Toto je Volkswagen Tharu. Nové SUV na základech indické Škody Karoq

Volkswagen se chystá na premiéru dalšího nového SUV. Do Evropy se nedostane, což napovídá už jeho technika.

Pro asijské trhy, speciálně pak pro Čínu, není nových SUV modelů lišících se jen pár milimetry zřejmě nikdy dost. Proto Volkswagen brzy rozšíří své portfolio o novinku s názvem Tharu. Na internet unikly snímky, které první zveřejnil indický Autocar.

Proč auta na Pikes Peak potřebují tak obří spoilery? Problémem je řídký vzduch

Proč auta na Pikes Peak potřebují tak obří spoilery? Problémem je řídký vzduch

Designově se v mnohém blíží novému Touaregu. Stačí se podívat na ten sebevědomý výraz. Za nejbližší technický základ ve spletité síti, kterou vytváří moderní modulární platformy, se považuje asijská verze Škody Karoq. Tharu má podle posledních informací 4.453 mm na délku, je 1.632 mm vysoký a 1.841mm široký. Je tedy o 71 milimetrů delší a 27 milimetrů širší než právě Karoq.

Motorová paleta bude zahrnovat dvojici přeplňovaných zážehových čtyřválců. Dvanáctistovka nabídne 115 koňských sil a čtrnáctistovka 150 koní. Na tři pedály zapomeňte, jednotky budou párovány vždy se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Volkswagen T-Roc R se už testuje. Dvoulitr TSI nabídne 300 koní

Volkswagen T-Roc R se už testuje. Dvoulitr TSI nabídne 300 koní

Oficiální představení Tharu se v Číně plánuje na třetí čtvrtletí letošního roku. Údajně se ale novinka později objeví i na trzích Jižní Ameriky, kde Volkswagenu v nabídce SUV podobné velikosti chybí více.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků