Toto je Volkswagen Tharu. Nové SUV na základech indické Škody Karoq

Volkswagen se chystá na premiéru dalšího nového SUV. Do Evropy se nedostane, což napovídá už jeho technika.

Pro asijské trhy, speciálně pak pro Čínu, není nových SUV modelů lišících se jen pár milimetry zřejmě nikdy dost. Proto Volkswagen brzy rozšíří své portfolio o novinku s názvem Tharu. Na internet unikly snímky, které první zveřejnil indický Autocar.

Proč auta na Pikes Peak potřebují tak obří spoilery? Problémem je řídký vzduch

Proč auta na Pikes Peak potřebují tak obří spoilery? Problémem je řídký vzduch

Designově se v mnohém blíží novému Touaregu. Stačí se podívat na ten sebevědomý výraz. Za nejbližší technický základ ve spletité síti, kterou vytváří moderní modulární platformy, se považuje asijská verze Škody Karoq. Tharu má podle posledních informací 4.453 mm na délku, je 1.632 mm vysoký a 1.841mm široký. Je tedy o 71 milimetrů delší a 27 milimetrů širší než právě Karoq.

Motorová paleta bude zahrnovat dvojici přeplňovaných zážehových čtyřválců. Dvanáctistovka nabídne 115 koňských sil a čtrnáctistovka 150 koní. Na tři pedály zapomeňte, jednotky budou párovány vždy se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Volkswagen T-Roc R se už testuje. Dvoulitr TSI nabídne 300 koní

Volkswagen T-Roc R se už testuje. Dvoulitr TSI nabídne 300 koní

Oficiální představení Tharu se v Číně plánuje na třetí čtvrtletí letošního roku. Údajně se ale novinka později objeví i na trzích Jižní Ameriky, kde Volkswagenu v nabídce SUV podobné velikosti chybí více.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků