Mk3 fotevr
Asi se shodneme, že je ergonomicky příjemnější nastupovat do SUV, které ma sedadlo v půlce stehen (nebo u zadku) stojícího člověka. Při usednutí pak nezapadnem někam dolů do ponorky, ani nešplháme na posed. Prostě se přemístíme do auta a hlavu máme stále ve stejné výšce. Na druhou stranu je ale s SUV asi horší manipulace, protože třeba moje auto každých 6 měsíců utrpí šrám ve výšce, která odpovídá výšce nárazníku SUV. Auta za to nemůžou, tak nejspíše jen řidiči nejsou schopni v SUV vycítit, kde vlastně jsou a jak mají velké auto.Osobně ale zatím preferuju standardní kombíky, takže mě odcházející Mondeo mrzí. Ikdyž teda nejsem potenciální kupec (nemám milion na auto). A kdybych někdy našetřil, tak bych moc rád jezdil v Mazdě 6 a ta snad ještě chvíli vydrží.. Třeba ale mezi tím zestárnu, záda a kolena mi přestanou sloužit, tak taky pořídím něco vyššího.. Uvidíme, 20let uteče jako voda a důchod bude na dohled.. Všechno to hrozně letí..
Nikoliv pro nezájem. Ale z důvodu, že automobilky na SUV vydělávají více, a proto nabídku normálních aut postupně znevýhodnily, aby je nakonec mohly vyřadit, a říct, že "o ně nebyl zájem".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.