Toto je stroj, který má 750 koní, 800 kg a jedno hnané kolo. Zatím...

Toto je stroj, který má 750 koní, 800 kg a jedno hnané kolo. Zatím...

Polaris Slingshot je motokára na třech kolech, která neváží ani 800 kg, ale která používá motor o objemu 2,4 l s výkonem necelých 180 koní. Motor ovšem pohání pouze jedno vzadu umístěné kolo. A teď vám položíme otázku. Napadlo by vás pouštět se do úprav tohoto stroje? Do úprav, které končí na výkonu 750 koní, přičemž vzadu zůstává pořád jen jedno kolo?

Design | Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Ostatní značky

Polaris Slingshot: i tři kola k radosti stačí…

Tak přesně tohle udělala společnost Alpha Powersport, která vzala původní Slingshot, vyhodila z něj motor Ecotec a nasadila klasiku v podobě osmiválce LS3 o objemu 6,2 litru. Už to samo o sobě by se dalo označit za šílenou úpravu, nicméně technici přidali ještě pořádné turbo a výsledek se tak dostal na 750 koní.

Zajímavosti | Americká auta | Dodge

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Přirozeně se měnila i původně pětistupňová manuální převodovka. Tu nahradil automat od GM, který schopnosti motoru zvládne. Výsledek pak podtrhnou ještě panely karoserie, tedy přesně řečeno jejich zbytek. Jakkoliv se vám toto bude zdát jako hrozný nesmysl, Alpha Powersport už údajně eviduje několik objednávek na Slingshot, který pojmenovala jako Monster 62RR.

Jenže úpravy jdou dále. Že je pouze jedno kolo vzadu velkým omezením už pro sériovou verzi, natož pro toto monstrum, to bylo zcela evidentní. Alhpa Powersport se tak nedávno na svém Facebooku pochlubila další radikální úpravou, která Slingshot změní na klasickou motokáru postavenou na čtyřech kolech. Svezení to bude jistě hodně adrenalinové. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků