijské produkce je prorazit v Evropě, ne v USA.

pacho
1. ledna • 14:08

riadny "žvást" panebože, vysvetli mi, ako môže američan porovnávať škodovku s americkými autami, keď škodovka sa do ameriky vyvážala naposledy hádam za socializmu?.

qwertz
1. ledna • 15:05

že by to bylo poté, co se svezl v superbu v evropě?Ale chápu, že to je nad vaše intelektuální možnosti představit si, že by mohl američan přijet do evropy....:-D

Aladin
1. ledna • 11:53

Ale...svez se po US silnicích nějakou původní značkou a změníš názor. Zjistíš, že popelnice jsou to naše. Třeba takový Ford Taurus a Flex, to je pohodlíčko samo o sobě. A výbava též. A populární japonce lze vlastně též považovat za místní nabídku, protože ty vozy jsou dělány přímo pro místní trh. Honda Accord, Odysey...to jsou popelnice bez výbavy?Pro Evropské silnice je problém, že dané vozy jsou velké, těžké a při našem rytmu jízdy i papkají. Ale to neznamená, že jsou špatné. Lámat km po US cestách bych fakt ve Škodovce a např. ani Hyundai řady I nechtěl a to jsem spokojený Škodovák. Je pravda, že tam absultní Olymp v očích zákazníka je Mercedes, Lexus, Range Rover, ale to jsou jiné cenové kategorie.

qwertz
1. ledna • 12:23

Skutečně? A proto se evropská auta na US trhu vesele prodávají (BMW, MB, Audi, VW) a amíci je považují za prémiovku, zatím co US auta jsou v evropě neprodejná? Prakticky jakýkoliv pokud prodávat v evropě americké auto skončil neúspěchem, jediný Ford se vymyká, ale ten vyvíjí a vyrábí v Evropě s ohledem na místní požadavky.Lámat km pro US cestách byste sice nechtěl, ale spousta amíků jezdí v nějakých japoncích nebo korejcích s 1.6 atmo motorem a interiérem z tvrdých plastů a vůbec jim to nevadí. Proti tomu je koncern s 2.0TSI motorem úplný luxus. Spolehlivost amerických aut je pak daleko za asií i evropou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
5. ledna • 7:22

Opravdu si myslis, ze Americani berou evropska auta jako premiovku? Nebo je to spis, druhe a treti auto do rodiny.? Vymenit prostor a poradny motor za hromadu marketingovych kecu a trosku pozlatka, muze jedine dost slaboduchy jedinec. Cemu Americani jeste trochu veri je kvalita, ale tu hledaji u Japoncu ;-).

Joe Doe
1. ledna • 20:33

Volkswagen v roku 2016 predal v USA cca 323 tisic aut, oproti rekordnemu 2012 sa dramaticky prepadol (438 tisic). Trhovy podiel VW v USA bol v roku 2016 1.83%.Toyota v roku 2016 predala v USA 2.1 miliona aut. Trhovy podiel ma 12%.

Smith
2. ledna • 19:39

A například Hyundai v tomtéž roce prodal v USA 768 000 aut s 4,4% podílem trhu, tzn. víc jak dvojnásobek oproti VW. A pak tu někdo bude tvrdit něco o lepším VW, natož o škodovce oproti Hyundai :-D:-D:-D.

Aladin
1. ledna • 12:51

Fakt ne, konkrétně v Californii není VW a Audi skoro vůbec. Bmw možná v San Franciscu, kde mají problém s parkováním a 3er je dostatečně malé. S tou neprodejností jsem to vysvětlil v prvním příspěvku, zkrátka jsou na jejich cesty. 2.0tsi, tfsi, je motor pro vozy zhruba 0.8-2.0mil kč. Ve vyšší střední třídě mají Amíci stále V6 mezi 3-4l obsahu. I ten blbý Focus začíná na 2.0. 1.6 atmo odpovídá v našich odmínkách atmo R3 1.0. Závěrem říkám, jejich vozy nejsou vůbec špatné, ale jsou pro jejich cesty. Stejně tak Kei cars jsou pro jiné cesty, rančeři v J Americe si asi pořídí Land Cruisera a ne Mercedesa, apod...

Doporučujeme

Články odjinud