Toto je stroj, který má 750 koní, 800 kg a jedno hnané kolo. Zatím...

Polaris Slingshot je motokára na třech kolech, která neváží ani 800 kg, ale která používá motor o objemu 2,4 l s výkonem necelých 180 koní. Motor ovšem pohání pouze jedno vzadu umístěné kolo. A teď vám položíme otázku. Napadlo by vás pouštět se do úprav tohoto stroje? Do úprav, které končí na výkonu 750 koní, přičemž vzadu zůstává pořád jen jedno kolo?

Polaris Slingshot: i tři kola k radosti stačí…

Polaris Slingshot: i tři kola k radosti stačí…

Tak přesně tohle udělala společnost Alpha Powersport, která vzala původní Slingshot, vyhodila z něj motor Ecotec a nasadila klasiku v podobě osmiválce LS3 o objemu 6,2 litru. Už to samo o sobě by se dalo označit za šílenou úpravu, nicméně technici přidali ještě pořádné turbo a výsledek se tak dostal na 750 koní.

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Přirozeně se měnila i původně pětistupňová manuální převodovka. Tu nahradil automat od GM, který schopnosti motoru zvládne. Výsledek pak podtrhnou ještě panely karoserie, tedy přesně řečeno jejich zbytek. Jakkoliv se vám toto bude zdát jako hrozný nesmysl, Alpha Powersport už údajně eviduje několik objednávek na Slingshot, který pojmenovala jako Monster 62RR.

Jenže úpravy jdou dále. Že je pouze jedno kolo vzadu velkým omezením už pro sériovou verzi, natož pro toto monstrum, to bylo zcela evidentní. Alhpa Powersport se tak nedávno na svém Facebooku pochlubila další radikální úpravou, která Slingshot změní na klasickou motokáru postavenou na čtyřech kolech. Svezení to bude jistě hodně adrenalinové. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků