Toto jsou motory pro nové BMW 3: Šestiválec s manuálem už nekoupíte

Sir CHerokee  |  13. 02. 2018 12:00

To je smutné.

Odpovědět  |   | 
Jestirka Napirka  |  13. 02. 2018 12:39

A co jineho jsi u konfekce cekal? Pro BMW je dulezitejsi, jak se ta jejich auta prodavaji, nez jak jezdi a zda z nich ma par tradicionalistu radost. To je to "zamereni se na zakaznika a porozumeni jeho potrebam". Pokud temer polovinu ze zakazniku delaji maminy, delaji se holt auta pro ne. Ano je to smutne, lec tak to je.

Odpovědět  |   | 
kukikokakyke  |  13. 02. 2018 22:28

já už si nedokázal klacek na kvrdlaninu představit naposledy tak v roce 2002, že to někoho baví se šmrdlat pořád, nechápu :)

Odpovědět  |   | 
nathan  |  13. 02. 2018 12:38

Koupit si manuál do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus.

Odpovědět  |   | 
Ucpany Respirator  |  13. 02. 2018 12:40

Koupit si auto do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus.

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  13. 02. 2018 13:20

V Praze je takových masochistů mnoho. A nejraději jezdí ve špičce. A s mobilem v ruce.

Odpovědět  |   | 
 |  13. 02. 2018 13:25

Svata pravda

Odpovědět  |   | 
runner42  |  13. 02. 2018 15:03

Mě kolony nevadí ani mě nestresují.
Než vyrazím do práce, u snídaně mrknu na maily, pak vyrazím, postavím se do pražských kolon, zapnu adaptivní tempomat s udržováním v pruhu a začnu řešit jednotlivé telefonáty a telekonference. Hodinu popojíždění využiju dokonale, zjistím stavy projektů, rozdám úkoly, celé v prostředí kde je teplo, klid, komfortní sedačky, příjemná tichá hudba, horký čaj...
Prostě pohoda. Fatálním zpožděním se vyhnu díky navigaci s dopravními informacemi, v Praze to funguje už velmi slušně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 02. 2018 15:07

A co tu hodinu popojizdeni vypousti tve auto do ovzdusi? Jako je to asi nakonec jedno, protoze pomreme na X dalsich pricin. A dokud se hromadna doprava a mestsky urbanismus nezacnou resit koncepcne, da spousta lidi prednost zacpe v pohodli sveho plechace. Akorat nasich decek je mi lito.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  13. 02. 2018 16:09

Zplodiny ze spalování paliva. Proč se ptáš?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 02. 2018 13:33

S malyma detma i v Praze auto vicemene nutnost resp neskutecne pomuze nicmene rozumim. Taxi muj problem neresi a pripadne sdileni s ohledem na to, jaci jsou Cesi smudlove (slusne receno), zatim nepripada v uvahu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:29

No vidite. Ked som isiel do prvej, nacas sme sa prestahovali do Petrzalky a akurat do toho najvacsieho tlaku na vystavbu. Lendskejp (v dnesnom nuspiku) a situejsn (takisto), vyzerali nasledovne: a/ jeden rozostavany ohromy panelak (ktory dokoncovali a my sme uz byvali). b/ luzny les naokolo (a ze je to skoda, to co z toho dnes narobili by bolo na gulu medzi oci) c/ Vacsie potraviny tak asi kilometer od domu d/ zastavka jedineho autobusu podobne ako horeuvedeny bod e/ najblizsia ZDS odhadom bud hodina autobusom alebo podobne po svojich Ako decka sme sa hravali bezne na stavbe, co zrejme dnesna xbox a anatomicka sedacka-overweight liahen akosi nedava. Preco to vtedy problem nebol a teraz je? Ja sa len pytam. Seriozne - a modrohneda fasouderka nech si da pohov. Co sa zmenilo (na nas, ludoch)?

Odpovědět  |   | 
anonym  |  14. 02. 2018 01:24

Seriozne - co je modrohneda fasouderka?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 02. 2018 20:12

Zapni radio a nalad si vecerne spravy. Budes mat toho tam tolko ze Goebbels sa musi radostou v hrobe vrtiet ako v mixeri. Ak nestaci, nadi si ktorykolvek clanok oslavujuci eurobrusel.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 02. 2018 09:23

A jeste drive se obesli bez teple vody, elektriny, penicilinu...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 02. 2018 20:15

Mozeme ist dalej do minulosti, ako asi naznacujete - nemam s tym problem > ktore milenium Vas zaujima?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:18

BMW M si kupujes do mesta? No, dajme tomu...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:17

Na 'puristickej' verzii nie je nic ine, len ze je to BMW. Ten zvysok nech si strcia do prdele. Slusne.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 02. 2018 21:10

Po praze automat chápu....ale jinak je automat na prd....nuda.

Odpovědět  |   | 
Prasopes  |  13. 02. 2018 22:08

Před měsícem jsem koupil 340i s manuálem a říkal jsem si, jestli jsem neměl počkat na novou verzi. No, ještě že jsem nezaváhal, poslední závan starých dobrých časů... Tak se u mě nakonec asi docela ohřeje, možná budem mít časem i větší cenu, než za kolik jsem jí koupil

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  14. 02. 2018 07:18

To rozhodně mít nebude, nevěřím, že ji nebudeš jednou prodávat brutálně pod cenou právě kvůli tomu manuálu kterej tou dobou už definitivně nikdo chtít nebude. V každým bazaru je takovýhle auto totální ležák hluboko pod cenou prodávanej už dneska.

Odpovědět  |   | 
Prasopes  |  14. 02. 2018 10:21

Uvidíme. Nevěřím tomu, že sportovní auto bude někdy ležák kvůli manuálu, není to rodinný kombík.

Odpovědět  |   | 
Más  |  14. 02. 2018 21:31

Zajimave, ze takove auto v zadnem bazaru neni(6M+rwd): bud si ho nikdo nekoupil, nebo ho nikdo neprodava.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  14. 02. 2018 17:45

A jak jsi s ní spokojený? Já ji mám objednanou a přijde mi na jaře.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  14. 02. 2018 08:28

Doufám, že se už do toho auta bude dát aspoň nastoupit. Stávající verze má tak úzký dveře, že se vždycky klepnu do hlavy a odřu zádama B sloupek. Upozorňuju škarohlídy že jsem 184/77.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  16. 02. 2018 22:34

BMW bez pohonu zadních kol? Kam ten svět spěje???

Každopádně za manuál dávat peníze? A startovací klika či ruční sytič, to by nebylo?:)

Třeba za tuto provokaci nedostanu BAN, ale nad posedlostí řadit v našich končinách se musím smát.:)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 02. 2018 10:19

U většiny aut je automat lepší volba.
U menšiny aut je manuál lepší volba - možnost odpojit motor od převodového ústrojí vypnutím spojky, aby motor nepůsobil nežádoucím brzdným efektem (který je u velkých objemů a většího počtu válců velmi výrazný), může být velmi žádoucí vlastnost.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  18. 02. 2018 18:15

Kde začíná větší objem a počet válců? Já mám subarácký 3.0 H6 a jak automat řadí, brzdný účinek motoru je při "plachtění" bez plynu minimální, jak to automat odkvaltuje. A nástupní model, co má 3.6 litr se dělá už jen s automatem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků

Nejčtenější články

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 27 N/A
Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

včera | | 8 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 70 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A