Toto jsou motory pro nové BMW 3: Šestiválec s manuálem už nekoupíte

28 komentářů

Honzafi
16. února • 22:34

BMW bez pohonu zadních kol? Kam ten svět spěje???Každopádně za manuál dávat peníze? A startovací klika či ruční sytič, to by nebylo?:) Třeba za tuto provokaci nedostanu BAN, ale nad posedlostí řadit v našich končinách se musím smát.:)

runner42
17. února • 10:19

U většiny aut je automat lepší volba.
U menšiny aut je manuál lepší volba - možnost odpojit motor od převodového ústrojí vypnutím spojky, aby motor nepůsobil nežádoucím brzdným efektem (který je u velkých objemů a většího počtu válců velmi výrazný), může být velmi žádoucí vlastnost.

Honzafi
18. února • 18:15

Kde začíná větší objem a počet válců? Já mám subarácký 3.0 H6 a jak automat řadí, brzdný účinek motoru je při "plachtění" bez plynu minimální, jak to automat odkvaltuje. A nástupní model, co má 3.6 litr se dělá už jen s automatem.

Pantani
14. února • 8:28

Doufám, že se už do toho auta bude dát aspoň nastoupit. Stávající verze má tak úzký dveře, že se vždycky klepnu do hlavy a odřu zádama B sloupek. Upozorňuju škarohlídy že jsem 184/77.

Prasopes
13. února • 22:08

Před měsícem jsem koupil 340i s manuálem a říkal jsem si, jestli jsem neměl počkat na novou verzi. No, ještě že jsem nezaváhal, poslední závan starých dobrých časů... Tak se u mě nakonec asi docela ohřeje, možná budem mít časem i větší cenu, než za kolik jsem jí koupil:-D

Kamil
14. února • 17:45

A jak jsi s ní spokojený? Já ji mám objednanou a přijde mi na jaře.

Pantani
14. února • 7:18

To rozhodně mít nebude, nevěřím, že ji nebudeš jednou prodávat brutálně pod cenou právě kvůli tomu manuálu kterej tou dobou už definitivně nikdo chtít nebude. V každým bazaru je takovýhle auto totální ležák hluboko pod cenou prodávanej už dneska.

Más
14. února • 21:31

Zajimave, ze takove auto v zadnem bazaru neni(6M+rwd): bud si ho nikdo nekoupil, nebo ho nikdo neprodava.

Prasopes
14. února • 10:21

Uvidíme. Nevěřím tomu, že sportovní auto bude někdy ležák kvůli manuálu, není to rodinný kombík.

Daniel
13. února • 21:10

Po praze automat chápu....ale jinak je automat na prd....nuda.

Antiautomat
13. února • 18:17

Na 'puristickej' verzii nie je nic ine, len ze je to BMW.
Ten zvysok nech si strcia do prdele. Slusne.

nathan
13. února • 12:38

Koupit si manuál do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus.

Antiautomat
13. února • 18:18

BMW M si kupujes do mesta? No, dajme tomu... :-O

Ucpany Respirator
13. února • 12:40

Koupit si auto do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus. B-]

bzzz
13. února • 13:33

S malyma detma i v Praze auto vicemene nutnost resp neskutecne pomuze nicmene rozumim. Taxi muj problem neresi a pripadne sdileni s ohledem na to, jaci jsou Cesi smudlove (slusne receno), zatim nepripada v uvahu.

Antiautomat
13. února • 18:29

No vidite. Ked som isiel do prvej, nacas sme sa prestahovali do Petrzalky a akurat do toho najvacsieho tlaku na vystavbu.
Lendskejp (v dnesnom nuspiku) a situejsn (takisto), vyzerali nasledovne: a/ jeden rozostavany ohromy panelak (ktory dokoncovali a my sme uz byvali). b/ luzny les naokolo (a ze je to skoda, to co z toho dnes narobili by bolo na gulu medzi oci) c/ Vacsie potraviny tak asi kilometer od domu d/ zastavka jedineho autobusu podobne ako horeuvedeny bod e/ najblizsia ZDS odhadom bud hodina autobusom alebo podobne po svojich
Ako decka sme sa hravali bezne na stavbe, co zrejme dnesna xbox a anatomicka sedacka-overweight liahen akosi nedava.
Preco to vtedy problem nebol a teraz je? Ja sa len pytam. Seriozne - a modrohneda fasouderka nech si da pohov. Co sa zmenilo (na nas, ludoch)?

bzzz
14. února • 9:23

A jeste drive se obesli bez teple vody, elektriny, penicilinu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
14. února • 20:15

Mozeme ist dalej do minulosti, ako asi naznacujete - nemam s tym problem > ktore milenium Vas zaujima?

anonym
14. února • 1:24

Seriozne - co je modrohneda fasouderka?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
14. února • 20:12

Zapni radio a nalad si vecerne spravy. Budes mat toho tam tolko ze Goebbels sa musi radostou v hrobe vrtiet ako v mixeri.
Ak nestaci, nadi si ktorykolvek clanok oslavujuci eurobrusel.

Honza M.
13. února • 13:20

V Praze je takových masochistů mnoho. A nejraději jezdí ve špičce. A s mobilem v ruce.

runner42
13. února • 15:03

Mě kolony nevadí ani mě nestresují.
Než vyrazím do práce, u snídaně mrknu na maily, pak vyrazím, postavím se do pražských kolon, zapnu adaptivní tempomat s udržováním v pruhu a začnu řešit jednotlivé telefonáty a telekonference. Hodinu popojíždění využiju dokonale, zjistím stavy projektů, rozdám úkoly, celé v prostředí kde je teplo, klid, komfortní sedačky, příjemná tichá hudba, horký čaj...
Prostě pohoda. Fatálním zpožděním se vyhnu díky navigaci s dopravními informacemi, v Praze to funguje už velmi slušně.

bzzz
13. února • 15:07

A co tu hodinu popojizdeni vypousti tve auto do ovzdusi? Jako je to asi nakonec jedno, protoze pomreme na X dalsich pricin. A dokud se hromadna doprava a mestsky urbanismus nezacnou resit koncepcne, da spousta lidi prednost zacpe v pohodli sveho plechace. Akorat nasich decek je mi lito.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
13. února • 16:09

Zplodiny ze spalování paliva. Proč se ptáš?

13. února • 13:25

Svata pravda

Sir CHerokee
13. února • 12:00

To je smutné.

kukikokakyke
13. února • 22:28

já už si nedokázal klacek na kvrdlaninu představit naposledy tak v roce 2002, že to někoho baví se šmrdlat pořád, nechápu :)

Jestirka Napirka
13. února • 12:39

A co jineho jsi u konfekce cekal? Pro BMW je dulezitejsi, jak se ta jejich auta prodavaji, nez jak jezdi a zda z nich ma par tradicionalistu radost. To je to "zamereni se na zakaznika a porozumeni jeho potrebam". Pokud temer polovinu ze zakazniku delaji maminy, delaji se holt auta pro ne. Ano je to smutne, lec tak to je.

Doporučujeme

Články odjinud