Toto jsou motory pro nové BMW 3: Šestiválec s manuálem už nekoupíte

Sir CHerokee  |  13. 02. 2018 12:00

To je smutné.

Odpovědět  |   | 
Jestirka Napirka  |  13. 02. 2018 12:39

A co jineho jsi u konfekce cekal? Pro BMW je dulezitejsi, jak se ta jejich auta prodavaji, nez jak jezdi a zda z nich ma par tradicionalistu radost. To je to "zamereni se na zakaznika a porozumeni jeho potrebam". Pokud temer polovinu ze zakazniku delaji maminy, delaji se holt auta pro ne. Ano je to smutne, lec tak to je.

Odpovědět  |   | 
kukikokakyke  |  13. 02. 2018 22:28

já už si nedokázal klacek na kvrdlaninu představit naposledy tak v roce 2002, že to někoho baví se šmrdlat pořád, nechápu :)

Odpovědět  |   | 
nathan  |  13. 02. 2018 12:38

Koupit si manuál do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus.

Odpovědět  |   | 
Ucpany Respirator  |  13. 02. 2018 12:40

Koupit si auto do města (typicky Praha, Brno atd.) je čistý masochizmus.

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  13. 02. 2018 13:20

V Praze je takových masochistů mnoho. A nejraději jezdí ve špičce. A s mobilem v ruce.

Odpovědět  |   | 
 |  13. 02. 2018 13:25

Svata pravda

Odpovědět  |   | 
runner42  |  13. 02. 2018 15:03

Mě kolony nevadí ani mě nestresují.
Než vyrazím do práce, u snídaně mrknu na maily, pak vyrazím, postavím se do pražských kolon, zapnu adaptivní tempomat s udržováním v pruhu a začnu řešit jednotlivé telefonáty a telekonference. Hodinu popojíždění využiju dokonale, zjistím stavy projektů, rozdám úkoly, celé v prostředí kde je teplo, klid, komfortní sedačky, příjemná tichá hudba, horký čaj...
Prostě pohoda. Fatálním zpožděním se vyhnu díky navigaci s dopravními informacemi, v Praze to funguje už velmi slušně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 02. 2018 15:07

A co tu hodinu popojizdeni vypousti tve auto do ovzdusi? Jako je to asi nakonec jedno, protoze pomreme na X dalsich pricin. A dokud se hromadna doprava a mestsky urbanismus nezacnou resit koncepcne, da spousta lidi prednost zacpe v pohodli sveho plechace. Akorat nasich decek je mi lito.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  13. 02. 2018 16:09

Zplodiny ze spalování paliva. Proč se ptáš?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 02. 2018 13:33

S malyma detma i v Praze auto vicemene nutnost resp neskutecne pomuze nicmene rozumim. Taxi muj problem neresi a pripadne sdileni s ohledem na to, jaci jsou Cesi smudlove (slusne receno), zatim nepripada v uvahu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:29

No vidite. Ked som isiel do prvej, nacas sme sa prestahovali do Petrzalky a akurat do toho najvacsieho tlaku na vystavbu. Lendskejp (v dnesnom nuspiku) a situejsn (takisto), vyzerali nasledovne: a/ jeden rozostavany ohromy panelak (ktory dokoncovali a my sme uz byvali). b/ luzny les naokolo (a ze je to skoda, to co z toho dnes narobili by bolo na gulu medzi oci) c/ Vacsie potraviny tak asi kilometer od domu d/ zastavka jedineho autobusu podobne ako horeuvedeny bod e/ najblizsia ZDS odhadom bud hodina autobusom alebo podobne po svojich Ako decka sme sa hravali bezne na stavbe, co zrejme dnesna xbox a anatomicka sedacka-overweight liahen akosi nedava. Preco to vtedy problem nebol a teraz je? Ja sa len pytam. Seriozne - a modrohneda fasouderka nech si da pohov. Co sa zmenilo (na nas, ludoch)?

Odpovědět  |   | 
anonym  |  14. 02. 2018 01:24

Seriozne - co je modrohneda fasouderka?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 02. 2018 20:12

Zapni radio a nalad si vecerne spravy. Budes mat toho tam tolko ze Goebbels sa musi radostou v hrobe vrtiet ako v mixeri. Ak nestaci, nadi si ktorykolvek clanok oslavujuci eurobrusel.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 02. 2018 09:23

A jeste drive se obesli bez teple vody, elektriny, penicilinu...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 02. 2018 20:15

Mozeme ist dalej do minulosti, ako asi naznacujete - nemam s tym problem > ktore milenium Vas zaujima?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:18

BMW M si kupujes do mesta? No, dajme tomu...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:17

Na 'puristickej' verzii nie je nic ine, len ze je to BMW. Ten zvysok nech si strcia do prdele. Slusne.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  13. 02. 2018 21:10

Po praze automat chápu....ale jinak je automat na prd....nuda.

Odpovědět  |   | 
Prasopes  |  13. 02. 2018 22:08

Před měsícem jsem koupil 340i s manuálem a říkal jsem si, jestli jsem neměl počkat na novou verzi. No, ještě že jsem nezaváhal, poslední závan starých dobrých časů... Tak se u mě nakonec asi docela ohřeje, možná budem mít časem i větší cenu, než za kolik jsem jí koupil

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  14. 02. 2018 07:18

To rozhodně mít nebude, nevěřím, že ji nebudeš jednou prodávat brutálně pod cenou právě kvůli tomu manuálu kterej tou dobou už definitivně nikdo chtít nebude. V každým bazaru je takovýhle auto totální ležák hluboko pod cenou prodávanej už dneska.

Odpovědět  |   | 
Prasopes  |  14. 02. 2018 10:21

Uvidíme. Nevěřím tomu, že sportovní auto bude někdy ležák kvůli manuálu, není to rodinný kombík.

Odpovědět  |   | 
Más  |  14. 02. 2018 21:31

Zajimave, ze takove auto v zadnem bazaru neni(6M+rwd): bud si ho nikdo nekoupil, nebo ho nikdo neprodava.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  14. 02. 2018 17:45

A jak jsi s ní spokojený? Já ji mám objednanou a přijde mi na jaře.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  14. 02. 2018 08:28

Doufám, že se už do toho auta bude dát aspoň nastoupit. Stávající verze má tak úzký dveře, že se vždycky klepnu do hlavy a odřu zádama B sloupek. Upozorňuju škarohlídy že jsem 184/77.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  16. 02. 2018 22:34

BMW bez pohonu zadních kol? Kam ten svět spěje???

Každopádně za manuál dávat peníze? A startovací klika či ruční sytič, to by nebylo?:)

Třeba za tuto provokaci nedostanu BAN, ale nad posedlostí řadit v našich končinách se musím smát.:)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 02. 2018 10:19

U většiny aut je automat lepší volba.
U menšiny aut je manuál lepší volba - možnost odpojit motor od převodového ústrojí vypnutím spojky, aby motor nepůsobil nežádoucím brzdným efektem (který je u velkých objemů a většího počtu válců velmi výrazný), může být velmi žádoucí vlastnost.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  18. 02. 2018 18:15

Kde začíná větší objem a počet válců? Já mám subarácký 3.0 H6 a jak automat řadí, brzdný účinek motoru je při "plachtění" bez plynu minimální, jak to automat odkvaltuje. A nástupní model, co má 3.6 litr se dělá už jen s automatem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 50 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 141 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A