BMW bez pohonu zadních kol? Kam ten svět spěje???Každopádně za manuál dávat peníze? A startovací klika či ruční sytič, to by nebylo?:) Třeba za tuto provokaci nedostanu BAN, ale nad posedlostí řadit v našich končinách se musím smát.:)
U většiny aut je automat lepší volba.U menšiny aut je manuál lepší volba - možnost odpojit motor od převodového ústrojí vypnutím spojky, aby motor nepůsobil nežádoucím brzdným efektem (který je u velkých objemů a většího počtu válců velmi výrazný), může být velmi žádoucí vlastnost.
Kde začíná větší objem a počet válců? Já mám subarácký 3.0 H6 a jak automat řadí, brzdný účinek motoru je při "plachtění" bez plynu minimální, jak to automat odkvaltuje. A nástupní model, co má 3.6 litr se dělá už jen s automatem.
Doufám, že se už do toho auta bude dát aspoň nastoupit. Stávající verze má tak úzký dveře, že se vždycky klepnu do hlavy a odřu zádama B sloupek. Upozorňuju škarohlídy že jsem 184/77.
Před měsícem jsem koupil 340i s manuálem a říkal jsem si, jestli jsem neměl počkat na novou verzi. No, ještě že jsem nezaváhal, poslední závan starých dobrých časů... Tak se u mě nakonec asi docela ohřeje, možná budem mít časem i větší cenu, než za kolik jsem jí koupil:-D
A jak jsi s ní spokojený? Já ji mám objednanou a přijde mi na jaře.
To rozhodně mít nebude, nevěřím, že ji nebudeš jednou prodávat brutálně pod cenou právě kvůli tomu manuálu kterej tou dobou už definitivně nikdo chtít nebude. V každým bazaru je takovýhle auto totální ležák hluboko pod cenou prodávanej už dneska.
Zajimave, ze takove auto v zadnem bazaru neni(6M+rwd): bud si ho nikdo nekoupil, nebo ho nikdo neprodava.
Uvidíme. Nevěřím tomu, že sportovní auto bude někdy ležák kvůli manuálu, není to rodinný kombík.
Po praze automat chápu....ale jinak je automat na prd....nuda.
Na 'puristickej' verzii nie je nic ine, len ze je to BMW.Ten zvysok nech si strcia do prdele. Slusne.
Koupit si manuál do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus.
BMW M si kupujes do mesta? No, dajme tomu... :-O
Koupit si auto do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus. B-]
S malyma detma i v Praze auto vicemene nutnost resp neskutecne pomuze nicmene rozumim. Taxi muj problem neresi a pripadne sdileni s ohledem na to, jaci jsou Cesi smudlove (slusne receno), zatim nepripada v uvahu.
No vidite. Ked som isiel do prvej, nacas sme sa prestahovali do Petrzalky a akurat do toho najvacsieho tlaku na vystavbu.Lendskejp (v dnesnom nuspiku) a situejsn (takisto), vyzerali nasledovne: a/ jeden rozostavany ohromy panelak (ktory dokoncovali a my sme uz byvali). b/ luzny les naokolo (a ze je to skoda, to co z toho dnes narobili by bolo na gulu medzi oci) c/ Vacsie potraviny tak asi kilometer od domu d/ zastavka jedineho autobusu podobne ako horeuvedeny bod e/ najblizsia ZDS odhadom bud hodina autobusom alebo podobne po svojichAko decka sme sa hravali bezne na stavbe, co zrejme dnesna xbox a anatomicka sedacka-overweight liahen akosi nedava. Preco to vtedy problem nebol a teraz je? Ja sa len pytam. Seriozne - a modrohneda fasouderka nech si da pohov. Co sa zmenilo (na nas, ludoch)?
A jeste drive se obesli bez teple vody, elektriny, penicilinu...
Mozeme ist dalej do minulosti, ako asi naznacujete - nemam s tym problem > ktore milenium Vas zaujima?
Seriozne - co je modrohneda fasouderka?
Zapni radio a nalad si vecerne spravy. Budes mat toho tam tolko ze Goebbels sa musi radostou v hrobe vrtiet ako v mixeri.Ak nestaci, nadi si ktorykolvek clanok oslavujuci eurobrusel.
V Praze je takových masochistů mnoho. A nejraději jezdí ve špičce. A s mobilem v ruce.
Mě kolony nevadí ani mě nestresují.Než vyrazím do práce, u snídaně mrknu na maily, pak vyrazím, postavím se do pražských kolon, zapnu adaptivní tempomat s udržováním v pruhu a začnu řešit jednotlivé telefonáty a telekonference. Hodinu popojíždění využiju dokonale, zjistím stavy projektů, rozdám úkoly, celé v prostředí kde je teplo, klid, komfortní sedačky, příjemná tichá hudba, horký čaj...Prostě pohoda. Fatálním zpožděním se vyhnu díky navigaci s dopravními informacemi, v Praze to funguje už velmi slušně.
A co tu hodinu popojizdeni vypousti tve auto do ovzdusi? Jako je to asi nakonec jedno, protoze pomreme na X dalsich pricin. A dokud se hromadna doprava a mestsky urbanismus nezacnou resit koncepcne, da spousta lidi prednost zacpe v pohodli sveho plechace. Akorat nasich decek je mi lito.
Zplodiny ze spalování paliva. Proč se ptáš?
Svata pravda
To je smutné.
já už si nedokázal klacek na kvrdlaninu představit naposledy tak v roce 2002, že to někoho baví se šmrdlat pořád, nechápu :)
A co jineho jsi u konfekce cekal? Pro BMW je dulezitejsi, jak se ta jejich auta prodavaji, nez jak jezdi a zda z nich ma par tradicionalistu radost. To je to "zamereni se na zakaznika a porozumeni jeho potrebam". Pokud temer polovinu ze zakazniku delaji maminy, delaji se holt auta pro ne. Ano je to smutne, lec tak to je.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.