Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz

Jirka  |  01. 01. 2018 09:05  |  [46.135.77.xxx]

Prémiová Kia? Chachachachachááá

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  01. 01. 2018 09:20  |  [90.182.97.xxx]

Však on tě ten hůmor přejde, sice ne možná se stingrem, ale přejde. Pamatuji si, že ještě nedávno bych si o hnjdej/kia/deawoo neopřel ani popelnici. Dnes bych si jednu z těch tři pleček koupil raději jak Fiata, peugeota, opela.. no fuj hnus pomyslet co jsem to vyblil právě do klávesnice.
Ale když si někdo vzpomene pár let dozadu, japonci začínali stejně, američani se za břicho popadali a angláni se nissanu vysmívali ještě v 90. letech, kdy už rover byl převlečenej japonec.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 01. 2018 10:02  |  [89.102.106.xxx]

Tak američany nemůžete v evropě brát vážně, protože pro ně je standard jezdit v popelnici v holobytu s velkým motorem. Jejich produkce je v Evropě naprosto neprodejná a automobilky, které tady chtějí masově prodávat, musí předělat interiér (zeptejte se ve Fordu).
Když se dneska zeptáte Amíka, co si myslí o škodovce, splete si ji s BMW nebo Mercedesem, případně ji zařadí do této kategorie. Pro Evropana naprosto nepochopitelná věc, neboť je to úplně jiná kategorie, jenže v porovnání s těmi americkými pekáči, to jako prémiovka fakt vypadá. Takže měřítkem kvality asijské produkce je prorazit v Evropě, ne v USA.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 01. 2018 11:53  |  [94.230.144.xxx]

Ale...svez se po US silnicích nějakou původní značkou a změníš názor. Zjistíš, že popelnice jsou to naše. Třeba takový Ford Taurus a Flex, to je pohodlíčko samo o sobě. A výbava též. A populární japonce lze vlastně též považovat za místní nabídku, protože ty vozy jsou dělány přímo pro místní trh. Honda Accord, Odysey...to jsou popelnice bez výbavy?

Pro Evropské silnice je problém, že dané vozy jsou velké, těžké a při našem rytmu jízdy i papkají. Ale to neznamená, že jsou špatné. Lámat km po US cestách bych fakt ve Škodovce a např. ani Hyundai řady I nechtěl a to jsem spokojený Škodovák. Je pravda, že tam absultní Olymp v očích zákazníka je Mercedes, Lexus, Range Rover, ale to jsou jiné cenové kategorie.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 01. 2018 12:23  |  [89.102.106.xxx]

Skutečně? A proto se evropská auta na US trhu vesele prodávají (BMW, MB, Audi, VW) a amíci je považují za prémiovku, zatím co US auta jsou v evropě neprodejná? Prakticky jakýkoliv pokud prodávat v evropě americké auto skončil neúspěchem, jediný Ford se vymyká, ale ten vyvíjí a vyrábí v Evropě s ohledem na místní požadavky.

Lámat km pro US cestách byste sice nechtěl, ale spousta amíků jezdí v nějakých japoncích nebo korejcích s 1.6 atmo motorem a interiérem z tvrdých plastů a vůbec jim to nevadí. Proti tomu je koncern s 2.0TSI motorem úplný luxus. Spolehlivost amerických aut je pak daleko za asií i evropou.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 01. 2018 12:51  |  [94.230.144.xxx]

Fakt ne, konkrétně v Californii není VW a Audi skoro vůbec. Bmw možná v San Franciscu, kde mají problém s parkováním a 3er je dostatečně malé. S tou neprodejností jsem to vysvětlil v prvním příspěvku, zkrátka jsou na jejich cesty. 2.0tsi, tfsi, je motor pro vozy zhruba 0.8-2.0mil kč. Ve vyšší střední třídě mají Amíci stále V6 mezi 3-4l obsahu. I ten blbý Focus začíná na 2.0. 1.6 atmo odpovídá v našich odmínkách atmo R3 1.0. Závěrem říkám, jejich vozy nejsou vůbec špatné, ale jsou pro jejich cesty. Stejně tak Kei cars jsou pro jiné cesty, rančeři v J Americe si asi pořídí Land Cruisera a ne Mercedesa, apod...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 01. 2018 20:33  |  [78.45.44.xxx]

Volkswagen v roku 2016 predal v USA cca 323 tisic aut, oproti rekordnemu 2012 sa dramaticky prepadol (438 tisic). Trhovy podiel VW v USA bol v roku 2016 1.83%.

Toyota v roku 2016 predala v USA 2.1 miliona aut. Trhovy podiel ma 12%.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  02. 01. 2018 19:39  |  [77.111.246.xxx]

A například Hyundai v tomtéž roce prodal v USA 768 000 aut s 4,4% podílem trhu, tzn. víc jak dvojnásobek oproti VW. A pak tu někdo bude tvrdit něco o lepším VW, natož o škodovce oproti Hyundai .

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:22  |  [85.92.51.xxx]

Opravdu si myslis, ze Americani berou evropska auta jako premiovku? Nebo je to spis, druhe a treti auto do rodiny.? Vymenit prostor a poradny motor za hromadu marketingovych kecu a trosku pozlatka, muze jedine dost slaboduchy jedinec. Cemu Americani jeste trochu veri je kvalita, ale tu hledaji u Japoncu .

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 01. 2018 14:08  |  [188.123.100.xxx]

riadny "žvást" panebože, vysvetli mi, ako môže američan porovnávať škodovku s americkými autami, keď škodovka sa do ameriky vyvážala naposledy hádam za socializmu?.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 01. 2018 15:05  |  [89.102.106.xxx]

že by to bylo poté, co se svezl v superbu v evropě?

Ale chápu, že to je nad vaše intelektuální možnosti představit si, že by mohl američan přijet do evropy....

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 01. 2018 11:50  |  [89.24.33.xxx]

Jenže to nedávno je 20 let, coz neni vubec malo, hlavne pri stále se zrychlujicim vyvoji a vypocetnim výkonu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 01. 2018 10:28  |  [85.163.10.xxx]

Kde je Alpine A110?
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 01. 2018 09:29  |  [37.221.242.xxx]

:-Teno pořad není ani tak o autech, spíš reklama na hadry!!!:

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 01. 2018 09:58

Za mě nejlepší co jsem minulý rok vyzkoušel,tak BMW 5 a RR Velar.

Odpovědět  |   | 
banat  |  01. 01. 2018 11:17  |  [90.177.214.xxx]

za mně honda civic a protože nejsem bychař, tak jsem si ji rovnou koupil

Odpovědět  |   | 
Josef  |  01. 01. 2018 17:37  |  [94.113.114.xxx]

Mému pohledu/názoru se nejvíce blíží názor/příspěvek Jan Mičky. Asi bych doplnil nebo vyměnil to BMW za MB S nebo E. To je ale jen z důvodu mých jiných priorit a ne auta jako takového (zmíněné BMW je opravdu povedené "autíčko"...).
Potom mne "zaujal" kromě "typických" zdejších "diskutérů" "názor" qwertz. Myslím si, že jde v jeho případě o novoroční žert, protože podle jeho příspěvků v jiných diskusí na Autorevue to nevypadá, že by byl vyloženě hloupý. Stačí se totiž podívat na nabídku trhu v USA a je vidět, jak vypadají a jak jsou vybaveny základní modely. Nic "horšího" než Accent jsem nenašel a stačí se podívat, jak vypadá reálná nabídka pro nejhchudšího a nejméně "náročného" amerického zákazníka:
https://www.hyundaiusa.com/...
https://www.hyundaiusa.com/accent/specifications.aspx...
Samozřejmě v případě Hyundai lze vidět nabídku i jiných modelů než Výše zmíněný Accent... Je zbytečné v tomto směru asi jakkoliv diskutovat a rozebírat holý fakt, že americký trh je odlišný od evropského, že americký zákazník má jiné požadavky/potřeby/priority než evropský zákazník. To, že motorista v USA najezdí autem ročně daleko více km (mil) než evropský motorista a může si dovolit utratit více peněz, to je asi zbytečné též rozebírat. Zejména pro toho, kdo v USA už byl a žil nějakou dobu, a proto nejlépe zná, jak to tam "chodí" a "názory" nějakého qwertz bere akorát se shovívavým úsměvem. Napadlo mne v této situaci opět připomenout slova našeho nedávno zemřelého herce Jana Třísky, který na otázku kolem aut řekl: "V USA jsou široké (a rovné...) silnice a jezdí se po nich velkými auty pomalu. V Česku jsou úzké silnice (křivé a rozbité..) a jezdí se po nich malými auty rychle.
Ještě bych připomenul nezpochybnitelný fakt, že díky globalizaci se rozdíly mezi značkami a jejich jednotlivými srovnatelnými modely stále snižují, a proto jakékoli "ohrnování" nosu nad "korejskými" auty je poněkud úsměvné. Možná je vhodné připomenout, že i velmi "opomíjená" Čína překvapila odbornou veřejnost na posledním autosalonu ve Frankfurtu...
To, že se korejské KIA povedl Stinger, to uznává hodně lidí, kteří tomu opravdu rozumí. Otázkou ale je, do jaké míry je Stinger korejské auto, když byl vyvinut a testován v Evropě evropskými experty a jeh vyráběn s použitím "globálních" dílů na "globálních" strojích v "globálních" továrnách s použitím "globálních" materiálů.

Na závěr mého příspěvku přeji v novém roce všem hodně šťastných km bez nehod a závad v autech, které dělají svým majitelům jen radost. Zkrátka - spokojené každodenní používání auta při práci, rekreaci a zábavě (platí to pro ty, pro které není auto jen prostředek k přesunu z místa A na místo B).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 01. 2018 08:18

No vidíš... a stejně tak se můžeš ptát, jestli je Škoda české auto, když je vyvinuté německým koncernem, s německými motory, čínskými procesory a globálními komponenty. Vlastně to samé můžeme říci i o samotném Volkswagenu, který by se bez těch globálních součástek taky neobešel. Totéž i německé prémiové modly, které každý bere jako vrchol evropské automobilové produkce. Co je na nich německého, kromě sídla firmy? Ani ta ocel ne...
Stinger je korejský tak moc, jak jen to jde. Myšlenka, duch auta, to je korejský přístup k myšlení.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  02. 01. 2018 18:54  |  [94.113.114.xxx]

Ano, já to tak vidím a irituje mne fanatismus některých "škodovkářů", kteří o produktech značky Škoda hovoří jako o českém produktu a současně se přitom "čertí" nad produkty "korejského" nošovického Hyundaie.
Co se týče té "myšlenky", "ducha" auta a "přístupu k myšlení", tak to jsou právě ty parametry, které ovlivňují "originalitu" auta. Pokud se jedná o samostatnou nezávislou značku, která není svázána koncernovou strategií, značku, která vyvíjí daný typ vozu od začátku do konce bez diktátu parametrů koncernové "stavebnice", tak výsledek "snažení" značky a určitou výjimečnost tohoto "snažení" určitě poměrně snadno pozná každý, kdo fandí autům a rozumí jim a pro které není auto pouhým přemísťovadlem z místa A do místa B. Je ale snad zbytečné připomínat, že se u takových aut projeví "jiná" cena a "jiné" provozní náklady...
Já považuji za dobré auto každé auto, které splňuje požadavky svého majitele (vyhovuje jeho potřebám, představám, ceně, provozním nákladům, "originalitě", neokoukanosti, tělesným proporcím,....atd.). A je úplně jedno o jakou značku se jedná. Někomu vyhovuje malé auto značky Škoda, někdo jiný volí Mini, další zase MB E nebo S, no a někdo zase Jaguara nebo dokonce RR. Proč ale stále vést nekonečné diskuse? Ať si každý koupí, co se mu líbí. A na druhou stranu, proč by měl "vyhazovat" peníze za třeba zrovna toho dikutovaného Stingera, když ho řízení auta nebaví a auto je pro něho nutné zlo pro dojíždění do práce a přemísťování z místa A do místa B? A je též snad zbytečně připomínat, že se člověk má chovat k autu slušně a přiměřeně k jeho vlastnostem a parametrům/konstrukci. Když si někdo koupí 3 válcovou nejslabší Fabii, tak přece s ní nebude jezdit po dálnicích s "plynem" na podlaze a stejně tak, když někdo potřebuje často převážet pytle brambor, tak si na takový způsob používání koupí něco jiného než malého kombíka. Nebo pokud někdo tráví víkendy ostrým/rychlým projížděním okresních děravých silnic x-té kategorie a koupí si na to místo soutěžáka "konfekci" zmíněné Fabie, tak takové auto po 100 tisící km určitě nebude v dobrém stavu. Spolehlivost a životnost vozu se odvíjí od způsobu používání daného modelu auta a řada zdejších "odborných" diskutérů to jaksi opomíjí a posuzují značky a typy aut způsobem, jako by všichni řidiči/majitelé bylo dokonalí a naprosto vzorně dodržovali všechny psaná a nepsaná pravidla pro přiměřeně "citlivé" zacházení s autem a respektovali konstrukční omezení (kategorii auta) a za problémy může jen konkrétní značka/výrobce. Jsou jedinci, kteří zničí i pověstné betonové schody a též nejsou úplnou výjimkou přerostlí puberťáci, kteří řádí s "miláčkem" svého otce v jeho nepřítomnosti způsobem hodně vzdáleným i od těch nejdivočejších jeho představ. A potom se otec diví, že to auto se jaksi "sere", i když má málo najeto. V takovém případě je určitě jedno, o jakou značku auta se jedná.

Odpovědět  |   | 
Pi  |  02. 01. 2018 09:37  |  [23.235.227.xxx]

Kebab a spol zapálili ve Francii na Silvestra 1035 nejlepších aut:,
http://www.fdesouche.com/929137-insecurite-bilan-d... ...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 01. 2018 21:17  |  [89.24.147.xxx]

Nějak jsem v tom článku nenašel zmínku o těch"kebabech". A zapalování aut je " francouzským národním sportem" už asi 50 let! Tím se nikoho nezastávám! Pouze konstatuji.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 104 N/A
Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Šk…

Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!

26.  3.  2018 | | 92 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hyperauto světa. Čekali jste více?

Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hypera…

Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?

16.  4.  2018 | | 18 N/A
Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Porsche Cayman GT4 Clubsport

Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Po…

Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.

26.  3.  2018 | | 7 N/A