Toto je stroj, který má 750 koní, 800 kg a jedno hnané kolo. Zatím...

Polaris Slingshot je motokára na třech kolech, která neváží ani 800 kg, ale která používá motor o objemu 2,4 l s výkonem necelých 180 koní. Motor ovšem pohání pouze jedno vzadu umístěné kolo. A teď vám položíme otázku. Napadlo by vás pouštět se do úprav tohoto stroje? Do úprav, které končí na výkonu 750 koní, přičemž vzadu zůstává pořád jen jedno kolo?

Polaris Slingshot: i tři kola k radosti stačí…

Polaris Slingshot: i tři kola k radosti stačí…

Tak přesně tohle udělala společnost Alpha Powersport, která vzala původní Slingshot, vyhodila z něj motor Ecotec a nasadila klasiku v podobě osmiválce LS3 o objemu 6,2 litru. Už to samo o sobě by se dalo označit za šílenou úpravu, nicméně technici přidali ještě pořádné turbo a výsledek se tak dostal na 750 koní.

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Přirozeně se měnila i původně pětistupňová manuální převodovka. Tu nahradil automat od GM, který schopnosti motoru zvládne. Výsledek pak podtrhnou ještě panely karoserie, tedy přesně řečeno jejich zbytek. Jakkoliv se vám toto bude zdát jako hrozný nesmysl, Alpha Powersport už údajně eviduje několik objednávek na Slingshot, který pojmenovala jako Monster 62RR.

Jenže úpravy jdou dále. Že je pouze jedno kolo vzadu velkým omezením už pro sériovou verzi, natož pro toto monstrum, to bylo zcela evidentní. Alhpa Powersport se tak nedávno na svém Facebooku pochlubila další radikální úpravou, která Slingshot změní na klasickou motokáru postavenou na čtyřech kolech. Svezení to bude jistě hodně adrenalinové. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků