Toto jsou motory pro nové BMW 3: Šestiválec s manuálem už nekoupíte

Sir CHerokee  |  13. 02. 2018 12:00

To je smutné.

Odpovědět  |   | 
Jestirka Napirka  |  13. 02. 2018 12:39

A co jineho jsi u konfekce cekal? Pro BMW je dulezitejsi, jak se ta jejich auta prodavaji, nez jak jezdi a zda z nich ma par tradicionalistu radost. To je to "zamereni se na zakaznika a porozumeni jeho potrebam". Pokud temer polovinu ze zakazniku delaji maminy, delaji se holt auta pro ne. Ano je to smutne, lec tak to je.

Odpovědět  |   | 
kukikokakyke  |  13. 02. 2018 22:28

já už si nedokázal klacek na kvrdlaninu představit naposledy tak v roce 2002, že to někoho baví se šmrdlat pořád, nechápu :)

Odpovědět  |   | 
nathan  |  13. 02. 2018 12:38

Koupit si manuál do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus.

Odpovědět  |   | 
Ucpany Respirator  |  13. 02. 2018 12:40

Koupit si auto do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus.

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  13. 02. 2018 13:20

V Praze je takových masochistů mnoho. A nejraději jezdí ve špičce. A s mobilem v ruce.

Odpovědět  |   | 
 |  13. 02. 2018 13:25

Svata pravda

Odpovědět  |   | 
runner42  |  13. 02. 2018 15:03

Mě kolony nevadí ani mě nestresují.
Než vyrazím do práce, u snídaně mrknu na maily, pak vyrazím, postavím se do pražských kolon, zapnu adaptivní tempomat s udržováním v pruhu a začnu řešit jednotlivé telefonáty a telekonference. Hodinu popojíždění využiju dokonale, zjistím stavy projektů, rozdám úkoly, celé v prostředí kde je teplo, klid, komfortní sedačky, příjemná tichá hudba, horký čaj...
Prostě pohoda. Fatálním zpožděním se vyhnu díky navigaci s dopravními informacemi, v Praze to funguje už velmi slušně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 02. 2018 15:07

A co tu hodinu popojizdeni vypousti tve auto do ovzdusi? Jako je to asi nakonec jedno, protoze pomreme na X dalsich pricin. A dokud se hromadna doprava a mestsky urbanismus nezacnou resit koncepcne, da spousta lidi prednost zacpe v pohodli sveho plechace. Akorat nasich decek je mi lito.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  13. 02. 2018 16:09

Zplodiny ze spalování paliva. Proč se ptáš?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 02. 2018 13:33

S malyma detma i v Praze auto vicemene nutnost resp neskutecne pomuze nicmene rozumim. Taxi muj problem neresi a pripadne sdileni s ohledem na to, jaci jsou Cesi smudlove (slusne receno), zatim nepripada v uvahu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:29

No vidite. Ked som isiel do prvej, nacas sme sa prestahovali do Petrzalky a akurat do toho najvacsieho tlaku na vystavbu. Lendskejp (v dnesnom nuspiku) a situejsn (takisto), vyzerali nasledovne: a/ jeden rozostavany ohromy panelak (ktory dokoncovali a my sme uz byvali). b/ luzny les naokolo (a ze je to skoda, to co z toho dnes narobili by bolo na gulu medzi oci) c/ Vacsie potraviny tak asi kilometer od domu d/ zastavka jedineho autobusu podobne ako horeuvedeny bod e/ najblizsia ZDS odhadom bud hodina autobusom alebo podobne po svojich Ako decka sme sa hravali bezne na stavbe, co zrejme dnesna xbox a anatomicka sedacka-overweight liahen akosi nedava. Preco to vtedy problem nebol a teraz je? Ja sa len pytam. Seriozne - a modrohneda fasouderka nech si da pohov. Co sa zmenilo (na nas, ludoch)?

Odpovědět  |   | 
anonym  |  14. 02. 2018 01:24

Seriozne - co je modrohneda fasouderka?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 02. 2018 20:12

Zapni radio a nalad si vecerne spravy. Budes mat toho tam tolko ze Goebbels sa musi radostou v hrobe vrtiet ako v mixeri. Ak nestaci, nadi si ktorykolvek clanok oslavujuci eurobrusel.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 02. 2018 09:23

A jeste drive se obesli bez teple vody, elektriny, penicilinu...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 02. 2018 20:15

Mozeme ist dalej do minulosti, ako asi naznacujete - nemam s tym problem > ktore milenium Vas zaujima?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:18

BMW M si kupujes do mesta? No, dajme tomu...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:17

Na 'puristickej' verzii nie je nic ine, len ze je to BMW. Ten zvysok nech si strcia do prdele. Slusne.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 02. 2018 21:10

Po praze automat chápu....ale jinak je automat na prd....nuda.

Odpovědět  |   | 
Prasopes  |  13. 02. 2018 22:08

Před měsícem jsem koupil 340i s manuálem a říkal jsem si, jestli jsem neměl počkat na novou verzi. No, ještě že jsem nezaváhal, poslední závan starých dobrých časů... Tak se u mě nakonec asi docela ohřeje, možná budem mít časem i větší cenu, než za kolik jsem jí koupil

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  14. 02. 2018 07:18

To rozhodně mít nebude, nevěřím, že ji nebudeš jednou prodávat brutálně pod cenou právě kvůli tomu manuálu kterej tou dobou už definitivně nikdo chtít nebude. V každým bazaru je takovýhle auto totální ležák hluboko pod cenou prodávanej už dneska.

Odpovědět  |   | 
Prasopes  |  14. 02. 2018 10:21

Uvidíme. Nevěřím tomu, že sportovní auto bude někdy ležák kvůli manuálu, není to rodinný kombík.

Odpovědět  |   | 
Más  |  14. 02. 2018 21:31

Zajimave, ze takove auto v zadnem bazaru neni(6M+rwd): bud si ho nikdo nekoupil, nebo ho nikdo neprodava.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  14. 02. 2018 17:45

A jak jsi s ní spokojený? Já ji mám objednanou a přijde mi na jaře.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  14. 02. 2018 08:28

Doufám, že se už do toho auta bude dát aspoň nastoupit. Stávající verze má tak úzký dveře, že se vždycky klepnu do hlavy a odřu zádama B sloupek. Upozorňuju škarohlídy že jsem 184/77.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  16. 02. 2018 22:34

BMW bez pohonu zadních kol? Kam ten svět spěje???

Každopádně za manuál dávat peníze? A startovací klika či ruční sytič, to by nebylo?:)

Třeba za tuto provokaci nedostanu BAN, ale nad posedlostí řadit v našich končinách se musím smát.:)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 02. 2018 10:19

U většiny aut je automat lepší volba.
U menšiny aut je manuál lepší volba - možnost odpojit motor od převodového ústrojí vypnutím spojky, aby motor nepůsobil nežádoucím brzdným efektem (který je u velkých objemů a většího počtu válců velmi výrazný), může být velmi žádoucí vlastnost.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  18. 02. 2018 18:15

Kde začíná větší objem a počet válců? Já mám subarácký 3.0 H6 a jak automat řadí, brzdný účinek motoru je při "plachtění" bez plynu minimální, jak to automat odkvaltuje. A nástupní model, co má 3.6 litr se dělá už jen s automatem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord